Google apps
Main menu

Megjegyzés helye: PuPu BLOGJA

"MENEKÜLTTÁBOROK"

20 megjegyzés -

1 – 20 / 20
Névtelen bubo írta...

Olvastam a napokban, hogy szép összegeket költünk olyan ukrán nyugdíjasok életének finanszírozására, akik soha egy árva garas adót nem fizettek a magyar államnak.
Talán okosabb volna olyan befogadóállomások létrehozása, ahol szabályozottan és ellenőrzötten történik az ideérkezők ügyének intézése. Láttam egy fotót amin a menekültek többsége fiatal ember volt. Magam is hibának látom, hogy a menekültek ellátatlanul össze vissza mászkálhassanak az országban, mert ez egészségügyi és közbiztonsági veszélyeket is hordoz. Egy normális befogadóállomásnak szerintem ezeket az embereket el kellene látni élelemmel, fűtött lakhellyel, orvosi ellátással, ruhával, és tanulási lehetőséggel. Azonban nem engedném meg, hogy az állomást szabadon elhagyják addig, ameddig nem derül ki, hogy mi lesz a további sorsuk ezeknek az embereknek. Hol fognak dolgozni és miből fognak tudni megélni. Valamikor Orbán is arról beszélt , hogy Magyarországnak szüksége van a bevándorlókra. Azért azt gondolom, sokkal nagyobb baj a lassan 1 000 000 kivándorló. A képzett emberek elüldözésében jól teljesített a kormány. Ha az országban valóban jól működne a gazdaság, akkor annyi bevándorlót vagy menekültet amennyi itt akarna letelepedni pillanatok alatt felszippantana mint munkaerőt.

2015. augusztus 3. 2:33

Névtelen Névtelen írta...

Kár Gyurcsányt a bevándorlás témájában (is) pozitíve emlegetned.

'Amikor kiderül, mi van a paktumban, hogy korlátozásmentesen próbál valamennyi román állampolgárnak munkavállalási lehetőséget biztosítani, akkor ott egy hosszú vitában meggyőzzük önmagunkat arról, hogy ezt meg kell támadni. Meg kell támadni, függetlenül attól, hogy Kovács az előző este rábólintott. (...) Odahívtuk Medgyessyt, hogy forduljon szembe az eddig képviselt állásponttal. Nagy nehezen meggyőztük erről, s a végén - még nehezebben - Kovács is beadja a derekát.'

2015. augusztus 3. 7:29

Blogger talalom írta...

Névtelen! Egy dologról megfeledkezel. Illetve kettőről.
1. Románia akkor még nem volt EU tag. Az EU-ban tiltott más államok polgárainak ETNIKAI megkülönböztetése: tehát valamennyi román állampolgárnak meg kellett volna adni az állampolgárságot, ha kéri. Erről beszélt Kovács is.
2. A DK - a párt, aminek Gyurcsány az elnöke - 2014-ben is világossá tette: ellenzi az állampolgársággal való ilyetén kufárkodást, és ha lesz elég szava az ország vezetésében: visszavonja. Nem azért, mert nem itt fizetnek adót, hanem azért, mert ez újabb lehetőség a nemzet kettészakítására, a kisebbségben élt magyarok és a hazaiak között. Aztán nézz körül, mennyien bőgik még az "Édes Erdély"-t, ha eszükbe jut Szász Jenő, meg a miskolci polgármester, meg a megélhetési magyarok népes bandája, aki itt osztja az észt az "igaz hazzaffyságról".

2015. augusztus 3. 8:56

Névtelen hello írta...

Bubo, itt a cikk is hozzá, amit említesz:

Ukrajnában tombol az ingyen magyar nyugdíjláz

2015. augusztus 3. 9:08

Névtelen hello írta...

Érdemes a cikk kommentjeibe is beleolvasni.

2015. augusztus 3. 9:09

Névtelen hello írta...

PuPu, hogy Te már mi minden apropóban reménykedtél, hogy az kiindulópontja lesz - lehet - a nagytakarításnak! Ám ez csak azt bizonyítja, hogy a reménykedést még nem adtad fel. Amúgy meg ez irányban jó ideje sehol semmi.
De egy korábbi posztodban írtál róla, hogy egy földindulás nem válogat, mindent elpusztít, ami az útjába kerül. Talán ennek a tudata tartja vissza az embereket - no meg az elnyomó túlhatalmi berendezkedéssel szembeni esélytelenségük felmérése.
Meglehet, még akár 1973 Chile, Pinochet is eszükbe juthat: a stadionok már megvannak, illetve épülnek...

2015. augusztus 3. 9:28

Blogger PuPu írta...

Kedves bubo, külföldön úgy négy-ötszázezer magyar dolgozik.
És a turisták, meg az üzleti célból beutazók is szabadon, összevissza mozognak az országban, 2014-ben tizennégy millióan összesen.
Idáig idén úgy ötvenezer migráns érkezett, nem egy kezelhetetlen szám, csak elhatározás kell hozzá.
Szerintem nem kell bebörtönözni őket, meg lehet ezt kulturáltan is oldani...
:O)))

2015. augusztus 3. 9:33

Blogger PuPu írta...

Kedves Névtelen 7:29, én Gyurcsányt ebben a posztban a bevándorlással kapcsolatban semmilyen kontextusban nem emlegettem.
Amiről írsz, az más téma.
:O)))

2015. augusztus 3. 9:37

Blogger PuPu írta...

hellonak:
Persze a Remény hal meg utoljára, utána nem marad már más, csak a Szarok rája...
:O))))

2015. augusztus 3. 9:39

Névtelen Névtelen írta...

Kedves Pupu!
Nagyon igazad van. Nem tudom tudod- e, de hetek ota kuzdunk, mint onkentesek a budapesti palyaudvarokon azzal a jelenseggel, hogy az ide erkezo menedekkerok kb. haromnegyede nem akar taborba menni... es nem is mennek . Gondoltam elmeselem.

2015. augusztus 3. 13:57

Blogger PuPu írta...

Persze, hogy nem, nem azért vonszolták magukat keresztül a fél világon, hogy most, lépésekkel az áhított cél előtt beüljenek Orbán túlzsúfolt, szakszerűtlenül irányított menekülttáborainak valamelyikébe, vagy a földre ott, ahol majd egyszer - talán - felépül egy ilyen.
Ők Németországba akarnak menni, ott szeretnének menedéket kapni, nem pedig csatlakozni négymillió nyomorgóhoz négymillió egyediknek.
Mi meg nem akarunk sem Európával, sem a menekültekkel együttműködni.
Nincs tájékoztatás, nincs tisztességes és szakszerű, kiismerhető befogadási eljárás, vannak Vonáék, meg kerítkezünk, gyermekek ellen pengékkel, vadászni szeretnénk rájuk eleinte gumilövedékkel, később acélmagvassal.
Nem is tudom, miért nem csodálkozom...
:O)))

2015. augusztus 3. 15:14

Névtelen Donáto írta...

Bubonak 2:33
Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy a magyar állam minden iskolakezdéskor, a gyerekes családoknak 24 ezer forintot ad, ha azok kérték a kettős állampolgárságot Romániában...

2015. augusztus 3. 17:44

Névtelen bubo írta...

Kedves Pupu!

Igazad van. Én is olvastam több hírben is és tudom, hogy jelenleg kb félmillió ember ment el. Azt is olvastam, hogy a kivándorlás üteme növekszik. Sajnos az Orbán rendszer bukása lassan érik és így, ahogy írom lassan megvalósul az 1 millió új munkahely is. Csak nem hazánkban. Nekem egyre több barátom van már külföldön családostól. Nemrégen már mi is az új lakhelyet kerestük Ausztriában. Legutóbb az egyik barátom, aki nemcsak szakmája mestere, de különféle 100 fő fölötti cégeknél igazgatóként kiváló vezetőként dolgozott, most 59 évesen Skóciában pizzafutár. Nekünk most kicsi változás állt be az életünkben, így most még elhalasztottuk az indulást. Én azt,hogy az országot élhetetlenné tették, a legnagyobb bűnnek tartom és nemzeti katasztrófának gondolom a felgyorsuló kivándorlást.

A bevándorlókat én sem kívánom bebörtönözni, hanem azt gondolom, hogy egy gyors (1 hét) ügyintézéssel kellene eldönteni, hogy miután illegálisan beléptek az országba és menedékjogot kértek, kaphatnak-e és hogy mi történjen. Azonban ezalatt az idő alatt az,hogy hajléktalanként esetleg pénz, nyelvtudás,nélkül kóboroljanak az országban az nem jó. Aki turistaként mászkál bármelyik országban az általában felkészülve, felszerelkezve vág neki az útnak. ( Én legalábbis így szoktam.)Találkoztam régebben olyan menekült házaspárral akik Boszniából egy bombázás alkalmával menekültek el ölbe kapva a két gyermeküket. Azok elég megrázó eseményekről számoltak be mit éltek át. Tehát nem börtönre, hanem egy olyan befogadó állomásra gondolok, ahol gyors korrekt eljárás zajlik és ellátás van, de kiszűrik azokat, akik veszélyesek lehetnek.

Dunátónak

Én is olvastam és teljesen felháborítónak gondolom.

Szerintem mi többnyire egyet értünk a legfontosabb dolgokban.

Összességében az Ausztrál miniszterelnök beszédével tudok egyetérteni. Ezt kellene az Eu-nak is követni, mert azt gondolom, hogy nem elég demokratának lenni, a demokratikus szabályokat akár erővel be is kell tartatni.

DÉZET:
“NEM AZ AUSZTRÁLOKNAK, HANEM A BEVÁNDORLÓKNAK KELL BEILLESZKEDNIÜK!
Fogadjátok el ezt, vagy költözzetek el. Elegem van abból, hogy ez a nemzet azon töpreng: megsértett-e valakit vagy akár egy kultúrát. A Baliban történt merénylet után eddig még nem tapasztalt méretekben növekedett meg az ausztrálok többségének hazafias beállítottsága. Ez a kultúra férfiak és nők millióinak két évszázadig tartott küzdelmének,
szabadságra törekvő próbálkozásainak és győzelmének az eredménye. Mi főleg angolul beszélünk. Nem spanyolul, libiaiul, arabul, kínaiul, japánul, oroszul vagy akármilyen más nyelven. Azért mondom: ha te része akarsz lenni társadalmunknak, nincs más lehetőség: tanuld meg a mi nyelvünket. Az Ausztrálok többsége hisz Istenben. Ez nem egy szélsőjobboldali
kijelentés, hanem egy tény, mert keresztény férfiak és nők alapították ezt a nemzetet, keresztény alapokra, melyek dokumentálva vannak. Ezt nyugodtan mutathatjuk iskoláinkban, a termek falán. Ha Isten képe zavar titeket, gondolhattok arra, hogy a világ más részén kéne otthont keresni, mert Isten a mi kultúránknak a része. Hiteteket tiszteljük minden kérdés nélkül. Az egyetlen dolog, amit mi kérünk tőletek, az a mi hitünk elismerése, és egy békés, harmonikus együttélés.
Ez az ország a mi hazánk, a mi területünk, és ez a mi életmódunk, melynek élvezetét nektek is felajánljuk. De ha ti mindig csak panaszkodtok, zászlónkat megtépítek, eskünket, keresztény hitünket megalázzátok, akkor azt tanácsolom, használjátok fel az egyik ausztrál jogot: AZ ORSZÁG ELHAGYÁSÁNAK JOGÁT. Ha ti nem vagytok itt boldogok, költözzetek el! Nem köteleztünk mi benneteket, hogy ide jöjjetek. Fogadjátok el az országot, mely befogadott titeket.” Röviden: LOVE IT, OR LEAVE IT! Magyarul is lehet: Szeresd vagy szaladj!

Üdvözlettel

bubo

2015. augusztus 3. 19:22

Blogger PuPu írta...

Kedves bubo, hozzászólásoddal - beleértve az idézetet is - maradéktalanul egyetértek.
Nem hisztériázni kell, mert az nem segít, hanem mondjuk az ausztrál példát követve meg kell fogalmazni a követelményeket a letelepülőkkel (bevándorlókkal) szemben, egyben a menedékesek számára is alapfltétellé kell tenni ennek elfogadását.
De ez nem plakát-téma, hanem állami feladat, melyet szakembereknek kellene végrehajtani, meghatározott idő alatt és emberi körülmények között...
Nem lenne ez reménytelen ügy, ha a hatalom nem tenné reménytelenné...
:O)))

2015. augusztus 3. 19:57

Névtelen b írta...

Sajnos a hatalom nem az ország felemelésében szakértő, hanem a kirablásában.
A kivándorlás, a nyitott határok a hatalom számára a biztonsági szelep. Ha lezárt határok lennének, a sarokba szorult társadalomnak nem lenne más választása mint szembefordulni.

Igen. Az ország előrehaladni akkor fog ha nem pártérdekek alapján dilettánsok alkotnak törvényeket, hanem valóban elhivatott szakértők.

:O))

2015. augusztus 3. 20:54

Névtelen bubo írta...

:O))

bubo lemaradt.

2015. augusztus 3. 20:56

Blogger Geza írta...

Bubo, draga Bubo!

Ha ez az ausztral fszfejnek a kereszteny hozongesevel ertessz egyet, akkor nagyon sajnallak. A tokfej eppen olyan korlatolt, mint az orban magyarok. Ami ebben az idezetben van az szintiszta bunko keresteny fanatizmus, es semmi koze sincs a "demokratikus szabalyok akar erovel torteno betartasahoz". A blogra egyebkebt +1-et adtam, de nem azert mert a Bubo benyogeset a bloggazda tamogatta:(((

2015. augusztus 3. 23:57

Blogger PuPu írta...

nem keresztény hőzöngött, sőt.
Csak a szabályokat rögzítette, mint te is tennéd, ha befogadnál valakit a házadba.
Neki kellene alkalmazkodni a családodhoz, nem nekik a szívességi lakáshasználóhoz...
:)

2015. augusztus 4. 1:37

Névtelen bubo írta...

Kedves Geza!

Az idézet második felében van számomra is a lényeg. Engem nem érdekel, hogy ki milyen istenhez imádkozik vagy hogy milyen színűnek született.
Nekem ez a kiemelt rész ebben a nyilatkozatban.

" egy békés, harmonikus együttélés.
Ez az ország a mi hazánk, a mi területünk, és ez a mi életmódunk, melynek élvezetét nektek is felajánljuk. De ha ti mindig csak panaszkodtok, zászlónkat megtépítek, eskünket, keresztény hitünket megalázzátok, akkor azt tanácsolom, használjátok fel az egyik ausztrál jogot: AZ ORSZÁG ELHAGYÁSÁNAK JOGÁT. Ha ti nem vagytok itt boldogok, költözzetek el! Nem köteleztünk mi benneteket, hogy ide jöjjetek. "

Tehát ahogy előttem Pupu ezt röviden két sorban leírta. A szabályokat rögzítette.

Nálunk sajnos nagyobb a baj. Nincsenek jó szabályok és nem is tartja be senki. Az sem aki megalkotta. Barátom elmondása szerint például Angliában betarthatóak a szabályok, de be is tartatják keményen.

Üdv. bubo

2015. augusztus 4. 7:42

Névtelen Névtelen írta...

Szerintem még fog énekelni a Müezzin vert hadunk csonthalmain.

2015. augusztus 4. 12:41

Használhatsz néhány HTML-címkét is, például: <b>, <i>, <a>

A megjegyzések moderálása engedélyezve van. A küldött megjegyzéseket jóvá kell hagynia a blog szerzőjének.

A megjegyzés elküldése után be kell majd jelentkezned.
Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot