Liessa

My blogs

Blogs I follow

About me

Gender FEMALE
Industry Telecommunications
Location Sentul, KL, Malaysia
Introduction ...Aku adalah Aku...Seorang insan yang bergelar isteri & ibu kepada 4 cahaya mata..Seorang anak, kakak, adik & juga sahabat..seorang yg simple, suka sukan(tp skrang kurang berkesempatan) & kdg2 sensitif orangnya..hihi..dan aku suka ayat2 ni.. ..."Esok kan jadi Hari ini..Hari ini kan jd Semalam..Apalah ertinya Esok andai Hr ini tak seindah Semalam.." ... ..."Kenangan itu kadangkala teramat pahit untuk diredah, tetapi ia terlalu manis untuk dikenang. Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"... ...Inilah Crita Ku...
Interests apa2 yg menarik...tapi yg paling minat bersukan la...cuma skang dh tak brapa nk aktif dah...huhu
Favorite Movies erm... tak de yg favorite sgt lah...asalkan best layan kan jer...
Favorite Music erm music pun same...klu best layan je lah...
Favorite Books ske baca love story book...novel lah...tp skang tak demasa lah...bz jer..ahaks...