Google apps
Main menu

Megjegyzés helye: PuPu BLOGJA

"LEHETNE MÁS A POLITIKA, DE NEM..."

50 megjegyzés -

1 – 50 / 50
Névtelen anteus írta...

Okos, precíz esszé.

2016. július 19. 5:02

Névtelen Névtelen írta...

Úgy látom, Pupunak (is) becsípődött a DK frakció alakítási ügye. Nem házszabályt idézek, hanem egy közérthető magyarázatot. Ezt hívják összefosásnak.

http://mno.hu/parlamenti_valasztas_2014/nem-alakithat-frakciot-a-dk-es-az-egyutt-pm-1220481

2016. július 19. 6:53

Blogger Kovács János írta...

Hivatásos katona voltàl az Átkosban-nem előfelvèteli,mint mi egyszerű halanók.
Következéskèpp vagy hivő kommunista voltál-vagy cinikus "társutas".Mert a Fekete főtörzs szerű (Kiskunfèlegyhaza 7.gklövtörzs hirzàszlóalj (lpgt 1974.08.02) alakok közé nem tartozhattàl..
Ne legyél magadra büszke..

2016. július 19. 9:02

Névtelen promenad írta...

Bár nem vagyok túl optimista azért várjuk ki a végét ! Schiffernél csak jobblehet !

2016. július 19. 9:23

Blogger talalom írta...

Ó persze, Kovács úr előfelvételi(s) volt, nem hivatásos. Tehát egy cinikus f@szkalap, akinek még arról sincs fogalma, hogy egyetemre kerülni se volt az a kifejezett ellenállás. Bár Pupuval sokmindenben nem értek egyet (elsősorban azzal, hogy egy rendszer vezetőjének személyén múlna annak életképessége), de mindig dühített, ha a "szabadságot" kisajátították azok, akik szerint inni-zenélni-kukát borogatni a szabadság teteje.

2016. július 19. 9:51

Blogger Kovács János írta...

A sereg-maga volt az őrjitő céltalanság.
Az Olasz o. iranyabol vart Nato csapas 1 napos(!) feltartoztatására szantak a szovjet barátaink.
Ezt a hivatàsosok is tudtàk.
Tehat csak hivó kommancsként,cinikus tàrsutasként vagy nagyon hülyekènt (Fekete főtörzs) lehetett ebben "jövőt" látni..
Ugye a bloggerünk meg jó eszű-marad a 2 db első alternativa.
Nehèz volt oda bemenni hivatásosként nap mint nap..

2016. július 19. 9:58

Blogger talalom írta...

1. Azért értek egyet a sorkatonaság megszüntetésével.
2. Még szerencse, hogy az előfelvételisek nem voltak hülyék. Volt hol lakniuk, anyuci-apuci alájuk tolta a lakást-különórákat-jó karriert, némi kapcsolatokat a felvételhez.
Nem is szorult beléjük a ma napig se olyasfajta empátia, felelősségérzet, aminek alapján az ember (szerinte kommancs) azt gondolja: a kevésbé szerencsés, a rosszabbul eleresztett - akár anyagilag, akár szellemileg - embernek is joga van a méltó élethez.

2016. július 19. 10:14

Blogger Kovács János írta...

Nem jol làtod.Szerintem.Mi is àldozatok voltunk.Csak máshogy..

2016. július 19. 10:50

Névtelen promenad írta...

Vegyétek már észre,hogy a blognak nem ez volt a lényege. Volt itt szó valami LMP-röl is, Csak úgy mellesleg...

2016. július 19. 11:03

Blogger nemóvatos írta...

Kovács Jánost a név kötelezi, csak éppen a sorszámot hagyta ki belőle.
A cikkhez szerencsére érdemben nem szólt, így nem tudhatjuk tőle sem, hogy hol, kiben, miben látszik a jelenlegi hatalom alternatívája.
Talán abban aki a kvótás népszavazást ki tudja használni a hatalommal szemben, egyelőre kommunikációs sikerként. Aki a bojkott mantrázásán tovább képes lépni és elérni a tömeges megjelenést és érvénytelen szavazat (nem üres (mert azt behúzhatják utólag) hanem áthúzott, összefirkált, mindkét válasznál xelt,...szavazólap, üres boríték)) leadást, az ellenzéki jelenlétet valamennyi szavazó körben, a párhuzamos ellenzéki szavazat számlálást.
Továbbá képes megakadályozni a népszavazási törvény előbbiek miatti félelemből való hirtelen barkácsolását.

2016. július 19. 11:04

Blogger PuPu írta...

Kedves Kovács János, ne áltasd magad - te nem áldozat voltál, hanem egy elkényeztetett kis pöcs, aki a katonaságot is félpénzen úszta meg.
Sok eszed se nagyon lehetett, merthogy normális ember szereti a hazája hadseregét, és büszke azokra az évekre - nálatok hetekre - mikor ha szükséges, akár az életét is adta volna a hazáért.
Hivatásos katonának lenni soha nem volt méznyalogatás, szerintem ma sem az, a sorozott hadsereg pedig olyan, amilyen a társadalom.
Van néhány bunkó , van néhány okos és elhivatott hivatásos, és van egy rahedli büdöstalpú, nyafogó és seggnyaló sorállományú, meg van a sorozottak normális többsége.
Ők együtt adták a Magyar Néphadsereget, melyet valóban nem az USA lerohanására optimalizáltak, de hadrafoghatósága és ütőképessége tekintetében a mai Honvédséget sacc/kb százszorosan múlta felül.
Hogy hány napig tudta volna feltartóztatni az általad vizionált NATO csapást, azt az isten se tudja, ezerféle dolog függvénye.
Egy ütközőállam az adott katonai szövetségen belül pedig ennél többre nem vállalkozhat, mint hogy feltartja az ellenséget, míg a főerők szét nem bontakoznak.
Egyébként az egy nap a Határőrség normatívája volt...
Hogy téged kicsit megmogyorózott a Fekete főtörzs, az a hozzászólásod tükrében igennagyon érthető, akkor is ilyen beképzelt nagyokos lehettél, azokat meg a seregben felettébb kedvelték.
Én hiradókat kiképző alegységnél szolgáltam, csupa kiváló és élenjáró alegységet képeztünk, és fogódzkodj meg: büszke vagyok magamra, mert ennek folytán a sorkatonák nem kevesebbek, hanem többek lettek.
Kivéve talán téged, mert benned maradandó nyomot hagyott Fekete ftörm, a Kkunfélegyházi Rém.
Nem érzed, hogy negyven év után milyen nevetségesen kispályás az álláspontod?
És igen, a te terminológiáddal élve kommancs voltam, hittem abban, hogy lehet emberséges, igazsgos és élhető társadalmat építeni, és amit lehetett, meg is tettem érte.
Te is, csak te sunnyogtál, hülyeségeket képzeltél a kapitalizmusról, és lapultál.
Aztán sorbaálltál a november hetedikei jutalomért, meg nyaltad a párttitkár seggét.
János, János, öreg vagy már, megjöhetne végre az eszed!
Az eltelt évek meg csak arra hoztak igazolást, hogy amit a korabeli propaganda állított, azt a valóság sokszorosan felülmúlta.
Ha van unokád, majd rájössz előbb-utóbb...
De ez a poszt valóban nemerről szól...

:O)))

:O)))

2016. július 19. 11:39

Blogger Kovács János írta...

Üdvözöllek,nemovatos!
Gondoltam kiismerted a "himringyó" Szabó Gàbort ès lelèptél mint a többi nagyi-de aztán csak làttam a "támogató hozzàszólásodat"..
Ha adhatok tanàcsot-egy szadeszos fogorvosnak azt se higyj el,amit kerdez..Átbasz.A "vérükben" van..

2016. július 19. 12:29

Blogger Kovács János írta...

Érdekes amit mondasz.
Egyébkènt ami a tudszocban volt faszság-napjaink valósága utólag igazolta..
Egyetértek.
Az előfelvételis katonaság arra volt jó,hogy segitett az ertelmetlen hülyeséget (megtanulni) elviselni.
Ugyanis elöljároink a 2 ev geciségét-nyilván pedagogiai okokbol-beletettèk.
Ezzel együtt megertő szeretettel emlèxem a Fekete főtörzsre es a tőbbiekre.
Később -màr tartalekos tisztkènt-mint hiradó(!) szakaszparancsnok jól kijöttem a a magadfajtàkkal.
Én osztàlyidegennek születtem.
Ezert-89ig a politikàtol a legtàvolabb igyekeztem élni.
Isteni csoda volt hogy egy nehéz es nem népszerű egyetemi szakot megengedtek elvégezni.
Egy szoc nagyvàllalatnàl mèrnökkènt dolgozva voltak pàrttitkár haverjaim is-mivel egymással nem politizaltunk,amugy meg rendes emberek voltak.
Az lmpre nem erdemes szót vesztegetni.
Ujszadesz.
Ugyanazt gondolom rókuk mint a "blogger".(a règi szadeszt meg okom van utálni-àtbasztak engem is mint sokakat..a komancsokrol-ahogy irtam volt-sokkal àrnyaltabbak a tapasztalatok..)

2016. július 19. 12:33

Névtelen Névtelen írta...

Akkor vissza az LMP témához.
Én még mindig tisztességesebbnek tartom azt a pártot, aki előre tisztázza, hogy kivel (nem) akar összefogni, mint azokat, akik az utolsó pillanatig taktikáznak és a legjobbat akarják kihozni az aktuális szituból.
Ilyenek voltak az összefosás pártjai, az eredmény ismert.
A bukta után egyedül Mesterházy mondott le, a többiek meg csak köpködtek, hogy 'rossz alkut kötöttek'.
A PM, Együtt, Liberálisok 2018-ra eltűnnek, az Mszp pedig, Molnárral, jelenleg markolóval ássa a sírját. Lehet, hogy a választásokra DK lesz a legerősebb ellenzéki párt, persze, csakis a Jobbik után, és akkor Feri elmondhatja, hogy jó mulatság, tréfli munka volt.

2016. július 19. 12:50

Blogger talalom írta...

Kovácsúr "áldozata" igennagyon hozzátartozik az LMP-témához. (Majd kisírom a szemeim, ha ráérek.) Én sose éreztem magam áldozatnak, úgy gondoltam, (ma is), kutyakötelességem megtenni, ami tőlem telik. Amikor a fiammal beszélgettünk azokról az időkről, egyszer felkiáltott: Hát Ti voltatok, akik megbontottátok a rendszert? Nem fiam, nem mi voltunk. Egy KISZ vagy pártfegyelmi csak attól tartott távol, hogy "rendes egyetemen" továbbtanulhassak, külföldön vállalhassak munkát (NDK-ban), valaha is főnök lehessek, és azt hiszen, én vagyok az országban az egyetlen akinek nincs Kiváló Dolgozója (szakmai díjaim vannak). (Helyettes mindig lehettem, mert valakinek a melót is el kellett végezni.) De nem voltam áldozat. Az olyan "rendes" pártitkároknak meg végképp nem, akikről Kovács Úr beszélt. Akik NOSZF-kor tartották a markukat, most meg sírnak, hogy csak titokban járhattak templomba.
Az LMP-nek ez volt a legnagyobb baja: hogy nem vette észre, hogy az elvi politizálás nemcsak szavakban lenne követelmény. (Nem mentség, hogy a többinek is vannak hiányosságai.)
A taktika meg nem ördögtől való, hanem eszköz. (Tán egy obsitos katona erről többet tud.) Ha valaki nem ismeri ennek használatát, az nem bátor, hanem hülye.
Névtelen: A jelenleg uralgó bandán kívül eddig nem volt párt, amelyik annak ellenére fogott volna össze más csapattal, hogy megesküdött: sose. (FKGP)

2016. július 19. 14:09

Névtelen mavtelep írta...

Kovács János
Akik ide írnak, legalább annyira ismerik - ha nem jobban - az elmútt 50-60 évet mint te. Ne nagyon próbálkozz az agymosással !...)))
Az LMP...hát igen, Schiffer dobbantott és itt hagyta koncnak Hadházyt, akit a Fidesz gépezete cafatokra fog tépni. Pedig a fiatalember jobb sorsra lett volna érdemes, hiszen kitartóan és hatékonyan mutatta be a hatalom "gazd. működését", pártelnöke pedig jogi és politikai lépések helyett patkánymódra megfutamodott. Én speciel nem is csodálkozom.
Szervusztok, jó napot !

2016. július 19. 15:15

Névtelen Donáto írta...

Pár napja olvastam, hogy az LMP kongresszusán megtárgyalják majd a "párt" szövetségi politikáját, konkrétan, - hogy SENKIVEL! nem lépnek szövetségre.
Nem tudtam, hogy nevessek, vagy sírjak...

2016. július 19. 17:05

Névtelen mavtelep írta...

Donáto
Sírjunk, mert egy csomó megvezetett ember rájuk fog szavazni !

2016. július 19. 17:36

Névtelen anteus írta...

Donáto!
S mi van, ha tényleg nincs kivel érdemi szövetségre lehetne lépni? Hm?
A Molnár/Hiller párossal? Fletóval és nem-baloldali hátterével (Debreczeni, Bauer?)

Tudomásul kell(ene) venni: mondani kell valamit az embereknek arról, mi lett velük a Kádár-korhoz képest, és mi lesz velük a Kádár-korhoz képest. A "közönyösöket" ez érdekli. Amíg ettől (a közönyösöktől!) jobban rettegnek a hatalomból balra szorultak mint a kapitalizmustól, addig Orbán röhöghet a markába.
Nem kehet megkerülni az egyértelmű beszédet. És ez az, amit nem hajlandó elfogadni a "bal"oldal.
Gyurcsány kimondta a tutit: "meg kell tagadni a Kádár-rendszert". Ezzel pont olyan hasznos idiótája lett Orbánnak, mint Schiffer dr. Más kérdés, hogy a Molnár- Gyurcsány paktum miatt Ő benn lesz a (tökfölösleges) parlamentben. Mert erről szól a nóta.
Kár itt bármiféle baloldalkeresést szorgalmazni.
Refr: Tudomásul kell(ene) venni: ...

2016. július 19. 17:53

Névtelen mavtelep írta...

anteus
Az előbb Bolgár Vitányi Ivánnal beszélgetett és az idő tudós rávilágított a lényegre :
nem emberre kell szavazni, hanem szervezetre ! Mondjuk ki magyarul : pártra !
No, tessék egy kockás papírra fölírni a pártok céljait (NEM programját !), és máris eldőlt a kérdés, kire is kell szavazni ?

2016. július 19. 18:00

Blogger Kovács János írta...

Hali!
A Pupu-(igy hivjàtok?)-azt gyanitja,a Hadhàzy is amolyan műizé.
Szerintem nem.Ő egy igazi(oroszul-nasztajassij) àruló.
A Habonyi fèle média majd szétszedi-persze-de sok hasznàt nem fogjàtok venni.A sipító bolond nő (SzèlBerni?)meg sok embert eltaszit.Hasonlóan mint a fèleszű Feri..
Mi a vèlemènyetek a Szabo Gàbor "tuaregrol" mint "vezérről"?
Szadeszos fogorvos volt-tehàt fajilag megfelelő!
És demagóg mint az àllat,azt mondja,a blogjàt órànként 4000en olvassák!
Az egyik hive-a 'nemovatos'-ide is irogat..
No mazel tov nektek!

2016. július 19. 18:12

Blogger talalom írta...

Kovács reménytelen, kibújt a szög a zsákból. Mindegy, béke poraira...
De Anteus! (Úgy is mint istenek fia) Hogy mi lesz, lehet, legyen a Kádár-kor kisemberéből, azt Neked kéne eldönteni, aztán amellé állni aki/ami a neked leginkább elfogadhatót ajánlja. Alapból kétféle ajánlat létezik.
1. Rend, csend, fegyelem, munka, ima.
2. A szabadság rendje, nyüzsgés és próbálkozás, tanulás és innováció, kudarc és siker, ima, ha akarod és olyan, amilyen jólesik. És persze munka, munka, munka - nem feltétlenül erőből.
Hát persze, hogy ez bonyolultabb.

2016. július 19. 19:10

Névtelen Névtelen írta...

Az LMP az egyetlen következetesen globalizáció kritikus párt, a többiek csak napi politikai (és persze gazdasági) érdekeik mentén viszonyulnak a témához, köztük az Unióhoz is. A Brexit intő példa, hogy mi várható, ha homokba dugjuk a fejünket.

'Ha kicsit általánosítjuk a népszavazás eredményét, akkor felfogható úgy is, hogy a rendszer "vesztesei", akik kevésbé részesültek a globalizációból fakadó jólétnövekedésből, hangot adtak véleményüknek, hogy valami nincs rendben.'
http://www.portfolio.hu/gazdasag/a_rendszer_vesztesei_ritkan_intenek_be_ilyen_kemenyen_a_politikai_elitnek.1.234901.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

Egy baloldali pártnak érzékenynek kellene lennie a fokozódó jövedelmi különbségekre, és nem beérni az Orbánék lopnak világmagyarázattal.
Persze, akkor elválna a szar a májtól. :)

2016. július 19. 19:38

Névtelen anteus írta...

mavtelep
Elképesztő, hogy a tudós zeneesztétával az élükön, képtelenek felfogni: fordítva ülnek a bilin. Anélkül, hogy megmondanák: miért? A program lényege: mit fogunk tenni értetek. Aztán remélni, hogy sokon fogják azt akarni, és rájuk fognak szavazni. Szervezni nem a szavazást kell: az egyetértést a szavazó és őközöttük. Nem négyévente egyszer párszáz plakáton 5-6 faszi és faszinő (hühh) vigyorgásával.
Ebben az országban párezer magát értelmiségi megmondóembernek tartó értetlenkedik, hogy nem csődül milliós tömeg a képe alá. Nem is fog, amíg nem azt hallja, amit hallani akar:
(és innen talalom is olvassa :-))
A lakhatás alkotmányos alapjog (Emberi Jog)
A munka alkotmányos alapjog (Emberi Jog)
Az egészségügyi ellátás alkotmányos alapjog (Emberi Jog)
A munkások érdekérvényesítését garantáló munkajog (Emberi Jog)
A társadalom közvetlen akaratérvényesítése alkotmányos alapjog (Emberi Jog)

Mert pillanatnyilag egyetlenegy jog van Emberi Alapjognak kikiáltva: a termelőeszközök magántulajdonlása.

Nem annyira bonyolult ez.
Ami a nyüzsgést stb. illeti, annak alapja az egyenlő esélyelvű oktatás. Anélkül humbug az egész. Jól hangzó hablaty, ne is haragudj. A Nagy Átverés szókészlete. Ezermilliárd dollárokkal fenntartott gyerekmese. Mint a „jó tőkés”. Ami most világszerte történik, az éppen ennek az illúziónak a lebontása.

2016. július 19. 20:19

Névtelen joszi írta...

Nincs kivel szovetsegre lepni, szornyu, ott all az lmp, mint egyedul udvozito part, s nm talal szovetsegest.Mihez is keresi, vajh, ha a PuPu altal tokeletesen feltett keredesekben, hogy mi fontos a fidesznek, mindig mellejuk all.Lehetne, mondjuk a kdnp, az pont jo erre a celra.

2016. július 19. 21:31

Névtelen hello írta...

Ez az LMP-témához annyiban kapcsolható, hogy Orbánék leváltása érdekében valójában kik és mit tud(ná)nak tenni.

Rehabilitálni Gyurcsány Ferencet

Európa Kávézó 2016. július 19., kedd 08:23 |

Érdekes, még manapság is bátor mondatra vállalkozott egy Valkó Gábor nevű blogger a Klubrádióban. Azt bírta mondani, hogy az Orbán feletti győzelem érdekében a balliberális oldalnak rehabilitálni kell Gyurcsány Ferencet. Nem kell hozzá nagy töprengés, hogy igazat az adjunk az úrnak. Legalább "tiszta vizet önthetnénk a nyílt kártyák közé", és megbeszélhetnénk, mik az ő, mármint Gyurcsány "hatalmas bűnei", illetve azt is, kik jöhetnek szóba, mint az Orbán elleni csata vezéregyéniségei?
Az ominózus blogger arra hivatkozva mondta ezt, hogy Orbán legyőzése mindennél fontosabb, a korábbi miniszterelnök, jelenlegi DK elnök pedig megkerülhetetlen a baloldalon. Ha tehát aki ezen az oldalon elfogadja a fideszes mantrát a gonosz nyolc évről és a Gyurcsány a hibás típusú ostobaságot, az tulajdonképpen Orbánt és a Fideszt támogatja. Egyik oldalon a drágajóbolgárúr féle szövegek léteznek, hogy annyi sebet kapott a karaktere, lehet, hogy nagyrészt igazságtalanul, de ez már így marad, lépjen hátra. A másik oldalon a hontandrások, akik úgy reagálnak, hogy ha Gyurcsány megígéri, hogy Orbán bukása után, ha ők jönnek, újra lesz uber, vagyis olcsóbb taxi, akkor inkább ne legyen. A butaság és korlátoltság két alaptípusa ez.
Pedig olyan jó lenne valamilyen nyílt vitában megbeszélni, hogy mik voltak Gyurcsány Ferenc személyes és kormányzati bűnei. Főleg azt látva, amit Orbán művelt ebben az országban. Ellopta a közpénzeket? Feldúlta nemzetközi kapcsolatainkat? A haverjainak osztott földet, trafikot, uniós forrásokat? Agyonverte a parlamentarizmust, pártkatonákat ültetett független hivatalokba? Akkor, vagy most éltek jobban az emberek? Stadion épült, vagy kórház és egyetem? A reformjai nem segítettek volna az egészségügyön, az oktatáson? Akkor volt bóvli a magyar kötvény, vagy most? Akkor volt erősebb a forint és kisebb az államadósság, vagy most? Előre szólunk, hogy azokat a válaszokat, hogy nem, nem lopta el, de a túloldal démonizálta, karaktergyilkolta, most már mit tehetnénk, nem fogadjuk el. Ugyanis nem a túloldalt kell meggyőzni. Őket nem is kell, és nem is lehet. Azt kell látni, hogy a baloldali és liberális szavazó (vannak annyian, mint a jobboldalon) képes-e Gyurcsányt elismerve, elfogadva, tűrve új lapot nyitni a 2018-as ütközet sikere érdekében?
És még mindig nem arról beszélünk, hogy Gyurcsány bármiféle közös ellenzéki vezető legyen. Az ennél bonyolultabb kérdés. Csupán azt mondjuk, nem lehet úgy legyőzni Orbánt, hogy van egy ember ezen az oldalon, akit megpróbálnak az oldalvonalon túlra tolni, akinek teljesítményét még mindig nem illik a helyén kezelni, aki pedig máig az utolsó választási sikerélményt adta a demokratáknak. Hogy van valaki ezen az oldalon, aki sokaknak nagyobb ellenség, mint Orbán, akinek tevékenysége nagyjából a hazaárulás kifejezéssel írható le.
Beszéljük meg végre azt a nyolc évet, dobjuk le a gátlásokat, előítéleteket! Próbájuk már meg a fideszes médiaáradattól függetleníteni magunkat, és ne higgyünk olyan kérilászlóknak, akik azt mondták, milyen jó lesz itt, ha jön az orbáni kétharmad...
Ennyi lenne a feladat. Nem kevés, de nem megsprórolható, és már a ciklus második felében járunk.

2016. július 19. 21:34

Névtelen Névtelen írta...

Szél Bernadett azt üzente, elég az ő regimentje.
És pártja, a rejtélyes körülmények között világrajött LMP maga készül a választásokra, nem kíván más parlamenti pártokkal szövetkezni.
Mondjuk nem meglepő ez a nyilatkozat, hiszen ha egyedül vergődik a párt a választásokon, akkor nagy biztonsággal prognosztizálható, hogy a szavazatai mennek a kukába.
Legfeljebb néhány képviselőjük bejut a törvényhozásba, ami arra elég, hogy amikor igazán fontos, akkor támogathassa Orbán törekvéseit, meg arra is elég, hogy, - ha Orbán nyeri a választást - zavart keltsen az ellenzék pártjai között.
Arra is elég, hogy szavazóknak azt a részét, akik a hülyeségig kommunistaellenesek, beterelje a maffia wellness-szállodának álcázott birkahodályába.


Pupu, ezzel kicsit alálőtted magad.
Az LMP kétszer, önállóan jutott be a Parlamentbe, amiről sokan csak álmodozhatnak. Persze, a kopogtató cédulák, meg a külföldi (értsd libsi) támogatók... O:)))

Ja, aki hülyeségig komenista ellenes, az pont az, aki hülyeségig kommunista ifi titkár volt, értsed jól. O:)))

2016. július 19. 22:13

Névtelen nem az a gazdag, akinek sok mindene van, hanem aki sokat ad írta...

Az LMP-vel kapcsolatban reménykeltő, hogy még senki sem írta azt róluk (semelyik konfliktusos helyzetben pedig az volt bőven), hogy hatökrök gyülekezete lenne és azt sem, hogy évek óta a semittevés hintaszékében a lopótököt pengetve öregedtek meg...

2016. július 19. 22:56

Blogger PuPu írta...

Tőlem aztán nyugodtan szeretheted őket, szíved joga.
Az LMP első alkalommal a liberális remény zöldre festett illúziója volt, lepkeháló a fészkükből kipottyant olyan szabad madarak számára, akik még véletlenül sem gondoltak arra, hogy esetleg nekik is lehetett némi szerepük a helyzet ilyetén lakulásában....
Másodszor meg a fidesz választási eszköze, a maradék pávák, struccok, kacsák és egyéb útkereső madarak számára, a Fidesz által épített fészekkel.
Aztán kommunistázhatsz is egy adagot, ha ez kell a jó emésztésedhez, de ettől még az LMP fikarcnyival se lesz jobb, se hitelesebb.
Egyébként létezik a lázas munka látszatát keltő semmittevés is, a lényeg pedig az, hogy a párt a gyakorlatban kinek az érdekeit képviseli és kinek a politikáját támogatja...
Megmondta, aki még soha nem hazudott: nem azt kell nézni, ki mit mond, hanem azt, hogy mit csinál.
Megnézhettük.

:O)))

2016. július 20. 0:24

Blogger Kapat írta...

Egyik pártot sem kell idealizálni. Az sem segít, ha a hibáikat ostorozva elvárjuk, hogy mindegyik megfeleljen elvárásainknak.
Nekik viszont egyetlen dologban egyet kellene érteniük, hogy ezt a kormányt el kell zavarni.
Ez az ország elveszett, ha ezt nem tartják a legfontosabb kérdésnek, önös érdekeik és különbözőségük ellenére.
Ha ez sikerült, akkor kezdhetünk igazán kérségbeesni, hogyan fogjunk neki ennek a sok mocsoknak eltakarításához. (bár már ott tartanánk!)
Olyan egyszerűnek tünik ez, kár, hogy agyonbonyolítják! Saját dolgukat nehezítik és a mi életünk válik napról-napra egyre élhetetlenebbé.

2016. július 20. 0:26

Névtelen Donáto írta...

Ajánlok egy fogadást! Fogadjunk, hogy a Schiffer-Szél páros fenn van OV. fizetési listáján!
Jó, tudom, nehéz lesz eldönteni a vitát, de az egész LMP mióta létezik, OV "kottájából játszik" - Szegény Hadházy jó szándékúnak tűnik, de Madame Szél majd lenyomja.

"Anteus"-nak őszinte barátsággal:
Ha valaki szövetségi politikáról tárgyal, akkor nem jelentheti ki, hogy márpedig ő senkivel, de senkivel nem köt egyességet, mert pontosan tudja jól, hogy ezzel a jelenlegi hatalmat konzerválja. Márpedig az LMP jelenleg ezt csinálja.
Ha lényeges kérdések forognak a közbeszédben - egészségügy, oktatás, EU, - akkor egy magára valamit is adó párt nem a természet védelmével hozakodik elő, hanem az emberek egészségével törődik, a gyerekeink jövőjével.
Ha nem ülnének ennek a pártnak a vezetői a parlamentben, akkor azt mondanám erre, hogy milyen jó vicc, de sajnos nem az.

2016. július 20. 0:37

Blogger nemóvatos írta...

Az OK., hogy elemezgetjük a múlt és jelen pártjait, szereplőik cselekedeteit, megfogalmazgatjuk vágyainkat, elvárásainkat, ötleteinket, sejteni véljük a jövendő veszélyeit, de ha mi itt nem látunk egyértelműen az ország sorsát jó irányba fordítani képes alakulatot(személyt, mert az is kell) akkor a választók sokasága, --főleg a "bizonytalanok"-- mit tapasztalhat, miért ne lennének azok amik.
A politikusi osztályunk jelenleg helyezkedik (egyelőre csak a saját érdekében) a birtokon belül viszont a kollégisták vannak, csatolt részeikkel.
Még Kovács János is bizonytalan főleg a Szabó Gábortól való lelépésemet illetően és csak a sértett gyűlölete biztos.
(Hát ha még tudná, hogy Fekete főtörzs a Varsói Szerződés felbomlása után szedeszos fogorvos lett.)

2016. július 20. 6:34

Névtelen Névtelen írta...

http://www.atv.hu/belfold/20160717-szel-az-lmp-nem-kivan-mas-parttal-szovetkezni

Jelezte ugyanakkor, hogy ügyek mentén együtt fognak működni, amennyiben az emberek érdeke ezt kívánja.

Mindig is ezt mondták, a Parlamentben többször is szavaztak pl a szocikkal.

Megjósolom, hogy 2018-ra teveszar lesz, nem összefogás, jelenleg olyan alapvető kérdésben sem értenek egyet a fogócskázók mint az adórendszer. Fletó ippeg az egykulcsos mellett érvel, igaz, elég sajátságosan. :)



"Baloldaliként progresszívadó-párti vagyok. De érzékelem, hogy az egykulcsos adó mennyire belemászott az emberek fejébe, azokéba is, akiknek nem kedvez. Az a dilemma, hogy lehet-e szembemenni a többséggel az igazságosságra hivatkozva. Ma óvatosabb lennék ebben, mint a tavalyi választási kampányban. Azért, mert úgy látom: a választók többségének a fejében a többkulcsos adó adóemelést jelent.

2016. július 20. 6:53

Névtelen anteus írta...

Névtelen
A választók abban a pillanatban átlátnák a többkulcsos személyi jövedelemadó igazságosságát, amint Gyurcsány közzétenné a tervei szerinti adósáv-határokat, és bemutatná a "ki fizet majd többet" számított adatokat - kiegészítve a vagyonadóval és az öröklési adóval. Ez olyan adóemelés lenne, amivel a választók 3/4-es többsége azonnal egyetértene. De a Jóisten mentsen meg attól, hogy Gyurcsány kétharmadhoz jusson...
Persze, nem tesz ilyet, csak azt hazudja (reggel, délben és este, éjjel-nappal), hogy ő baloldali.

2016. július 20. 8:26

Blogger PuPu írta...

Adóügyben nem filozofálni kellene, hanem konkrétumokról beszélni.
Ha győzünk, akkor az alábbi adósávokat alkalmazzuk:

Ezek csak példák, majd mondják, hogy ennyi adókulcs kezelhetetlen, de ezen a számítógépek korában csak röhögni lehet...
0-200000 Ft-ig 0%
200000 - 600000 2%
600000 - 1200000 5%
1200000 -2400000 6%
2400000 - 5000000 10%
5000000 - 15%
Természetesen a százalékok a különbözetre értendők, lehetne mellékelni eg kalkulátort is, és a koma mindárt értené a sávos adózás lényegét.
És le lehetne írni, hogy megszünik a szociális kérdéásek adórendszeren belüli kezelése, nincs sportegyesület, focicsapat, stadionépítés támogatás, csak a befolyt adóból, átláthatóan.
És nincs gyermekek utáni adójóváírás, hanem családtámogatás van, amit mindenki megkap, aki a feltételeknek megfelel, de ez a feltétel nem lehet a kereset mértéke, hanem csak a gyerekek száma.
És így tovább.
De ez itt reménytelen, mert Gyurcsány sem elvi alapon közelít, hanem szavazatokat próbál keresgélni, de azokat is ott. ahol nem neki áll a zászló.
.A szocik meg bambák és tele vannak Orbán szekértolóival...

:O)))

2016. július 20. 8:26

Névtelen anteus írta...

A 3/4 nem azonos a 2/3-dal. Azt csak a fohász küszöbértékeként jeleztem felfelé...

2016. július 20. 8:28

Névtelen anteus írta...

Csak az érdekesség kedvéért:
"A következő két évtizedben a legmagasabb adókulcs 90 százalék körül mozgott, majd Lyndon Johnson elnöksége alatt (1963. november–1969. január) 70 százalékra esett vissza. Ronald Reagan idejében a legfelső adókulcs tovább csökkent: 1981-ben 50 százalékra, majd 1988-ban 28 százalékra. Jelenleg ez a kulcs 35 százalékos, és sokak szerint túl magas. Mindazonáltal az adófizetők e csoportja mégsem visel ilyen súlyos adóterhet: bevallott jövedelmük döntő többsége tőkenyereségből, azaz részvények, kötvények és egyéb értékpapírok adásvételéből származik, ami csak 15 százalékkal adózik. A végbe-ment változásokat az alábbi statisztikai adatok szemléltetik: 2008-ban a négyszáz leggazdagabb adófizető egyenként átlagosan 270,5 millió dollár nyereséget vágott zsebre, és az összes kiskaput kihasználva mindössze 18,1 százalékos adót fizetett a szövetségi kormánynak, míg 1955-ben mai árakon számolva 13,3 millió dollárt keresett és ebből 51,2 százalékot adózott."

Van ilyesmi is a világban...

2016. július 20. 8:49

Névtelen mavtelep írta...

anteus tegnap 20.19
Amiket felsoroltál az réges-rég a baloldal célja, jobb időkben Alkotmányba is foglalták.
Nagyon szép lenne, ha 4 éves programmal ezeket meg lehetne valósítani, de nem kell nagy ész ahhoz hogy belássuk : az eszközök meglehetősen korlátozottak.
Nem is azt kell nézni, hogy mit tudnak ígérni, hanem azt: rábízzuk-e jelen kormányra és holdudvarára a jövőt, ami nem túl sokára nullára amortizálja az országot.
Mindenféle értelemben.
Szervusztok, jó napot !

2016. július 20. 9:35

Névtelen Donáto írta...

Pupu-nak, - 8:26.
Csak annyit kellene mondani, hogy FIZESSENEK TÖBBET A GAZDAGOK!
Ezt az egyszerű ember is megérti.

2016. július 20. 9:45

Blogger talalom írta...

Ahhoz, hogy az említett kijelentés mennyiben "gazdagbarát", mennyiben a politikai taktika része, pár dolgot tudni kellene.
1. Az szja mekkora részt képvisel a bevételek között?
2. Az szja-n belül mekkora rész a 300-400 ezer forint feletti BEJELENTETT jövedelmek után fizetett összeg?
A második kérdésre: látatlanban állítom, hogy a BEJELENTETT jövedelmek alapján igen minimális lenne az szja többletbevétel - ha lenne egyáltalán. Ennek többségét a közalkalmazottak - meg néhány ezer multinál dolgozó, még nem "kiszervezett" - jelentik.
Falun, kisvárosban a közalkalmazottak - tanár, jegyző, falugondnok stb. - a véleményvezérek. Marcsikának, Julcsikának, Pistagyereknek megint "emelnék az adót", miközben magyarember szemében nagyobb átok nincs. Fizetni, "ezeknek" (tökmindegy, melyik "ezeknek")? Föl nem fogja, hogy pl. a gyógyszere azért drágább, mert csökkent a tb-támogatása. Talán nem is tudja: lenne jobb, hatásosabb, kevesebb mellékes kárt okozó szer is a bajára. De úgyse tudja megfizetni, ezért az orvos fel sem írja. Háborog a nyugdíjemelés mértéke miatt, habzó szájjal lopásról beszél, de meg nem kérdezné a saját polgármesterét, hogy "hogy is van ez a Kissékkel, Nagyékkal? Panziót építettek, "segélyből"? Hogyne, még a végén kidobnák a lyányt a szállóbul, aztán az a kis borravaló sem lenne.
A jelenleg kormányzó csapat ebben nagy: aprólékosan kiszámították: kevesebbe kerül, ha olyanoknak dobnak valamit, akik a maguk környezetében hoznak még 10-20 embert. Ezt hívják taktikának, amivel élni nem bűn. Bejön. Főként, ha az ellenlábasok egyelőre nagyobb energiát fektetnek egymás legyalázásába.

2016. július 20. 9:59

Blogger Kovács János írta...

Megnevettettél.
90% ban biztos vagyok benne-hogy a Kriszta vagy,aki a Gabesz bevitt az önkoriba,majd a Máté kitette-es -a Hugi szerint-keservesen sikerült elhelyezkedni-talán az otpben..
Sokan sajnáltunk,hogy egy mèltatlan f@sz hasznàlja a tested,költi a pénzed,és még a nevedre is iratta(!) a lakast,hogy a kislànya-a Viràg- ne férjen hozzà..Ez nem valami "forradalmáros" buli,CheGuevara nem tett volna ilyet..
Ezért vagyunk szomorúak,hogy seggnyalós "támogató hozzàszólásaiddal" mèg mindig "szopod" azt a trógert..
Màs.
A Pupu(?) jó megfigyelő.
Észrevette a lényeget.
A fideszistàk àtjàtszott(!) cédulàkjal és alàiràsokkal segitették az "ujszadeszt".
Vajh miért? :)

2016. július 20. 10:07

Névtelen Névtelen írta...

De ez itt reménytelen, mert Gyurcsány sem elvi alapon közelít, hanem szavazatokat próbál keresgélni, de azokat is ott. ahol nem neki áll a zászló.

Majdnem tökéletes meglátás.
Csak azért nem hibátlan, mert igen is lehet gereblyézni az szdsz árvák között, inkább azt mondanám, hogy egy seggfej két lovat egyszerre nem képes felültetni, vagy mi.

Persze, az egyszeri vadász sem adta fel egykönnyen a medvével. :)



2016. július 20. 10:11

Blogger Kovács János írta...

Bocs..
Fekete főtörzs cipőfelsőrész kèszitő volt papiron-de egy rohadt cipőt sem csinàlt soha,ezert "adta be a TSZt".Sem fogorvos mint a Gabesz-vagy jogàsz mint te-sem tudna lenni,ha 100 évig èlne is.Vlagyimir Iljocset "hatodik " Leninnek olvasta,es megsértődőtt amikor kiröhögtúk..Született köcsög volt,mint a Tuareged..:)

2016. július 20. 10:17

Blogger góbé írta...


Üdv Kovács János !

Te az a "kovácsjános" vagy akit, - alappal felteszem - a NOL.hu-ról már kiközösitettek a mostanihoz hasonló, egyszerre magasröptü és mélyenszántó ( kösz, és bocs. Gyuri bátyám, ) nem is annyira szutykos mint inkább kekec, mocskos hsz.-id okán ?
Az, mindenesetre a bloggazda elismerése, hogy már a sokadik vagy aki idejár piszkitani.

Ugy látom PuPu, egyre komolyabban és nem kevés aggodalommal, számontartanak valahol.





2016. július 20. 13:54

Blogger talalom írta...

Ki a túró az a Kriszta?

2016. július 20. 14:07

Blogger PuPu írta...

Kriszta tiszta gyagya...
És miért a kérdőjel a Pupu után?
Egyébként PuPu, egy puppal dromedár lennék...

:O)))

2016. július 20. 20:33

Blogger Kovács János írta...

nemovatos.90%. :)

2016. július 20. 20:34

Blogger Kovács János írta...

Örvendek-kedves hiradós sorstársam..:)

2016. július 20. 20:35

Blogger Kovács János írta...

Egy nagy tudàsu Kovàcs Jànos vagyok.
Ha a nolt emlitetted-erlauerhez hadonlitható.
Akit jól-sőt nagyon jól ismertem az "esemènyek hajnalàn"..
:)

2016. július 20. 20:37

Blogger nemóvatos írta...

Épp csak bekukkantottam, hogy lássam Kovács (többfóbiás) János mentális állapotának változatlan voltát.
Hogy megnyugtassam:
tényleg Kriszta vagyok, (Géza lánya, Aladár nővére).
Fekete főtörzs nekem spec. elég kényelmes cipőfelsőrészeket csinált amíg szolgálati járadékos volt, de a fogorvosi diplomája óta Orbán fogorvosával viszi a fogászati turizmus bizniszt. Koronaőrként reaktiválták.
Szabad idejében futballcipő felsőrészeket készít.
Nakinek a lábára?
(Bocs olvtársak az offért.)

2016. július 22. 11:29

Használhatsz néhány HTML-címkét is, például: <b>, <i>, <a>

A megjegyzések moderálása engedélyezve van. A küldött megjegyzéseket jóvá kell hagynia a blog szerzőjének.

A megjegyzés elküldése után be kell majd jelentkezned.
Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot