Google apps
Main menu

Megjegyzés helye: PuPu BLOGJA

"CSICSKÁK"

17 megjegyzés -

1 – 17 / 17
Névtelen kekec írta...

Az erős és egységes európa német vezetés alatt, nagy álma a németeknek. Csak a mai vezetőség okulva a führer példájából ránézett a világtérképre. És az a sanda gyanújuk támadt, hogy egy Oroszországot is tartalmazó egységben netán nem az övék lenne a főszerep. Ezért olyan készségesek az amerikai érdekek kiszolgálásában, és az olcsó orosz köldökzsinór elvagdosásában.
Ha nem a legrosszabb (atomot is tartalmazó) forgatókönyv valósul meg, akkor az emberiség még jól is kijöhet belőle, ha csökkenti az energiafelhasználási lábnyomát. Ugyanis annyira még a németek sem hülyék, hogy a helybeni újratermelődő energiák helyett az amerikai palagázra alapozzanak, és ezzel rontják a saját versenyképességüket.
Szerintem nagy hiba, ha az ellenzék nem kezdi meg most az "atom vagy vízierőmű" témát!

2022. május 5. 7:13

Blogger sphagin írta...

Kedves PuPu !

Én a szocializmust az anyatejjel szívtam magamba és mást se ismertem ! Kijelenthetem, hogy nem különb ott egyik sem ! Mérhetetlen pénzt pazarolnak el, ahelyett, hogy a saját népüket boldogítanák vele. Miért is, hogy ki legyen a főnök ? Ki diktáljon ? Mit ér el vele ? Egy szinten túl, úgyse ügyel már rá senki ! Európának a maga lábára kell állni ! Aki ezt nem támogatja, az tartozzon oda, ahová akar, de a többiek legyenek egységesek. Ma már megtehetik. Az olaj és a gáz korszakának lassan vége lesz és jöhet más, amit energiaként használhatunk. Ezt vezessük be minél előbb. A sok műanyaggal és környezet károsítással, már tele van a padlás. Erről is szól ez a mese ! A változások nem szoktak könnyen lezajlani, valamikor a takácsok törtek zúztak, ma mások. Ideje végre tudomásul venni, hogy egyszer mindennek vége. Köszönjük az olajat, a gázt, stb. de abból nem kérünk, amikor fegyverként használják ! Merkel is hülye volt, hogy bízott ebben és pénzt fektetett ebbe. Még egyszer ezt nem teszi meg senki, se Kína, se India ! Itt a példa előttük, hogy mivel jár ez ! A csővezetékek kora lejárt, senki nem fog ezért pénzt kiadni, mert a csap kezelése nem nála van ! Lehet, hogy ezt a változást most meg fogjuk szívni, de ez az ára, hogy Európa észhez térjen. Senki nem fogja helyette ezt megtenni és magát kell rendbe tenni. Amerika és Oroszország meg tegyen amit jónak lát, velük csak piaci alapon érdemes tárgyalni, mert ők csak főnökként képzelik el magukat ! Menjenek Alaszkába és ott üssék egymást. Csak sajnos mindegyik Európát szeretné megszerezni ! Aranytojást tojó tyúknak hiszik ! Ideje saját lábra állni !

Üdv sphagin !

2022. május 5. 9:42

Blogger anteus írta...

A mai ellenzéi már leadta a névjrgýet a Bős-Nagymaros elleni végtelenül ostoba és káros hecckampányával.
Most persze, hogy kussolnak.

2022. május 5. 17:57

Blogger anteus írta...

Pupu, nem tudom, mi hajt téged...

2022. május 5. 17:59

Blogger Obsitos 1945 írta...

Teljes mértékben egyetértek. Sőt. Az EU vezetői elvesztették a józan eszüket. Az orosz csapok elzárása néhány országot vissza löki a kő- korszakba .

2022. május 6. 13:44

Névtelen Anarchista írta...

Most már mndenki rádöbbenhetne, hogy az imperialista nagyhatalmak torzsalkodásában senki nem jár jól de legalább mindenki ráfizet. Teljesen igaz, hogy Amerikának volt egy manifeszt elmebeteg elnöke most lett egy demens vénember. Szerintem a dolgok lényegéből adódóan az orosz nagyfiú sem százas. Hszi-Csin Ping- ről azt sem tudom, hogy a nevét hogy kell helyesen kiejteni, de az ő elmeállapotára sem fogadnék nagyobb összeggel, mert úgy tűnik, hogy a tendencia az, hogy minél hatalmasabb valaki annál jobban elborul az elméje. (Hello Macbeth! Hello III. Richárd! Hello Julius Cézár! Aztán meg "Memento Mori" stb.) De egy biztos bármelyikük kinyírhatja az egész világot, ha éppen rossz napja van. Mi lenne, ha egyszerűen elmennének mind a büdős francba? Én olyan jól ellennék illetékes elvtársak és nagyságos urak és miegymás nélkül. Álom, álom szép álom!

2022. május 6. 17:37

Blogger Belák Andrea írta...

Az a baj, hogy egy kis seggdugasz magyarocska gondolja, hogy ő fogja meghatározni a viág eljövendő sorsát.
Amerika erős, Kína is, Oroszország is. Ukrajna háborútól szenved, és azért vagyok szolidáris vele, mert nekünk magyaroknak is ez a jövőnk. Nem tudom a tökéletes gyógyírt sebeinkre. De abban biztos vagyok, hogy semmi keresnivalónk ott, ahol a nagyok győzködnek. Mert a lehullott szilánkok a mi szemünkbe esnek!

2022. május 6. 19:37

Blogger PuPu írta...

Kedves anteus, vélhetőleg grafomán vagyok, emellett szeretem érteni a világot, amiben élünk, még ha nem is tetszik sok esetben.
És szeretek gondolkodni, meg okos emberekkel beszélgetni a világ folyásáról.
Egyébként meg mi hajtana?
A világ megváltásáról már régen letettem, az emberek gondolkodásmódjának megváltoztatása meg a történelem feladata, de azt azért látom, nem lesz egy gyors folyamat, mert a többség nem szeret gondolkodni, nem keres okokat, előrágott gondolatokat fogyaszt és böfög vissza,és hihetetlenül könnyű hülyét csinálni belőle.
Sajnálatos.
:O)))

2022. május 6. 23:16

Blogger PuPu írta...

Közérdekű közlemény

Állapotrosszabbodása miatt Abramovics a továbbiakban nincs.
:O)))

2022. május 6. 23:17

Blogger anteus írta...

A grafománia az valami közlési kényszer, nem? A gondolat elvesztésétől való félelem. Különösen a képzőművészetben tetten érhető személyiségjegy.
A politikai álláspont (nem vélemény! Lényegi különbség!) közlési vágya sajátos - az én számomra. A kérdésem erre vonatkozott. Valamiféle hit a változtatásban (mert meggyőződés a tapasztalatok alapján nem lehet), a falra hányás tisztességes formája, küldetéstudat. Gondolkodó fáklya reménye a történelemben.
De ami fontosabb: az emberek nem gondolkodni nem szeretnek, hanem nem tudnak! Az emberi agy millió éves evolúciójában alig 8-10 ezer éve jelentkezett az agy ilyetén használatának feladata. Egyszerűen gyakorlatlanok vagyunk. Miért a leggyengébb produkció a matektudás? a gondolkodás tudománya?
A gondolkodás fárasztó munka, és eredménye önkínzó felismerések tömege. Minek is csinálnák?
Amíg nem tudok valamit, addig hihetem - és nem kell cselekednem, nem is vagyok hibáztató, felelős. A tömeg nem akar tudni: nem egyetérteni, mindössze egyetérezni akar.

Ennyi. Orbán rulez!

2022. május 7. 7:05

Blogger PuPu írta...

Fene tudja, küldetéstudatosnak nem érzem magam, lehet, inkább mazochista vagyok.
Az is valami betegség lehet, hogy mindenről van véleményem, de hogy miért nem tudom megtartani magamnak, az számomra is rejtély.
Mindenesetre elszórakoztat, hogy amikor valamiről írok, akkor az valamelyest rendezi is a gondolataimat, amúgy meg időmilliomos vagyok...
:O)))

2022. május 7. 11:15

Névtelen 1970 írta...

"A mai ellenzéi már leadta a névjrgýet a Bős-Nagymaros elleni végtelenül ostoba és káros hecckampányával.
Most persze, hogy kussolnak."

Kedves anteus!

Messze nem csak az "ellenzéknek" nevezett massza tette le a "dunaszaurusz" kapcsán a névjegyét. Ne felejtsd el, hogy a rablóbanda több "jeles" képviselője is anno ott üvöltözött...

2022. május 7. 12:30

Névtelen 1970 írta...

Kedves PuPu!

Állapotrosszabbodás? Abramovics esetében? Az kizárt!:))

2022. május 7. 12:34

Névtelen magyarmagyar írta...

Kedves Pupu, most én sem értelek. Nem tudom miért utálod annyira az USA-t, és miért szereted annyira az oroszokat. Mindkettőnek van elég vaj a fején. Kedves eszméd az Egyesült Európa egészen az Uralig. Ott a bibi hogy egy ilyen Európa csak akkor jöhetne létre ha azt az oroszok vezethetnék. Ilyen küldetéstudatos ez a társaság, Oroszország Nagy Péter óta keresi a "természetes" határait. Ez földrajzilag az Angliától Vlagyivosztokig tartó terület lenne, csak hát vannak akik nem így gondolják.
Amerika elég jól elvolt magának addig amíg a körülmények bele nem vitték a II vh. poklába. Ők voltak azok, akik jól jöttek ki az európaiak háborújából és a körülmények beletolták Amerikát világcsendőri szerepébe. Hogy aztán ebben a szerepben hogyan teljesített, az már más tészta.
"Európa évtizedeken keresztül remekül megvolt az oroszokkal, akik - ne feledjük - maguk is Európa." Hogy remekül-hát megvolt, na... Az hogy ők is Európa? Manapság inkább már Mordorra kezdenek hasonlítani.
"A helyzet egy táborba tolta a kínaiakat és az oroszokat, egymás természetes szövetségeseivé tette őket" Ez azért nem egészen így van. Mindkét állam a már említett küldetéstudatban szenved, mindkettő saját magát tekinti a világ közepének. Az oroszok nyers erővel, a kínaiak ravasz, kifinomult módszerekkel törekednek ugyanazon cél felé. Éppen ezért nem lesznek soha szövetségesek. Kína okos, a jelenleg az oroszok által bevetett energia és élelmiszerfegyver legalábbis elgondolkodtató számukra is. Kell az orosz olaj, de milyen áron? Mennyire legyünk kiszolgáltatva? Vegyünk pisztolyt a szomszédnak aztán bízzunk benne hogy nem szegezi a homlokunknak? Európa a legnagyobb butaságot akkor követte el amikor kényelmesen elhevert a jó puha orosz energiamatracon. Hát most kirántották alólunk. Persze hogy nem esik jól a hideg földön feküdni, de nem az orosz matrac után kéne kapkodni hanem ideje lenne saját ágyneműt varrni.
Ukrajnáról már sokat polemizáltunk. Igaz ami igaz, az ukránok is lelkesen kutyulták a fekáliát, de a jelenlegi helyzetre ez nem magyarázat. Nekem úgy tűnik hogy az oroszok elfelejtették a Nagy Honvédő Háborút, amit ők vívtak az elpusztításukra indult ellenséggel. Most ugyanazt csinálják Ukrajnában amit a németek műveltek náluk annak idején. Csak most ők az orkok. Szomorú.
Végül egy link: https://forgokinpad.blog.hu/2022/05/04/hadsereg_vagy_rablobanda

2022. május 8. 7:31

Blogger PuPu írta...

Kedves magyarmagyar!
Azt hiszem, hogy tévedsz, számomra a politika – különösen a külpolitika nem érzelmi kérdés, azt hiszem, hogy aki számára az, az állandó tévedésben élhet, és bátran tekintheti magát egy-egy szekta hívének, akit a hite kormányoz.
Jómagam a politikát az érdekek ütköztetésének tartom, olyan hatalmi harcnak, melyben nincs helye az érzelmeknek, mert a politika azokat is csak eszköznek tekinti céljai elérése érdekében.
Mi akkor a politika célja? A nyersanyag-kincsek és a piac megszerzése, erre eszköz a területszerzés, a gazdasági befolyás szerzése, a katonai fenegetés é a háborúk, melyek általában a világ újrafelosztásával szoktak végződni, mely állapot aztán hosszabb vagy rövidebb ideig kitart.
Nekünk szerencsénk volt, mert Jalta kitartott majd fél évszázadon keresztül, így aztán volt egy nemzedék, amelyik megúszta a világháborút – nem biztos, hogy a gyermekeink is ilyen szerencsések lesznek.
Ami Európát illeti, már ma is elveszítette önállóságát, éppen most válik az USA marakodó vazallusállamainak szövetségévé, és ez az állapot remekül megfelel Amerikának, aki éppúgy irtózik bármiféle ellensúlytól a világban, mint Orbán Magyarországon.
Európa át kell, hogy alakuljon, ha nem akar elpusztulni, először állammá (szövetségi?), aztán naggyá kell válnia gazdasági és katonai értelemben egyaránt, hogy legyen beleszólása a világ dolgaiba akkor is, ha az adott kor nagyhatalmai ezt nem akarják.
Egy szövetségi államon belül pedig más az irányítási struktúra, mint az általunk megszokott nemzetállami keretek között, Amerikában sem érdekel senkit a szenátus nemzetségi összetétele, legfeljebb lobbi-szinten.
Tudom, nehéz ebből a gondolkodásmódból kilépni egy olyan országban, amelyik még a saját történelmét sem képes tárgyilagosan értékelni, és a mesék és mondák igazságát vallja magáénak, hősei pedig hazug idolok, rossz politikusok, örökké vesztes hadvezérek és társaik.
Amerikát nem a körülmények tolták bele világcsendőri szerepébe, hanem az érdekei, Anglia menteni akarja hajdani gyarmatbirodalmának roncsait, politikájuk leginkábba bunkósbot alkalmazásán alapul, csak a világ menet közben megváltozott, csak ők még nem vették észre.
Majd észreveszik.
Ami a két feltörekvő nagyhatalmat illeti, tele vagy előítélettel, jóllehet abban igazad van, hogy ők is az érdekeiket próbálják érvényesíteni, hosszú idő óta most először fegyverrel, és igen szomorú lenne, ha kiderülne, hogy az angolszászokat le lehet győzni a saját területükön, saját hazájukban is.
Oroszország húszmillió halottal váltotta meg a jogot, hogy saját határain belül békében élhessen, ezt veszélyeztette a NATO, mikor körülrakta katonai támaszpontokkal – szerinted miért is?
Szóval, én nem szeretem az előítéleteket, és ha valaki körbeöntözi a házadat petróleummal, akkor neked is azt javaslom, hogy addig vágd nyakon, míg csak bele nem pöccinti a csikket a tócsába, mert akkor már késő lesz.
Ezért értem meg Oroszország indítékait és ezért tartom az angolszászokat agresszoroknak, akik időnként itt – ott gyújtogatni kezdenek.
Nem akarom ismét felsorolni hogy merre, de miután fefegyverezték a tálibokat, az Iszlám Államot, most éppen Ukrajnában kísérleteznek.
Hol van ez a konfliktus Truman atombombáihoz, Churchill bombázásához Drezdában, az arab tavasz halottainak számához, hol a felelősségrevonás a megfelelő katonai intézkedések elmulasztásáért, melyek a Holokauszt poklához vezettek?
Szóval, csak tárgyilagosan, ha javasolhatom…

Ps: Ha kérhetlek, akkor linket külön hozzászólásban tegyél be, mert akkor a gyenge emberi minőségű szerzőktől meg tudom kímélni az olvasótábort...
:O)))

2022. május 8. 20:07

Névtelen kekec írta...

Kedves Pupu!
Lehet, hogy Szele gyenge emberi minőségű, de mivel személyesen nem ismerem, ezt nem tudom megítélni. Viszont elég alaposan körül szokta járni a témáit, és elér több olyan forrást, amit én nem. Vele sem tudok mindenben egyetérteni, azonban őt is érdemes a forrásai miatt olvasni, ő is kilóg az egységugatásból.
De tudomásul veszem, hogy allergiás vagy rá, ezért én sem fogok többé linket feltenni tőle.

2022. május 11. 8:34

Blogger PuPu írta...

Kedves kekec, a delikvens kétségkívül tud írni, van is neki elég felület, nem fog hiányozni, ha errefelé nem szerepel, itt úgysem fizetne senki...
:O)))

2022. május 11. 12:57

Használhatsz néhány HTML-címkét is, például: <b>, <i>, <a>

A megjegyzések moderálása engedélyezve van. A küldött megjegyzéseket jóvá kell hagynia a blog szerzőjének.

A megjegyzés elküldése után be kell majd jelentkezned.
Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot