sumbuapi

My blogs

About me

Introduction Aku budak Melayu. Aku anak UMNO. Mak bapak aku buta huruf. Tapi aku lepas pergi belajar. Aku dari kelas pekerja yang dulunya fakir. Tapi dengan bantuan kerajaan yang dulunya dipimpin oleh Ayahanda Tunku, lepas tu ke Tun Razak sampai ke Tun Hussein dan masa zaman Tun Mahathir, aku dapat peluang masuk universiti. Tak mimpi pun tapi Alhamdulillah. Aku tak malu mengaku aku anak DEB. Aku diberi bantuan tongkat dan sekarang ni tongkat aku dah aku warisikan kepada beberapa anak Melayu yang lain. Alhamdulillah mereka juga macam aku, dah pun berjaya. UMNO dan DEB diasaskan kerana rasa KASIH dan SAYANG terhadap bangsa aku manakala setengah parti politik , ianya diasakan atas rasa MARAH kerana Perdana Menteri waktu tu memecat timbalannya. Marah, kecewa dan geram...maka lahir lah orang-orang yang sanggup baring atas jalan, sanggup mohon derhara dan sanggup jual negara. Aku tidak mahu, anak cucu aku kencing di makam aku atau pun mereka semua cabut batu nisan akau dan dihumbankan kedalam laut kerana aku membiarkan siLuncai terjun dengan labu-labunya dan aku kata, BIARKAN!BIARKAN!