Google apps
Main menu

Megjegyzés helye: PuPu BLOGJA

"AZ ANTIKRISZTUS LÁTOGATÁSA"

30 megjegyzés -

1 – 30 / 30
Névtelen Névtelen írta...

neveletlen

Kedves Pupu, ha Gyurcsány valóban ismét miniszterelnök szeretne lenni földi életében, akkor rossz hírem van számotokra. Ha igaz ugyanis, hogy az oroszok meg tudták hekkelni az USA elnökválasztást, akkor amíg Putyin nem kerül a Kreml falába addig Gyurcsánynak annyi esélye van mint libának a forrázó üstben. Közben úgy néz ki, hogy Trump visszavesz a világméretű észosztásból, valószínűleg kevésbé fognak beleszólni a magyar belügyekbe, ez is Orbánt segíti. Az Uniónak pedig kisebb gondja is nagyobb annál, hogy egy kevésbé problémás ország (problémás pl. Görögország, britek) mégoly tahó címeres gazemberét eltávolítsa a hatalomból.
Marad Ferinek a magyar rögvalóság, ahol a parlamenti küszöb már lőtávolban van, de az elnöki szék messze mint Vadai Ágnes a Miss Universe címtől. Az idő repül, a fidesz a félig sült kenyeret is kilopja a kemencéből, az ellenzék közben fütyörészik meg hülyeségeket nyilatkozik, oszt majd lassan rájönnek, hogy ők is azért mentek a medve barlangjához mint az egyszeri vadász.

2017. február 3. 7:03

Névtelen Frank írta...

Háááát.... Tényleg fontos, hogy a lehetőségeken belül(!) mindenkivel jó viszony alakítson ki Magyarország. Oroszországgal is, amelyet most Putyin képvisel. De nekünk a legfontosabb, hogy az EU-val legyünk jó kapcsolatban, mert az EU tartja életben a magyar gazdaságot. A túlzott mértékben gyakorolt orosz kapcsolat pedig nem használ az Uniós kapcsolatunknak. S még tovább rontja a helyzetet, hogy Orbán Putyin hátsóját kényeztetve a közös sajtótájékoztatón is belerúg egyet-kettőt az EU-ba.
Paksról: nem ballibsi közgazdászok kiszámították, hogy gazdságilag még az is sokkal előnyösebb lenne - érthetőbben olcsóbb -ha Paks esetleges leállása esetén a szükséges áramot importálnánk, mert erre a beruházásra, a kamatokkal együtt a gatyánk is rámegy. (Orbánnak persze nem.)

2017. február 3. 9:39

Névtelen Promenad írta...

Névtelen neveletlennek!
Tényleg neveletlenség Vadai Ágnest azért fikázni,mert nem olyan szép,mint mondjuk Hoffmann Rózsa.
Egyébiránt pedig no comment.

2017. február 3. 9:52

Névtelen Névtelen írta...

neveletlen
kedves Frank,

A magyar gazdaság leginkább nem az EU-tól, hanem a németektől függ, akik vígan üzletelnek az oroszokkal, lásd Északi Áramlat II (2020-től kizárólagos importőrök lesznek az EU felé) Mercedes gyár építése, stb.
Paks ügyében szerintem senki sem tudja a frankót, azért azt figyelmedbe ajánlom, hogy a fokhagymától a villamos energiáig nem lehet mindent importálni, mert azt valamivel ellentételezni kell.

2017. február 3. 10:20

Blogger PuPu írta...

Franknak
Az EU mi (is) vagyunk, ha magunkkal nem vagyunk jóba, az súlyos mentális zavart jelez.
Oroszországgal, Amerikával, Kínával, Indiával, Brazíliával pedig kiegyensúlyozott és pragmatikus kapcsolatokat kell fenntartani.
Ha ilyen vehemensen tiltakozunk Putyin ellen, akkor miért nem tiltakoztunk a kínzások ellen a kubai amerikai támaszponton, nem tiltakoztunk mikor bizonyítottan hazug hivatkozással megtámadták Irakot, mikor a franciák katonailag támadták Líbiát, a nyugatiak gyakorlatilag felfegyverezték az Iszlám Államot, nem tiltakoztunk ilyen vehemensen a kínai Tibet-politika ellen sem, Lengyelország titkos CIA-börtönei miatt, stb. stb...
De persze, ezekről a dolgokról nem is esik szó, ellenben ez a gaz Putyin, akinek az országát folyamatosan próbálják katonailag megszorítani, ő meg teszi a dolgát, megengedem, nem az Unió vezető államainak szája-íze szerint.
Az energiavásárlásról meg - talán te is érzed - tizenöt-húsz éves távlatban komoly prognózist készíteni nem lehet, lehet, kapunk energiát egy fületlen gombért, de az is lehet, hogy évente ki kell majd fizetni egy Paksot.
Az a legnagyobb baj, hogy a propaganda gátlástalanul hazudozik.
Gondolom...
:O)))


2017. február 3. 10:28

Névtelen Névtelen írta...

segítek, mert látom, megint nem sikerült a dolog a kétpupúnak!
.
"Ahhoz, hogy megértsük, mi folyik itt, érdemes röviden áttekinteni, kik éltetik jelenleg Magyarországon az orosz diktátort és embertelen, bűnös rendszerét. Vannak elsőként a fiatal hülyék, akik töriórán inkább amőbáztak, és most azért ünneplik Putyin jöttét, mert nem tudják és nem értik, mi a baj azzal, hogy újra egy orosz diktátornak fekszik alá a magyar kormány. Vannak aztán a vén hülyék, akik abban a hamis nosztalgiában matatnak, hogy annak idején, amikor először aláfeküdt egy orosz diktátornak az akkori magyar kormány, nekik még volt erekciójuk - és e két élményt fejben összekötik. A kettő között pedig vannak a gazemberek, akik pontosan tudják, mit művelnek, de azért fizeti őket a magyar kormány (vagy tagjai annak akár), hogy Magyarország helyett a Fidesz tolvaj politikusait és oligarcháit, rajtuk keresztül pedig egy orosz diktátor, Putyin érdekeit szolgálják.

Nincs. Másik. Olvasat. Pont."
.
EZ AZ ALAP!
.
innen indulunk, s ehhez mérünk minden beszólást.
.
.
abramovics voltam, s vagyok
.
.
ps.: az "orosz embereket" meg mindenki úgy szeretheti ahogy akarja, vagy ahogy a "magyar embereket" szereti
má csak miheztartás végett!

2017. február 3. 10:37

Névtelen Névtelen írta...

kénytelen vagyok látva azt a dühödt kretenizmust - s itt jöhet a szöveg, hogy ha sértegetem a "magyar embereket", akkor így, meg úgy,
.
DE
.
én szeretem a dolgokat a nevükön nevezni! - amivel rárontanak sokan arra, amiről egyre többünknek az a véleménye, hogy meg kell tenni!
.
"Tény az, hogy Putyin Oroszországában a választásokat szervezetten elcsalják. Hamis adatokat írnak be, hamis szavazólapokat dobálnak be, hamis eredményeket közölnek. Tény, hogy Putyin Oroszországában a kormánykritikus újságírókat elüldözik, bebörtönözik, akár le is lövik. Tény, hogy Putyin titkosszolgálata írja meg és elő az orosz sajtónak a (hamis) híreket. Tény, hogy háborús agresszorok, mi pedig Ukrajna közvetlen szomszédjaként úgy fordítjuk el a fejünket az orosz inváziót látva, mintha nem lenne évszázados tapasztalatunk arról, hogy milyen az, amikor az orosz haderő beáramlik egy országba. Tény, hogy Putyin az egyik fő felelőse a menekültkrízisnek, tény, hogy Szíria tragédiája jelentős részben az orosz szerepvállalás miatt ilyen súlyos. Tény, hogy Putyin nem felemelkedést, jólétet, hanem rettegést, szenvedést és nélkülözést hozott az orosz nép számára is.

Mindennek gazsulált tegnap Orbán Viktor. A magyar miniszterelnök ugyanis a lehető leggyávábban választ ellenfeleket: Brüsszelnek nagy hangon ordibál (a pénzüket meg köszönettel elteszi, mondjuk úgy, Mészáros Lőrinc, és még ne firtassuk, kinek), míg a gyilkos diktátor rémtetteiről egy szava sincs. Sőt, arra használja Magyarország (még meglévő) tagságát az EU-ban és a NATO-ban, hogy Putyint csempéssze be a normális (értsd: nem gyilkos, nem diktátor), európai emberek közé. És de, gyarmat leszünk, kedves Békemenet, pont most tárgyalja le Orbán Viktor annak feltételeit, kilónként mennyit kaphat az oroszoktól (mondjuk úgy, Mészáros Lőrinc), büszke ostobasággal adjátok oda az őrült atyuskának a magyar szabadságot. Nincs olyan perspektíva, ahonnan nézve Magyarország javát szolgálja az, ami most történik. Szolganép; elnyomott, elhülyített, szegénységbe préselt, megkötözött "befolyási övezet" leszünk, ha ez így folytatódik. Ellopják a pénzünket, ellopják a kultúránkat, ellopják a szabadságunkat, ellopják a jövőnket. Nem veheted el a magyarok... dehogynem, sőt, díszcsomagolásban kapod meg Orbántól.

Ki tudjuk-e még mondani röhögés nélkül, hogy a Fidesz egy konzervatív, polgári, antikommunista párt?
A hatodik koporsó, ugyebár. Olyan szépen mondta az a Soros-ösztöndíjas, fiatal liberális annak idején. Olyan harciasan írta a fiatal demokraták lángoló, liberális sajtófőnöke annak idején. Azok, akik mostanra megtollasodva és elzsírosodva tántorogtak vissza az egykori főellenséghez, cimborálni. Nagy hangon, a tőlünk ellopott százmilliárdokból kampányolva méltatják a régi-új elvtársakat, lapogatnak egy büdös bűnöző KGB-s gazembert, tuszkolják a torkunkba újra és újra a keleti csemegét. Történelmet hamisítanak, híreket hamisítanak, tényeket hamisítanak, hogy régi-új gazdáik kedvére tegyenek.

Nincs másik olvasat, és nincs másik út sem, mint 27 éve volt. Az MSZMP-t és a Hazafias Népfrontot egyszerre elzavarva, egy tisztább, okosabb, becsületesebb generációval rendszert váltani. De esetleg a most aláírandó Soros-ösztöndíjakhoz hozzá kéne csapni egy diktátor-záradékot. Biztos, ami biztos.
Szerző: Ceglédi Zoltán"
.
ki lehet kiáltani a cikk íróját is hülyének, bár inkább azon kéne gondolkodni ki is megy szembe az autópályán?!
az-e, aki a gyors, radikális megoldásra szavaz, avagy az-e, aki a szart szereti tologatni egyik sarokból a másikba, s vissza!
.
nem szeretnék egy polgárháborút,
.
DE
.
vagy mi oldjuk meg a dolgot, amíg az unión belül lehetséges, vagy a tömeggyilkos putyin fogja lángba borítani az országot, ahogy ukrajnával, szíriával tette!
közel már az időpont, mikor a migráncsok terrortámadást fognak végrehajtani ebben a kis kurvaországban, mint a "csecsen terroristák" a nagy orosz honban, csak a csuti gecigány maradhasson hatalmon feltételek nélkül!
.
KÉNE!
.
ÉBREDNI!
.
FEL!
.
.abramovics voltam, s vagyok

2017. február 3. 10:52

Blogger PuPu írta...

Ceglédinek könnyű, ő csak copypasteli az összes idióta panelt és máris kész a honor meg a népszerűség.
Igen egyszerű gyerek ő, és ilyenkor nagyon sajnálom, hogy bloggerrel elvből nem vitatkozom.
Te meg ha felébredtél, szedd be a bogyóid és masírozz radikalizni.
:O))))

2017. február 3. 11:36

Blogger maxval írta...

A liberók sírnak-rínak, függönyt tépve gágognak. Soros és Brüsszel őrjöng. Ez biztos jel, hogy valami jó zajlik.

2017. február 3. 11:52

Névtelen Névtelen írta...

Birca Hang -nak +1 !

2017. február 3. 15:41

Névtelen -lzg- írta...

Kedves Pupu!
1. Ha gáz van/lesz gáz, akkor már nem gáz, honnan lesz?
2. „…még akkor is, ha ezzel saját szekerét is tolta.”. A probléma csak az, hogy nem „is” tolta, hanem elsősorban azt tolta, ezzel és az egész találkozóval! Egyébként meg ha nem lenne gáz a jövő télen, na, az lenne igazán gáz, és elsősorban neki, mert a fagyoskodó emberek tüzet raknak, hogy melegedni tudjanak, és akár egy Makovecz stadionból is… A lényeg, Te írtad: „Orbán meg már nem is röhög rajtuk, ő is elégedett, mert már látja a zsebébe csorgó milliárdokat, emellett még el is könyvelheti, hogy jót tett az országgal.”- Ez persze nézőpont kérdése, mert elvileg mindig, és mindenhol ez lenne a kötelessége!- mármint, hogy az ország javáért ténykedjen a fizetéséért! cserébe.
3. „…Még a szocik csak-csak - ők úgy mondtak valamit, hogy nem mondtak semmit, de Gyurcsányon csodálkozom.”- Na, ezért nem lesz itt kormányváltás 2018-ban!

2017. február 3. 16:15

Blogger PuPu írta...

1. Ha van gáz, az nem gáz, és ha a németeknek nem gáz, hogy honnan lesz a gáz, akkor talán nekünk sem kellene ezen aggódnunk.
2. A normális államközi kapcsolatok megszokott formája a személyes kapcsolattartás az államok vezetői között.
Hogy a megállapodásokkal Orbán is nyer?
Ez várható volt, de az a baj, ha nem lenne megállapodás, a magyar társadalom veszítene.
Persze lehetne fűteni palagázzal is, meg mindenféle egyéb megoldást is lehetne favorizálni, például biogázzal is fűthetnénk, csak az a baj, csányi nem szerelt a tehenei seggére gázgyüjtő ballonokat.
Én azért nem szívesen fizetném meg azt az árat egy vitatható igazság oltárán, amit a magyar energiaellátás összerombolásáért fizetni kellene, szerintem te sem nagyon érzékeled, hogy mivel játszol: a tűz hiányával.
Télen hideg van, Micimackó szerint biztosan.
De a fűtés csak egyetlen fajtája a gáz felhasználási lehetőségeinek, igazából a többibe döglenénk bele...
És engem nem vigasztalna, hogy Orbánnak is ártana a helyzet, mert Orbánnak és pereputtyának még akkor is lenne fűtése, mikor te egy szánkót húzva gyűjtenéd a Kopaszi-gáton az uszadékfát.
3. Hát akkor ebben egyetértünk, de azért ne vessük el a csoda lehetőségét se, deus ex machina, Gábriel arkangyal, Kínai Népköztársaság, stb...

:O)))

2017. február 3. 18:31

Névtelen 1970 írta...

"Emlékszem olyan időkre, amikor a nyugati politikusok tisztelettel és megbecsüléssel kezelték az országot, jóllehet teljesen nyilvánvaló volt, hogy szövetségi - katonai elkötelezettségei a Szovjetunióhoz kapcsolják, ezt "tudták rólunk a barátaink és tudták az ellenfeleink is", mégis, ki lehetett alakítani egy baráti, pragmatikus jó viszonyt.
Ehhez persze kellett az is, hogy ne handabandázzon senki a politikai vezetésből, hanem mindenki próbálja a lehető legtöbbet kihozni az adott helyzetből - az ország javára.
Ebből lett a jólét, a sült liba meg a személyes biztonságérzet."

Kedves PuPu!

Így van! Csak akkor egy Kádár János formátumú ember állt az ország élén, nem a jelenlegi politikai elit nevetséges képviselői (sajnos egyre inkább úgy látom, tökéletesen mindegy melyik pártról beszélünk, tragikus mindegyik).

2017. február 3. 19:40

Névtelen 1970 írta...

Czeglédi Zoltán által írottakhoz...

Egyszerűen nem fér a fejembe, hogy Czeglédi, Kéri,Seres László(ő a legszörnyűbb!) és más megmondóemberek miért éreznek késztetést azonnal az "mszmpzésre", meg "kádárkorszakozásra", amikor az ország jelenlegi állapotát - joggal! - elítélő írásaikat papírra vetik.
Annak a rendszernek, amely jelenleg az országunkat szétrohasztja és tönkreteszi semmi köze a Kádár-korszakhoz, ahhoz a társadalomszervezési modellhez, ami akkor működött. Ezek az összevetések elképesztően bugyuták, érezhetően kényszeresek is.
(Arról nem is beszélve, hogy valószínűleg maga Kádár szörnyülködne legjobban, ha napjaink állapotát látná!)

2017. február 3. 19:57

Névtelen NewTiborc írta...

Hejhó, álljon meg a menet! Nem kell ennyire fetisizálni az orosz energiát. A gazdasági kapcsolatok mindig kétoldalúak. Az energia eladásból származó bevétel a Putyinnak legalább annyira kell, mint a Vikinek az EU támogatás.
Nem véletlen, hogy a leghűvösebb hidegháború idején sem álltak le a vezetékek építésével és az eladás bővítésével.
Mellesleg szerény ismereteim szerint a nyugati határszélen és az alföldön zárolt mezők kb. öt évig képesek lennének ellátni gázzal az országot. Ez alatt meg valahol csak tudnánk rendezni az ellátást.
Ja, és még egy dolog, egy ideig laktam olyan helyen, ahol az ellátásban határvonal volt, hol import, hol hazai gázt kaptunk. Hát a magyarhoz képest elég szar volt a Putyingáz.

2017. február 3. 20:34

Blogger PuPu írta...

NewTiborcnak:
Inkább panaszkodjál, szerintem...
Ezekre a zárolt olajmezőkre van valamilyen hiteles forrásod is?
A Putyingáz az milyen gáz?
Tudom, büdösebb, mint a többi, de a lakossági gázszolgáltatók fűtőértéket árulnak, ha kevesebbet kaptál, reklamálj!
És ne feledkezz meg Kínáról meg Indiáról, mint piacról, nem szólva arról, hogy mi képviseljük mennyiségileg a kerekítés nagyságát...
:O)))

2017. február 3. 23:53

Névtelen NewTiborc írta...

Kedves PuPu!
Most kurvára mellé lőttél. Szellemeskedés helyett inkább néha gyere ki a sivatag szélére, ahol szakmai lapokat is árulnak.
Hiteles forrás? Elég hiteles az a személy pl. aki személyesen vezette az őrségi feltárást? Én nem gondolom, hogy bármi érdeke lenne a hazudozásban.
Ha nem tudnád milyen a Putyingáz, akkor figyelj.
A magyar gázzal a teáskannában a víz 15 perc alatt forr fel, a Putyin félével meg fél óra alatt. Ha nem tudnád ez sokkal pontosabban jelzi a fűtőértéket, mint az a papír amire minden hónapban leírják, hogy mennyinek is kellett volna lenni és az orrod elé dugják. A papíron lévő érték és a valóság az két külön dolog.
Hogy fűtőértéket árulnak, ez egy hazugság. Majd akkor lesz igaz, ha a gázóra nálam nem köbmétert mér, hanem fűtőértéket. Ki is az aki ezt ellenőrzi és mikor? Hol lehet érdemben reklamálni, légy szíves tájékoztass, hol is van a lelőhelye ennek a hatóságnak? A csalás már ott kezdődik, mikor a légnyomás különbségre hivatkozva átszámolják a fogyasztást normál köbméterre. Honnan tudják, hogy nálam mikor mennyi volt a légnyomás?
A volumenekkel kapcsolatban igazad van, de várjunk még a gáz még nincs Kinában. Ha megvalósul valóban döntő változásokat hozhat a kereskedelemben.

2017. február 4. 11:31

Névtelen Névtelen írta...

Pupunak

http://www.sonline.hu/somogy/kozelet/dunantuli-gazmezo-utan-kutat-a-mol-a-dravanal-240788/

Szerintem erről lehet nagyba szó.

2017. február 4. 12:05

Névtelen Névtelen írta...

New Tiborc!

látom, kezded érteni, mi is a véres valóság a helyi kétpupúval a saját kis állatkerti kifutójában!
kicsit sokat gondol már magáról ez a növényevő, holott ő csak egy növényevő!
akit meg fognak enni a ragadozók.

abramovics voltam, s vagyok

2017. február 4. 12:16

Blogger PuPu írta...

@Tiborc
Egy gázmező zárolása nem bemondásra történik, különösen nem egy új gázmező feltárásának vezetője illetékes ebben, emellett szerintem fél is érthettél valamit.
Nekünk - tudomásom szerint - nincsenek olyan gázmezőink, melyek jelen állapotukban alkalmasak lennének gáz azonnali kitermelésére, van ellenben palagázunk, csak nincs a kitermeléshez se pénzünk, se technológiánk, akinek meg van, az itthagyta nekünk, mert nem találta gazdaságosnak a termelés kilátásait.
A kutatás pedig kutatás, még ha sikeres, akkor sem több ennél.
A gáznak fűtőértéke van MJ/m3, itt olvashatsz róla: http://www.mindentafoldgazrol.hu/futoertek/mit-jelent-a-futoertek/a-magyarorszagon-forgalmazott-gaz-futoerteke
Hogy hol lehet reklamálni? Itt: http://www.mekh.hu/
Szóval, én nagy híve vagyok a demokráciának, utálom Viktort, mint Harangláb a kukoricagölödint, de a tényeket korrekten kell kezelni, különben kontraproduktívvá válik a reklama...

:O)))

2017. február 4. 14:02

Blogger PuPu írta...

Megpróbáltad már megmagyarázni magadnak, kedves abrmovics, hogy a szopáson túl miért látogatsz ide?
:O))))

2017. február 4. 14:03

Névtelen Névtelen írta...

teve!

jön a második félidő, nincs időm a hülyeségeidre!
nem kell félni, nem fog fájni, öcsi!
ne idegeskedj, mert az árt a szépseggednek, pedig te csúnya vagy, mint minden teve, aki libát zabál teli pofára!

mondom!

NE IDEGESKEDJ!

ABRAMOVICS VOLTAM, S VAGYOK!

te meg csak egy kérődző, kétpupu

2017. február 4. 14:37

Névtelen Névtelen írta...

Az ember esze megáll,hogy egyesek milyen őrült sületlenségeket tudnak összehordani.Célzok ezzel arra aki azt állítja az orosz gáz fűtőértéke fele a magyarénak.Én többször megnéztem magyar,vagy orosz gáz jön-e a vezetéken,de nem tudtam különbséget tenni.
A másik okos ember aki annyira tisztában van az orosz választások lebonyolításával,nem tudom miért nem teszi meg azt a szívességet az orosz embereknek,hogy lebuktatja a csalókat.
Nem csodálkozom az ilyen bejegyzéseken,mert minap olvastam,hogy egy felmérés szerin a tudatlanságból eredő túlzott önbizalom okozza a legnagyobb károkat.

2017. február 4. 16:02

Névtelen NewTiborc írta...

Kedves névtelen!
Hát pontosan Te beszélsz hülyeségeket. Meséld már el hogyan is nézted meg honnan jön a gáz? Tudod hol van Újudvar? Látogass el oda, ott van elosztó és az ott dolgozók majd felvilágosítanak hogy is vannak a dolgok és akkor nem leszel olyan "tudatlan". Ne haragudj, de nem akarok sértéseket elengedni, mert nem szokásom, de a bejegyzés elolvasása után értékeld újra a kapcsolatos ismereteidet. Még annyit, hogy a felmelegedési idő nem csak azért lesz annyival nagyobb, mert alacsonyabb a fűtőérték, hanem oxigén felesleg lép fel, ami lecsökkenti a láng égési hőmérsékletét is. Hogy miért? mert minden változatlan (fuvóka, adagolt gáz és oxigén mennyisége) csak a fűtőérték csökken le. Ezért kell minden készüléket behangolni az adott gázhoz. Köszönöm.
Kedves PuPu!
Na már most, kezdjük az alapoknál. Az orosz földgáz nem azért gyengébb, mert én haragszom a Putyinra, avagy az orosz népre. Egyszerű fizikai magyarázata van, ugyanis a mi gázunk propán(C3H8)és bután (C4H10)tartalma sokkal magasabb. Ha a képletre nézel láthatod, hogy ez miért folyásolja be a fűtőértéket. A propán 83,2MJ/m3,a bután 108Mj/m3., míg a földgáz 34Mj/m3. fűtőértékkel rendelkezik. Úgy mellesleg ezért kell fúvókákat cserélni a gázkészülékeken ha átállunk a gázfajták közt. Ehhez még tudni kell, hogy a palackos (propán-butánt)gázt a földgázból választják le - már ahol van dögivel - és a maradékot bekeverik a többi földgázba.
Körülbelül így kell a tényeket korrekten kezelni.
Hasonló kérdésekben mindig szívesen állok rendelkezésre, ismereteimet és tapasztalatomat közel húsz éves energiagazdákodást irányító tevékenységem során szereztem. Amúgy köszönöm a linket, de ezeket én már gyerekkoromban olvastam.
Ez nem politika, ezek tények és fizikai törvények szabályozzák, nem szimpátia és hit.
Maradok továbbra is őszinte tisztelőd és olvasód.
Ennyi lett volna NewTiborc újkori panasza.

2017. február 4. 18:23

Névtelen Frank írta...

Kedves Pupu!

A kapcsolatok tekintetében szinte azonos az álláspontunk, de azért jó, hogy válaszodban ezt tulajdonképpen még ki is fejtetted. Csupán csak annyit teszek hozzá - megerősítésül -,hogy Oroszországgal is megfelelő kapcsolatot kell tartani, de olyan mértékig, hogy az ne sértse az Eu-val a kapcsolatunkat, mert - ezt mindketten tudjuk - az EU mi is vagyunk. Így aztán OV van identitás-zavarban, mert tulajdonképpen önmaga ellen is folytat szabadságharcot, miközben aki/ami ellen harcol, az lehetőséget ad, hogy minél jobban tömködhesse - stromanok segítségével - a zsebét. Mintha Kossuth Lajos (akinek Széles közlése szerint, Orbán a reinkarnációja) szabadságharc címén Dembinszky seregét Bem ellen vezényelte volna, de mint tudjuk, követett el elég nagy hibákat a valóságban is. Mármint Kossuth.) OV egyébként is rohamos leépülésben van, ezt néhány megnyilvánulása már jelzi: a sok közül egy, azt mondta az EU csúcson, hogy vegye tudomásul az EU, hogy nincsen európai nép, hanem európai népek vannak, stb. Senki ilyet nem állított, hogy van európai nép, csak ő, tehát már saját magával is vitában áll. Skizofrénia.

Energia ügyben már más a helyzet, ott kis mértékben vitatkozom veled,én Paks ellenes vagyok, nemcsak a veszélye miatt, hanem közgazdasági megfontolásból is.

A névtelen trollokat meg hagyd tovább szopni, addig is be van fogva a pofájuk.:))))

2017. február 4. 20:27

Névtelen Névtelen írta...

te frank!

itt csak te szopsz jelenleg, s nem mást, mint egy kétpupu növényevő hosszúcicijét.
fura egy fétised van,
.
DE
.
mint tudjuk nagy az isten állatkertje, tehát az ilyen ferde szexuális irányultságú izék is mint te elférnek benne egy kihalásra ítélt ökológiai fülkében.
nem,sokára kihalsz, oszt jó napot, addig viszont szippancsál egy jó nagyot!

"baráti" üdvözlettel, egy normális szexuális beállítottságú - tehát nem olyan teféle! - ember

2017. február 4. 21:12

Névtelen 1970 írta...

"OV egyébként is rohamos leépülésben van"

Kedves Frank!

Szerintem ez a leépülés már egy jó ideje (2002 óta biztosan) tart, sőt azt is megkockáztatom, hogy a totális leépülés meg is történt, és valójában a grazi orvosok tartják már fent. (Tavaly egy nyilatkozatában azt mondta: "van még pár jó évem".)
Azt sem tartom kizártnak, hogy a pszichopátia már gyermekkorból ered, ami mögött genetikai és/vagy környezeti (nevelési) okok állnak. Ez esetben viszont ahogy telnek az évek annál súlyosabb lesz a helyzet, és annál irracionálisabbá válnak a tettek, egészen az elmebajig fokozva az őrületet és az őrült tetteket. Ugye nem kell mondanom, hogy az egész ország fogja ezt megsínyleni...

2017. február 4. 22:08

Blogger PuPu írta...

Kedves Tiborc, akkor konkrétan melyik gázmezőket és ki is zárolta, melyek öt évre biztosítják a hazai gázellátást?
A fogyasztó egyébként nem a gázmezőről kapja a gázt, hanem a gázszolgáltatótól, az pedig a kilengéseket lecsökkenti.
Ami a linket illeti, az kettő, az egyiket te kérted, a másik meg az általánosságokat tartalmazza, amit érdemes tudni...
De hát aki már mindent tud, ugye...
:O))))

2017. február 5. 1:07

Blogger PuPu írta...

Kedves Frank, én egy türelmes ember vagyok, aki megbecsüli a trolljait...
:O)))

2017. február 5. 1:08

Névtelen NewTiborc írta...

Kedves PuPu!
Hagyjuk már ezt a meddő vitát, nehogy meggyőzzél arról, hogy jobban ismered a szakmát, mint aki azt művelte hosszú ideig. Azt soha nem állítottam, hogy a fogyasztó a gázmezőről kapja a gázt. Ezek már csúsztatások, innentől kezdve nincs értelme az egésznek. Legyél abban a hitben hogy igazad van!!
További jó egészséget.

2017. február 5. 9:50

Használhatsz néhány HTML-címkét is, például: <b>, <i>, <a>

A megjegyzések moderálása engedélyezve van. A küldött megjegyzéseket jóvá kell hagynia a blog szerzőjének.

A megjegyzés elküldése után be kell majd jelentkezned.
Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot