Jo he contat fins a 20 tigres. Sembla impossible que es puguin dibuixar les figures tan iguals i simétriques.
9 de maig de 2011, a les 21:48
Reme ha dit...
Vaig tindre un professor a Magisteri, en Valéncia, que ens va tindrer tot un trimestre fent aixó:girs, simetries i traslacions. Feiem i buscavem tota classe de dibuixos així:taulells dels carrers, de casa,etc, ens varem obsesionar amb el tema. Aquests estan molt xulis!
10 de maig de 2011, a les 17:27
Anònim ha dit...
Nosaltres també hem comptat 20 tigres. Amb les zebres ens hem perdut! Gràcies per publicar aquests jocs tan xulos i els bitxos fantàstics! La classe de segonA de la Vedruna-Tona.
11 de maig de 2011, a les 10:47
[Image]
Ratlles, moltes ratlles d'animals... però les ratlles, a la vegada, conformen als propis animals. Serieu capaços de comptar quants tigres i quantes zebres hi ha en aquestes il·lustracions? Sembla fàcil, però no ho és. Punxeu damunt de la imatge per fer-la més gran.
Les il·lustracions són de Yehrin Tong, artista anglès.
[Image]
"Quants animals hi ha? Il·lustració de Yehrin Tong"
3 comentaris -
Jo he contat fins a 20 tigres. Sembla impossible que es puguin dibuixar les figures tan iguals i simétriques.
9 de maig de 2011, a les 21:48
Vaig tindre un professor a Magisteri, en Valéncia, que ens va tindrer tot un trimestre fent aixó:girs, simetries i traslacions.
Feiem i buscavem tota classe de dibuixos així:taulells dels carrers, de casa,etc, ens varem obsesionar amb el tema.
Aquests estan molt xulis!
10 de maig de 2011, a les 17:27
Nosaltres també hem comptat 20 tigres. Amb les zebres ens hem perdut! Gràcies per publicar aquests jocs tan xulos i els bitxos fantàstics!
La classe de segonA de la Vedruna-Tona.
11 de maig de 2011, a les 10:47