Google apps
Main menu

Megjegyzés helye: PuPu BLOGJA

"JA KVAM PÍSU..."

12 megjegyzés -

1 – 12 / 12
Névtelen Névtelen írta...

PuPu,
sajnos az a véleményem, hogy SzT. esetében már akkor sem tudom elfogadni mondanivalóját, ha igazat írna, mintegy véletlenül.
Egyrészt azért, mert az általa képviselt mégbalrább balra elképzelésnek semmi, de semmi értelmét, jővőjét nem látom. Még balrább ott van T.Gyula és mintegy párezer szavazója, ott vannak a radikálbalosok (TGM, Krausz és Vajnai barátikör, s ott -átfedésben- a SZT.rajongók is vannak jó részt), mindösszese 1500 szavazattal bírván. Aligha hiszem, hogy az Attac csoport tömegesen vonzaná a választókat, a Zöld Bal sem. Arra ott van az LMP (az általam ködevőként aposztrofált társaság), és Viktor is próbál balra menni. Ha ezen ideológia annyira népszerű lenne, akkor most igazán sokan szavaztak volna rájuk, de nem, nem szavaztak. Nem voltak érdekesek és nem voltak vonzóak.
Ha valaki ezt nem veszi tudomásul, akkor az biztosan bukik. Nincs olyan személyiség a nagyonbalon, aki vonzóvá tehetné, Szanyi sem az, tömegeket nem tud mozgatni, kis közösségeket igen, de nem többet.
Neki előnye, hogy legalább kommunikációjában modern nyelvet használ, ellentétben párttársai többségével, akik még értelmes mondnivalójukat is úgy mondják el, hogy értelmezhetetlenné válik a mai gyors kommunikációs világban. Szürkék, kopottak, unalmasak.
Ez volt az egyrészt.
A másrészt az emberi tényező: valóban kolerikus természete csapás számára, azonban ott tévedsz, hogy azt gondolod, hogy a gyerekszoba tehénnel fűtött lett volna. Nagyon nem. Inkább azt vélem, hogy jótiborunknak először a saját csatáját kellene megnyernie dr.maligánnal szemben, mert ezt a levelet annak tudom be, hogy ismételten alulmaradt a harcban. A baj az, hogy néha a rádiós interjúiban is hallhatónak vélem a csatavesztést. Sajnálom, de nem tudok ettől az érzésemtől szabadulni, s erre való célzást a mandineres interjújából is érzékeltem.
Kár, mert teljesen lejáratja magát s a baloldalt. Én biztos nem fogok a pártolója lenni, sem az általa hangoztatott elvek, sem az emberi tényezők miatt.
(Várom GYF-et...ráérek.)
Törzsolvasód

2010. május 26. 5:50

Névtelen Névtelen írta...

P.S. No, Ágh Attila a mai Népszavában koherensen leírta azt, amivel maradéktalanul egyetérteek.
Törzsolvasód

2010. május 26. 5:57

Névtelen Névtelen írta...

Hát, fájdalmas szembesülni a baloldal bukásának okaival, de egy az egyben igaz, amit Szanyi et leírt, 1 hiba van csak: egy abszolút hiteltelen politikus irta le... Pupu neked csak annyit: ha szerinted gyurcsány képes a baloldalt (ugyan áruld már el, hogy az mszp mitöl baloldali...) újraszervezni, akkor ez súlyos tévedés szvsz, ferenccel "csak" ugyanaz a baj, mint a többi lejáratódott mszp vezetővel: hiteltelen! Óriási naivitás egy megbukott, a saját szük rajongótáborán kívül mást megszólitani képtelen politikusban bízni. Ez a politikai hulla ismérve... Vagy ha a stabil 5%ot akarja hozni pl 4 év múlva, akkor végül is jöhet GYF, ő ennél sokkal többet nem fog érni :) Én úgy látom, hogy az mszp megindult a bomlás utján (rászolgáltak), és ez ellen nagyon nehéz lesz tenni bármit is! Teccettek volna előbb gondolkodni, pl ha évekkel elöbb irja le ezt Szanyi, akkor szavam se lenne...

2010. május 26. 8:58

Blogger PuPu írta...

"fájdalmas szembesülni a baloldal bukásának okaival..."
Nekem mondod?
Ellenben Gyurcsány.
Szóval az a helyzet, hogy baloldalon egyátalán nem fogyott el a hitele, ellenben az ellenlábasai bebizonyították, hogy cselekvésképtelenek.
és nem egy politikus van, aki képe volt a bukás után feltápászkodni, hogy ne menjek messze példáért, itt van mindjárt szeretett Vezérünk is.
De gondolhatsz akár Churchill-re is, - az ő pályája sem volt egy egyenes vonalú emelkedés...
Gyurcsányt a jobboldal szeretné kézzel-lábbal leírni, - nem fog menni...
:O)))

2010. május 26. 10:14

Névtelen Névtelen írta...

:D tisztelem a véleményed, mégha szerintem teljesen hibásan értékelsz is... lássuk:

"hogy baloldalon egyátalán nem fogyott el a hitele" de, elfogyott, hiába csűröd-csavarod, mennyi szavazót vesztett az mszp? Azt már meg se kérdem, hogy hány egyéni képviselőt sikerült bejuttatni a parlamentbe...

"ellenben az ellenlábasai bebizonyították, hogy cselekvésképtelenek" ez se igy van: kormányfőként is roppant népszerütlen volt, ráadásul megbukott mint min.elnök+pártvezér... azt ne mondd, hogy a fidesz tehet arról, hogy a saját pártja elzavarta... részigazság persze van abban, amit mondasz: sikeresen összekötötte a fidesz a gyurcsányista vonalat bajnaival, ugye látszik, hogy mennyire szerették az emberek a "válságkezelő" min.elnököt, aki gazdasági min volt GYF alatt, ráadásul az mszp balfaszsága is kellett: amit előadtak min.elnök casting alkalmával az meg egyenesen hihetetlen volt...

"itt van mindjárt szeretett Vezérünk is" Vártam már, hogy egy kis vezérzés jöjjön... Baloldal 100%ig elhiszi, (mert elhitették) hogy a rossz kormányzásnak, a 8év -már elnézést- fostengerének szinte egyedüli oka a fidesz vezetője.. Na ez az, amivel az embereknek a töke televan úgy istenigazán. A 8 évben mást se hallottam az mszp-től, de a fidesz... ez ellenzékben nagyon jól mutat, kormányzás alatt viszont nagyon gáz.

Orbánt a balosok előszeretettel nevezik bukottnak, de min.elnökként neki nem kellett a ciklus közben távoznia... ez a bravúr csak Megyónak, és GYFnek sikerült.
Innentől kezdve relatív, hogy ki bukott, és hogy mekkorát. Egy biztos, 2/3al ő alakít kormányt, sporthasonlattal élve az eredmények számítanak, erre az mszp, ferivel, vagy nélküle -szvsz- soha nem lesz képes! Esetleg egy új baloldali párt esetleg...de nem látom őket :)

"Gyurcsányt a jobboldal szeretné kézzel-lábbal leírni, - nem fog menni..."

:DD Nincs mit hozzáfűzni, egy nyilvánvaló politikai hullát, aki pl ismét bizonyitott a parlamentben (KÁP szavazásnál szanyival együtt) már nem kell leírni, megtette ő maga. Amúgy meg: a 2/3os fidesz nem pont leszarja, hogy GYF mit csinál, most öszintén?

2010. május 26. 15:29

Blogger PuPu írta...

Sajnálom, de a baloldal kettőnk közül inkább én vagyok, (v.ö: az állam én vagyok...), úgyhogy az én véleményem tán autentikusabb a baloldaliak Gyurcsánnyal kapcsolatos érzéseiről, mint a te feltételezéseid.
E tekintetben teljesen közömbös, hogy ezt a választást elveszítettük, - veszített itt már más is választást, nem egyet, oszt most ott pöffeszkedik a csúcson.
Majd ráomlik a hegy, nem kétséges. - idő kérdése.
Az, hogy saját pártja vezetői hogyan viselkedtek vele, az nem őt, hanem azokat minősíti, akik nagy besz*rásukban azt gondolták, hogy ez a húzásuk majd hoz a konyhára, pedig ezen csak veszteni lehetett.
Olyan ez,. mint amikor lehozzák a pályáról az egyetlen gólképes csatárt és utána egyéni cselezgetésekkel tölti az időt a csapat.
De abban igazad van, hogy kormányon sokkal keményebben és határoziottabban kellett volna politizálni és cselekedni, - ha van politikai bátorság az első napon szétveretni a Kossuth téri csőcseléket, akkor nincs tévészékház-balhé, ha előállítják a kordonbontó képviselőket, akkor legközelebb mindenki meggondolja, hogy szembeforduljon e a törvénnyel, ha nem töketlenkedik el a KE választást, akkor ugyan kevesebb van pár szál bánáti bazsarózsával, viszont felépül az az objektum, melyre nemzetközi kötelezettséget vállaltunk, stb. stb.
Valóban túl sok volt a balfaxkodás, de ha egy kórusba szervezed Andrea Bocellit és a kiskunbürgözdi kocsmai dalárdát, akkor ne nagyon várj magasszintű produkciót.
És hát azért valljuk be bátran, hogy Gyurcsánynak is voltak hibái jócskán, - talán mindösszesen egyetlen hibamentes politikusa van az országnak, az pedig köztudottan nem ő...
Ami meg Orbánt illeti, engem ő a fenti témakörben egyátalán nem érdekel, merthogy ő csak katalizátora volt a szocialista párton belül régóta létező negatív folyamatoknak, melyekről egyébként Gyurcsány Őszödön és másutt is nemegyszer említést tett.
Nem is írtam sehol egy szóval sem, hogy Orbán oka lett volna bárminek is az ország tönkretételén kívül, őt csak példaként hoztam fel arra, hogy két bukott választással a háta mögött is van visszaút a csúcsra, ha van hozzá elszántság.
Egyébként abban igazad van, hogy csak az eredmény minősít, de ez kicsit olyan, minrt a box, - egy ővet megszerezni sem könnyű, de megtartani...
Örülök, hogy aggódsz Gyurcsány poltikai jövőjéért, - elvbarátaid is folyvást érte aggódnak, oly jó lenne már Monacóban látni vagyonostul-mindenestül, mert amíg itt van, addig olyan, mint egy bomba, amelyikről egyiktek sem tudja, hogy mikor dönti romba szép kis világotokat...
:O)))

2010. május 26. 18:16

Névtelen Névtelen írta...

"Sajnálom, de a baloldal kettőnk közül inkább én vagyok" Akkor légyszives jellemezd a baloldalt!

"Nem is írtam sehol egy szóval sem, hogy Orbán oka lett volna bárminek is az ország tönkretételén kívül" Ez azért nem volt gyenge, de ha igy érzed jól magad, legyen igazad! :D

GYF-ért pedig semmikép se aggódok, kicsit kezd szegény olyanná válni, mint anno torgyán cseresznyés dr.. mindig van véleménye, de keveseket érdekel.

"elvbarátaid, szép kis világotokat" és egyéb gondolom személyeskedésnek szánt szövegre nem reagálnék, szerintem én sem személyeskedtem veled...

2010. május 26. 19:12

Blogger PuPu írta...

Baloldalnak ma a szocialista-szociáldemokrata és a balliberális emberek közösségét nevezzük, akik az állami paternalizmus helyett egy önmagáról felelősen gondoskodó, de szociálisan érzékeny emberekből álló társadalom megteremtésében érdekeltek.
Alapértékeik és céljuk az esélyegyenlőség, a szegénység elleni harc, a gondoskodás-öngondoskodás egysége, a demokratikus közélet és a minden állampolgár számára fizikailag és erkölcsileg élhető ország megteremtése.
Érdekes mód ma is azzal van tele a sajtó, hogy Gyurcsány hogy értékelte a mai szavazást, - gondolom, ezért üti-vágja a mai napig a jobboldali sajtó.
Egyébként legkevésbé személyeskedni állt szándékomban, habár azt megértem, hogy elvbarátaidra nem vagy túl büszke, - bocsásd meg nekem, hogy megemlítettem őket...
:O))))

2010. május 26. 20:01

Névtelen Névtelen írta...

Nagyon szép megfogalmazása ez a baloldalnak, de kérdem én: ennek mi a bánat köze van az mszphez? Nem kellene egy teljesen új baloldali párt, aki (amit leirtál) magáénak vallja?

Persze hogy tele van vele a sajtó, ekkora balféket muszály mutogatni :D

"habár azt megértem, hogy elvbarátaidra nem vagy túl büszke" Nos, akkor lássuk: kik az elvbarátaim? Mert én saját véleményt irtam, lehet, hogy más is igy gondolja, ahogy én, de ha nem vagyok baloldal fan, akkor gondolom rögtön fideszbérenc vagyok... szerinted fekete-vagy fehér?? Jesszus...

2010. május 28. 8:18

Blogger charly írta...

Névtelen!
"Jesszus... "
Mária....!!
Akkor se elved? se barátod? se szép kis országod?
Most már nagyon kíváncsi lettem a szinedre:))

2010. május 29. 11:21

Blogger PuPu írta...

Nem gondolom, - azt viszont igen, hogy az ő fogalomkészletükből és az ő ítéleteiket mantrázva az ő propagandaszlogenjeikből dolgozol.
Egyébként nem kell új párt, - a gyereked se, gyilkolod le mikor éppen nem az elvárásaidnak megfelelően viselkedik, - nemde?
:O)))

2010. május 29. 12:29

Névtelen Névtelen írta...

charly
"Akkor se elved? se barátod? se szép kis országod?
Most már nagyon kíváncsi lettem a szinedre:)) "

Színemre? :D Szemszínre gondolsz?

PuPu

Van olyan, hogy jobb és bal fogalomkészlet? Tényleg tanul az ember nálad sokat... Ha esetleg van az embernek véleménye valamiről, az csak és kizárólag köthető valamelyik politikai erőhöz? Ezek szerint te is ilyen vagy?

"a gyereked se, gyilkolod le mikor éppen nem az elvárásaidnak megfelelően viselkedik" No comment

2010. május 30. 8:39

Használhatsz néhány HTML-címkét is, például: <b>, <i>, <a>

A megjegyzések moderálása engedélyezve van. A küldött megjegyzéseket jóvá kell hagynia a blog szerzőjének.

A megjegyzés elküldése után be kell majd jelentkezned.
Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot