Keyrol Semplice

My blogs

Blogs I follow

About me

Gender MALE
Location Malaysia
Links Audio Clip
Introduction Assalamualaikum! Tujuan aku mencipta blog ini adalah bertujuan untuk berkongsi pengalaman aku. Ok! first, aku nak memperkenal kan diri aku dulu. Nama aku MOHAMMAD KHAIRUL AZMI BIN GHAZALI, Umor aku sebaya remaja sekarang, aku tinggal di TERENGGANU. Aku bersekolah di SMKPB (korang fikir-2 sendiri lah sekolah ape tu) . Aku ni tak suka orang jahat (memang semua orang tak suka). Aku tak da awek ok! coz aku ni dok nsem! kalau korang dok faham npe hok aku kbo, aku mintox maaf. coz aku owg ganu, mmg bahase ganu nim pelik ckit. HAHA! okeyh aku rasa dah cukup perkenalan diriku ini.