SEMPOISHOP (PUTRIAIDA)

My blogs

About me

Gender FEMALE
Location Kuala Lumpur, Malaysia
Introduction Salam sejahtera semua....saya adalah seorang surirumahtangga sepenuh masa dan ibu kepada seorang putri.... saya memulakan bussiness on9 ni dah dkt 4 tahun dah sehingga skarang..kat mudah.com n fb..secara suka2 pada mulanye..maklum la, lepas berhenti kerja opis..otak pun jadi "JAM" sbb dah biasa mengadap computer kat opis ..tup tup..sekarang ni dok umah layan anak & hubby je..tu la, bila dah terjumpa mudah.com, ada le keja ckit nak dibuat bila ada masa terluang kan..dan sekarang ni barulah buka kedai on9 sendiri yg sempoi sesempoinye je..mari la kita bersama-sama wat bussiness barangan terpakai ni dan membeli juga barangan terpakai...murah, jimat..blh le membantu ekonomi keluarga gak kan kekawan semua...!!diharapkan anda semua gembira bershopping di kedai saya ini ye.. akhir kata dari saya.."SELAMAT BERSHOPPING"..tima kasih..