Google apps
Main menu

Megjegyzés helye: PuPu BLOGJA

"NÉMI NEMI ERŐSZAK"

53 megjegyzés -

1 – 53 / 53
Névtelen rookie írta...

Teve halszemoptikával. Hühh.
:-)

2016. április 10. 21:33

Blogger Unknown írta...

100 %.

2016. április 10. 21:46

Névtelen Névtelen írta...

"...csak némi méltányosságot és elfogulatlan szemléletet kérek, meg egy kicsit reálisabb szemléletet."

Touché! :-)

2016. április 10. 21:48

Névtelen Névtelen írta...

A hímoroszlán erkölcsiségével megírt tevevélemény.

2016. április 10. 22:41

Blogger Unknown írta...

Tisztelt Névtelen 22:41!

Kérlek, sorold az Állatok Törvénykönyvének paragrafusait, ha az erkölcsükre hivatkozol!

2016. április 10. 22:58

Névtelen Névtelen írta...

Az erkölcsöt nem törvénykönyvekben szokták lefektetni. ;)

2016. április 10. 23:20

Névtelen Kibic37 írta...

"Az ember "..." önmaga állít fel korlátokat saját szexuális késztetései elé, ezt erkölcsnek nevezi, a pokolba kívánja és iparkodik betartani, rettegve a társadalmi szankcióktól."
:DDD
PuPu, ez a hét paradoxona! Mélyrehatóan bölcs emberismeretre vall. Gratulálok!

Bocs, ide is beteszem amíg tartanak a Kiss-ügy hullámai, mert ez a cikk jóval túlmutat a konkrét ügyön:
http://parameter.sk/mit-jelent-kiss-laszlo-bukasa

2016. április 10. 23:24

Névtelen ThinkBowl írta...

Az általános mai magyar vakkomodoros, hímsoviniszta környezetben emberi és erkölcsi felelőtlenség a kérdés ilyen kontextusban való tálalása. Ez a blog nem egy természettudományos magazin.

2016. április 10. 23:27

Blogger PuPu írta...

Csak szólok, ez a blog éppen az, amivé tenni akarom, merthogy ez egy internetes napló, a gondollataim, amit megosztok veletek.
Nem okvetlen mentes a tévedésektől, de jelen esetben alighanem igen.
Nem attól lesz jó egy társadalom, ha ostoba marad, hanem akkor, ha ismeri a világot és ismereteit felhasnálva cselekszik.
Ellenben neked is felajánlom, kedves ThinkBowl, a konkrét kifogásokra való válasz lehetőségét.
Ha hibáztam, elnézést fogok kérni.
:O)))

2016. április 10. 23:35

Névtelen ThinkBowl írta...

Kibic 37, a beidézett cikk remek. (Y)

2016. április 10. 23:36

Blogger PuPu írta...

Kedves Névtelen, a hímoroszlán nagyon erkölcsösen viselkedik, csak azt teszi, amit a természet előír számára.
Legelhetne füvet is, de akkor valószínűleg éhendöglene, merthogy sam a fogazata, sem a bélrendszere nem alkalmas fűevésre, szóval ne ítélkezzünk elhamarkodottan!

:O)))

2016. április 10. 23:39

Blogger Unknown írta...

Rendben. Ezért maradjunk annyiban, hogy az erkölcs szellemi tetmék, így nehezen találkozhatunk azzal az állatvilágban,

2016. április 10. 23:39

Névtelen Névtelen írta...

Kedves PuPu, a hímoroszlánnak nem erkölcse van, hanem késztetései. Az embernél az erkölcs luxus, de egyebek között ettől ember. Majdnem úgy érvelsz, mint a muzulmánok, akik a nők elnyomására az állatvilágból hoznak példát, aztán az állati késztetéseik érvényesítésére az emberi társadalom, számukra kedvezően összeállított bonyolult erkölcsi szabályait használják.

2016. április 10. 23:59

Névtelen engee írta...

A vitatkozóknak.
... és az egyetértõknek.
Tea (és szex)
Olyan egyértelmū, olyan egyszerû.
https://m.youtube.com/watch?v=Gp6alIALDHA

2016. április 11. 0:52

Blogger PuPu írta...

Kedves Névtelen, lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha az oroszlánt te említetted volna.
Én csak tevében és libában vagyok érdekelt...
Az emberi tÁrsadalomban pedigigencsak vékony a mát és hamar pettog...
:O)))

2016. április 11. 0:53

Blogger talalom írta...

Az én tapasztalataim szerint mi férfiak és nők másként vagyunk összerakva. A férfiak nem tulajdonítanak nagy jelentőséget egy szexuális aktusnak (nem kapcsolatnak, aktusnak). Talán még abból az időből maradt ez meg, amikor teljes egészében a nők viselték ennek következményeit. Ma is jórészt a nőtől várják ezt, de azért szelídült a helyzet. Az erőszak persze bűntény - nem is csak a nő, hanem a magára valamit adó férfi ellen is - különösen csoportosan. Kiss ügyében az a bajom, hogy egyesek nem a bűnt, hanem a bűnöst akarják irtani. Az meg egyenesen nevetséges, hogy "beszervezéssel", meg tudjisten mivel vádolják, mert állítólag nem egészen 2 évet ült csak le. Úgy tudom, hogy a "harmadolás" szinte automatikus, ha az illető a börtönben jól viselkedik, és megbánást mutat. Azért az furcsa, hogy egy rablógyilkos kaphatna harmadolást, egy nemi erőszakért büntetett meg nem. Persze ettől még lehetett beszervezett: állítólag mindenkit megkörnyékeztek, aki gyakran járt külföldre és valamilyen szempontból elit körökben mozgott.

2016. április 11. 3:19

Blogger Unknown írta...

Tisztázni kellene magát a bűncselekményt is, mint olyat. Ha én felhívok valakit egy italra teljesen mindegy, hogy ő ezt hogyan értelmezi, ha én egyértelműen közlöm vele, hogy nem óhajtok vele semmiféle szexuális kapcsolatba kerülni. Ha a nem ellenére végrehajtja szándékát máris erőszakot követ el. Akkor is, ha szinte talpig semmibe vagyok felöltözve.

Amúgy a nők sok esetben nincsenek tisztában a védekezés lehetőségeivel, én is kerültem (fiatal koromban) olyan helyzetbe, hogy szinte lehetetlen lett volna megúszni az erőszakot, DE akkor közöltem az illetővel, hogy remek, kap ajándékba egy kis trippert (akkoriban még nem volt AIDS), és rögtön lelohadt a vágya.

Szóval ez a probléma nem egyszerű, DE azért ha 3 pasas megy rá egy nőre, kettő lefogja amíg a harmadik "tevékenykedik" az az erőszak minősítetten undorító esete. És ha a nő nem megy azonnal orvoshoz, akkor sajnos hülye.

2016. április 11. 7:13

Blogger civilhuszár írta...

Egyetértek Erzsébet befejező gondolatával.

2016. április 11. 8:33

Névtelen Névtelen írta...

Látod Pupu, nem kell itt összefogásról, meg demokráciáról írni.
Elég ha a szexualitást megemlíted, vagy a családon belüli erőszakot és majd száz hozzászólás érkezik a blogodra. Mert a szex az első! Majd csak utána gyün a demokrácia.
Jó reggelt.

2016. április 11. 9:18

Blogger sphagin írta...

Egy kicsit elgondolkoztató dologra hívnám fel a figyelmet.

Adva van egy élethelyzet, ahol élsportolókat gyártunk, nem is kicsi számban. Itt most mellékes, hogy milyen sportág, mert szinte mindegyik hasonló.
Az egész elindul még gyerekkorban és igen magas szintű testi-lelki fejlesztéssel.
Igen, a doppingra is gondolok, amelynek vannak legális és nem legális változatai.
Egy biztos, hogy az, aki eredményt akar elérni, az minden előre vivő eszközt fel is használ ennek érdekében.

Ezeknek bizony következményei is vannak, amelyek ki is csúcsosodnak adott esetben, kinél, hogy és milyen mértékben. Itt még arról nem is beszélünk, hogy nem az alamuszik közül szokott kikerülni az igen magas teljesítményt elérők, világbajnokok sokasága.
Lehetne ezt froclizni, de ha összezárnak egy csapat egészségtől duzzadó fiatalt, ott előbb utóbb minden előfordulhat és elő is fordul.
Ezen nem csodálkozni kell, legfeljebb azon a sok marhán, akik ezzel nem számolnak és csak úgy tesznek, mintha ez nem lenne a következménye a teljesítmény kényszernek.

És akkor még a mindenre kész rajongókról még nem is beszéltünk, akik állandóan kísértést jelentenek a "példaképekre".

Lehet itt okolni mindenkit, de a homokba is a lehet dugni a fejünket.

Egyet azonban nagyon utálok, ezt a sok álszenteskedő, erkölcsi magaslatról pofázó, fennhéjaskodó, okoskodó, sisere hadat, akik úgy tesznek, mintha ők lennének a ma született kisbárányok.

Kilóg a lóláb, hanem az egész ló !

2016. április 11. 10:39

Blogger Olasz Ildikó írta...

PuPu! Örülök, hogy megírtad véleményedet - nem az esetről - hanem a tettről. Szándékosan nem írtam most bűntettet.
Jó volt olvasni a sokféle véleményt, kb. erre számítottam. Arra viszont nem számítottam - mint Moldova repülőgépes parasztja - hogy nevét is vállalva mindössze egyetlen nő szállt be a vitába. Megjegyzem véleményével - nem azért mert nő - de mélységesen egyetértek.-
Az, hogy a tett napvilágra kerül-e vagy sem, és mikor az már adott társadalom erkölcsi normájától függ.
Szerintem e normára való nevelésre kellene több energiát fordítani
Az írásodat épp olyan élvezettel olvastam, mint bármelyik korábbit, és tudod mit? Tetszett!

2016. április 11. 12:23

Blogger Unknown írta...

ez a "kisdoktori" MINEK a kompenzációja??

2016. április 11. 13:02

Blogger Unknown írta...

Kedves Debreceni Erzsébet!

Ha egy nő alkoholista, akkor válasszon ivócimborának a nőtársai közül, vagy egy olyan öreg férfit, aki már túlvan az aktív időszakán! Vagy végső soron vállalja az "ökör" mivoltát, és igyon magában!
(De az iszákosság egy másik beszélgetés tárgya lehet.)

A védekezési trükködet csak viccnek tudom elképzelni. Ha ugyanis a nő megemlít egy nemi úton terjedő betegséget, akkor a férfi azonnal visszakérdez (gondolatban vagy szavakkal): "Ugyan, hány partnertől szedted össze?" És biztosan kimondja: "Így pláne ne játszd meg magad, kisanyám!" Utána meg nagyon hamar elterjed(het) a környezetében a közérdekű információ: "Ha XY-hoz mész, legyen nálad gumi!" Ennél nagyobb öngólt nehezen tudsz lőni.

A látleletek és a följelentések elmaradásának elsődleges oka a szégyen. Ám nem lehet elhanyagolni a büszkeséget sem. ("Én olyan nő vagyok, hogy a hapsi nem tudott magán uralkodni.") Ez a két érzés akár ugyanabban a személyben is kavaroghat. Mert ilyenek vagyunk, mi emberek: igen színes az önértékelésünk.

2016. április 11. 13:09

Blogger oxenos írta...

Cseppet sem keresek mentséget a bűnre...de...vannak észrevételeim. Először. A 64-ben vagy akkortájt elkövetett bűn függetlenül az éppen aktuális BTK-tól, pusztán erkölcsi alapon ELFOGADHATATLAN. De.... az akkori BTK minden bizonnyal másként definiálja és torolja meg a csoportosan elkövetett nemi erőszakot, mint a mai. Az a gyanúm, hogy a mai elnézőbb..másként fogalmazva az akkori prűd és a cselekedeteket a kommunista ember központilag lefestett ideáljához mérő ítélkezés példát statuált, a mai meg a mindennapos //és az akkorihoz képest észveszejtően szabad/os/abb gyakorlathoz képest kiugró eseteket tűzi kardélre, írom ezt nemjogászként...Másrészt . Nem szabadulok attól a gondolattól, hogy ez az ügy, amely, fogadok, sokak előtt régóta ismert, nem véletlenül most robbant ki. Jól jön a kormányzatnak és esetleg ellenzékének is a panama-papírok miatt, a sok kül-bel kudarc, az MNB ügyei, stb. miatt, jól jön az olimpia előtt azoknak, akik Gyárfás vagy éppen Kiss helyére ácsingóznak..csak éppen nekünk nem jön jól, közmagyaroknak... Aztán. Minden ötvenedik magyar nő családon belüli erőszak áldozata, isten tudja, hány gyermek hasonlóan. A kairói főmufti elégedett lehet...Csaknem hetente hallunk iskolai, azaz tanárok által elkövetett borzalmakról, illetve, világszerte, itthon is, egyházi személyek fertelmeiről, anélkül, hogy tetteik következményeiről hallanánk--és nem is vagyunk ezekre kiváncsiak!!!!!! Pedig...Kiss Lászlóék tette, akár hogyan is zajlott, fiatalok egymás hergelése és túlszárnyalni akarása melletti tűrhetetlen, de egyszeri aljasság volt, melyet így vagy úgy, a fennálló rend megtorolt. Hangsúlyozom, egyszeri. //Ami nem jelenti azt, mintha fel akarnám menteni őket// A tanárnak meg papnak nevezett liliomtiprók, pedofilek, emberi mivoltukból kiforduló -mégiscsak, és ez súlyosbít - nevelők, vagy az asszonyuk /vagy férjük, elvétve van ilyen/ és főként gyermekeik ellen mindennaposan erőszakkal fellépők azonban nem drog vagy alkohol hatása alatt követik el, amit..és ami szememben sokkalta szörnyűbb, ha van ebben fokozat....hanem a bennük élő kényszer hatása alatt...és ha kommentelő társaim Kiss Lászlótól óvnák a gyerekeket, hát miért nem ÜVÖLTENEK a meghökkentően gyakori hírek hallatán...velem együtt, teszem hozzá....szóval, az egyszeri bűn fél évszázad után sem bocsátható meg, a folyamatosan elkövetett meg szemet sem szúr....????????????????????????,,,

2016. április 11. 17:26

Blogger MoonRiver írta...

Külön köszönöm oxenos által benyújtott kommentár tanárakat is említő részét. Nem akarok mindenkit tisztára mosni, sem pedagógusokat, sem papokat, senkit. De nem tudom elégszer ismételni, igen nagy hiba szórvány esetekből olyan általánosításokat levonni, amely aztán az egészre vonatkozik. Az ilyen, nagyon logikusnak és példákkal alátámasztható érvelésnek tűnik, ezért sajnos népszerű is.(Nem kíván különösebb agymunkát..) Gondolom mindenki hallotta már a szomszédtól, vagy beszélt olyannal, aki látta a TV-ben az aktuális esetet és aztán terjed a hír, az igaz is és a nem igaz is. (Nem vagyunk ebben túl válogatósak.)
De amíg létezik egyetlen becsületes tanár, aki életét szó szerint a tanítványainak szentelte, addig az ő védelme érdekében soha nem szabadna általánosítani. Amíg van egyetlen becsületes, dolgos cigány ember, fiatal, soha nem fogok per "cigányok"-ról beszélni. S amíg vannak könyörületet és vigasztalást nyújtó papok, a tiszteletemet velük szemben kifejezem.
Akik pedig nem valók közéjük, éppen a fentiek miatt, azok bűne kapcsán nem fogok egy szakmát, hivatást általánosan néven nevezni. Mindig az ember a bűnös, nem a foglalkozása, Elismerem, ha egy kőműves míveli, valahogy tán nem olyan durva...szinte nem is hallunk róla. (Ami nem jelenti közvetlenül azt, hogy pl. a kőművesek jóval erkölcsösebbek lennének a tanároknál..)
Erőszakot mindenki elkövethet, csak nem mindenkitől fogadjuk el.
Mert igen, hogy elfogadjuk az alattunk álló alantasaktól, ezzel igazoljuk, hogy lám, ők mennyire mélyen léteznek...elfogadjuk az ismeretlen népektől (migránsok??), mert ezek különben is olyanok...elfogadjuk Szita Bence gyilkosának okán, akit úgy megutáltunk, hogy végtére börtönben, erőszakos társai kezétől lelte halálát, és azt mondjuk, hogy megérdemelte.
Aztán pedig mi legyen a testinél kegyetlenebb erőszakokkal, ami jobban tud fájni és akik emiatt önkezükkel vetnek véget az életüknek?
Ambivalens viszonyaink vannak az erőszakkal kapcsolatban, a kor, a körülmények (ki számolt háború kapcsán erőszakot, a szerbek biztosan nem..), a csoporthangulat, vagy most a ránk ömlő vizuális erőszakok filmélményeinek hozadéka..
Vannak, akiktől nem fogadjuk el az erőszakot valóban. (Kiss László csoportszexe ilyen). De könyörgöm, a SEMMILYEN (!!) erőszakot sem, azt sem, ami nem is látszik. (Na arról is lehetne írni egy posztot...:-)))

2016. április 11. 19:30

Blogger PuPu írta...

Bolond lennék, már így is a kéjgyilkossal sorolnak egy kategóriába a facén, inkább írok majd cicás posztokat!

:O)))))))

2016. április 11. 19:41

Blogger Kapat írta...

Cicás posztokat? Hát, azt pedig máris megvétózom, mert nem vagy elfogulatlan a témában!! :-)

2016. április 11. 20:58

Blogger PuPu írta...

Majd 55 évig hiordom nekik a whiskast, veszek légpuskát és lövök nekik kismadarakat, addig simogatom őket, míg ki nem hull a szőrük - tudok ám én bűnbánó is lenni!
:O)))

2016. április 11. 21:09

Blogger Kapat írta...

55 évig? Rendben! Bűnbocsánat kiutalva. Én pedig 55 évig fogom ezt ellenőrizni, ez lesz az én jutalmam. :-)

2016. április 11. 21:39

Blogger csakafidesz? írta...

Kedves álszeméremeskedő és álszent Barátaim!
Kedves Pupu!

Rövid leszek,mert nehezemre esik az írás. Ennek természetesen nem erkölcsi, hanem egészségügyi okai vannak.
Azért írok, mert ha nem tudnátok jelenleg a XXI században vagyunk és a divatos erkölcsi vonulatok nem is hasonlítanak a '60-'70 es évekére. Ma más a tényállás:- a hölgyek ezen a területen is teljesen átvették a kezde4ményezést.
Manapság nem a férfi udvarol a nőnek hanem fordítva.Ma egy fiúnak könnyebb nőhöz jutni, mint munkát találni. A férfiak abban is nagy hátrányban vannak, hogy az általában a férfi vezetők nem az ő számukra tartják a "szerepoasztó díványokat.
Befejezésül csak annyit, hogy jó lenne példákat felhozni arra, amikor kihívó agresszív viselkedésével és öltözködéssével a nő követ el erőszakot a férfin.
Egyébként PuPu szociopatológiai fejtegetése tökéletes. Egyetértek és lájkolom!

2016. április 11. 23:39

Névtelen Névtelen írta...

Az oroszlánról a cikkben volt szó. "Nem minden állatfajnál van ez így, például az oroszlánoknál trónutódlás idején az a nőstény, amelyik utódainak az új Vezér által megölt hullái mellett nem engedi közeledni magához az új bandavezért, az bizony megírta a saját halálos ítéletét is." Az nőstényoroszlánnak nincs sok döntési szabadsága, mert a kölykei halála után azonnal fogamzóképes lesz és kivétel nélkül fogadja az új hím közeledését. A természet gondoskodik az utánpótlásról. Kegyetlenül, de ezoroszlánéknál működik. Az emberi társadalomban a máz vékony és könnyen lepattog, ez vitathatatlan. De talán nem a pattogás lehetséges helyeit kellene zoológiai példákkal körüljárni és elkerülhetetlennek beállítani.

2016. április 11. 23:45

Blogger talalom írta...

Ildikó! Nő vagyok, és bizonyos szerepekben kizárólag férfiakat tudok elképzelni:))) Azért van nicknevem, mert amikor évekkel ezelőtt elkezdtem, azt hittem, ez kötelező. Most meg már megszoktam, mint Pupu a puput.

2016. április 12. 0:07

Névtelen hello írta...

Grácia szegény fejemnek, de szerintem már eleget csócsáltátok - ha az előző posztot is ide veszem, csócsáltuk - ezt a témát, úgyhogy kellő tisztelettel visszaterelnélek Benneteket, beleértve a Bloggazdát is, egy kevésbé örökérvényű, de legalább olyan aktuális és csiklandós témához:

Ugye Ti se vagytok meglepve ezen a fejleményen?



2016. április 12. 0:10

Blogger PuPu írta...

Oroszlánszakértő Névtelennek:
Az élet csak kis részben szól a vágyakról, nagyrészt inkább a realitásokról.
Ami meg az oroszlánt illeti, ő azt teszi, amire léte determinálja - növényevőkre vadászik eledelként és gondoskodik az utódlásról, anélkül, hogy tudná mit tesz, csak ösztöneire hallgatva.
Az ember sem mentes attól, hogy az ösztönei kormányozzák, ez persze egyénenként is változó, meg élethelyzetektől is függ.
Sok esetben a zománc-pattogás elkerülhetetlen, főleg, ha a személyiség primitív...
Van erről egy találóskérdés is:
Mit csinál az ember, ha rajtakapja a párját a szomszéddal?
Az értelmiségi feldolgozza, a többi felképeli...
Gondold csak át - nagy igazság...
:O)))

2016. április 12. 0:15

Blogger PuPu írta...

Kedves hello, bevallom, engem meglepett, mert egyoldalról - reaalista módon - ez a veszteség minimalizásásának szándékára utal, másrészt viszont nem jellemző a Vakmerő Vezérre.
Lesz is korrekció hamarosan, vagy valamelyik másik területen társadalmi abuzus...
De ma én már egy sort le nem írok, megyek is televíziót nézni!
Szép álmokat nektek!
:O))))

2016. április 12. 0:44

Blogger PuPu írta...

Kedves Kapat, soxor a jutalom büntetés is egyben...
:O)))))

2016. április 12. 0:46

Blogger Goldner Ibolya írta...

Kedves Pupu! ezt azért nem kellett volna!!!

2016. április 12. 5:24

Névtelen Névtelen írta...

Közhelyeket mindenki tud írni. Talán az oroszlánok nem.

2016. április 12. 6:45

Névtelen rookie írta...

Csakafidesz

No, ezen a vonalon is ideje lenne (máskor) elindulni.
Amúgy csak nekem tűnt efl, hogy ebben a Kiss ügyben egyetlenegy büntetőjogász sem szólalt meg?

Nem tekinthető-e ez a lincselőkétől eltérő álláspont hallgatással való közlésének?

2016. április 12. 6:59

Blogger Unknown írta...

Tisztelt rookie!

A fölvetésed igen érdekes és jogos. Az előző posztban minden bizonnyal képes lett volna a megszülető véleményeket is formálni.

2016. április 12. 7:33

Blogger Unknown írta...

Kedves és Kedvetlen Olvasók!

A világegyetem nagyon jól működik a fizikai, kémiai és biológiai folyamatok szerint. Az "értelmes" lény jelenléte tulajdonképp csak nyűg a mindenségnek, hiszen az belerondít, rabol, ront, rombol.
És ezzel fölvezettem a témához kapcsolódó saját (eretnek) véleményem:
Az eröszak ott és akkor történik meg, ahol s amikor az ember(iség) jogszabályokkal írja felül az univerzum említett törvényeit.

2016. április 12. 7:49

Névtelen hello írta...

Kedves PuPu, én - hallgatva Rogánt, Kósát + a többieket - újból elképedtem, hogy a rinocérosz bőre a legfinomabb selyempapír ezek arcbőréhez képest!!!
Döbbenetes, milyen gátlástalanul néznek MINDNYÁJUNKAT totálisan hülyének!
Mert csak azoknak nem a Napnál világosabb, hogy totál tele lett a Libero, akiknek narancslé tocsog az agyuk helyén!

2016. április 12. 8:03

Névtelen Kibic37 írta...

@hello
Te is ezen akadtál ki?
Csak két cikk ugyanattól a laptól, ami egymás mellé téve mindent elmond:
http://444.hu/2016/04/11/orban-penteken-meg-a-zarvatartas-kiterjeszteserol-beszelt
és
http://444.hu/2016/04/12/nepszabadsag-orban-mar-egy-hete-kiadta-a-parancsot-a-vasarnapi-boltbezaras-visszavonasarol
Előbbinél ha a kommenteket a legjobbak szerint rendezzük, kiderül, hogy ezért is Gyurcsány a hibás
:DDD

2016. április 12. 9:58

Névtelen hello írta...

Kedves Kibic!
1 hete???????????
Akkor Orbán a meglévő problémái mellett még skizofréniás is?
Merthogy a pénteki rádióinterjújában más szektorokra is kiterjesztette volna a vasárnapi munkavégzés tilalmát!
Vagy ide is az érvényes, hogy ne azzal foglalkozzunk, mit beszél, hanem, hogy mit tesz???????? :-(((
Szegény Magyarország!

2016. április 12. 10:29

Névtelen Kibic37 írta...

Kedves hello, itt is érvényes az a logikai alaptétel, hogy ha egy koherens, zárt logikai rendszerben legalább két egymást kölcsönösen kizáró állítás tehető, akkor abban a rendszerben minden, és mindennek az ellenkezője is igazolható. Ma itt tartunk...

Ami pedig Rogán kijelentését illeti, (egy év után úgyis meg akartuk vizsgálni), nekem erről az a vicc jut eszembe, amikor a nép egyszerű gyermeke tyúkot lop. Jön a rendőr:
- Mi van a zsákban?
- Hát tárkávárnyú - feleli.
Zsák kibont, tyúk elő.
- Hisz ez egy tyúk! - mondja a rendőr.
- Téllleg? Ááá, akko mán nem is kől!

2016. április 12. 11:16

Névtelen hello írta...

Csak azt nem értem, hogy ilyenkor az ellenzék miért nem azonnal, egységesen, KÓRUSBAN harsogja, hogy vérlázító, ahogy ennyire nyilvánvalóan a társadalom pofájába hazudnak!
Mert a magyaremberrel és -nek világosan, egyértelműen kell beszélni, hogy felfogja, mi az ábra!

2016. április 12. 11:22

Blogger Unknown írta...

Becses Érintettek!

Úgy látom, ez a beszélgetés is egy tipikus példája az erőszaknak. Mi több, minősített eset a csoportos elkövetés miatt.
A cím egyértelműen tartalmazza a tagadás három betűjét: NEM. Mégis egyre többen nyomják be a ... micsodájukat is? Megvan! Az új témájukat. Lehet, hogy hamarosan én is elveszítek valamit. Na nem az önkontrollt, hanem az érdeklődést.
Ui. Pupu publikálta a friss írását. Én megyek oda.

2016. április 12. 11:36

Névtelen hello írta...

Kedves Tamás, 2 fordulóban már magad is tövig rághattad szex-témában a gumicsontot - akkor mi a bajod?
Mint láthattad, az új poszt is már az itt utóbb általunk felvetett aktualitásról szól!

2016. április 12. 13:01

Blogger Unknown írta...

Kesves hello!

Csak egy kicsit kocka vagyok. :-)
Túl nagy fáradság állandóan a kályhát keresgélni (vagy a fonalat).

2016. április 12. 13:31

Blogger Unknown írta...

Ez a beszed! Ilyen hasonlo gondolatokert fordultal el tolem baratok!

2016. április 12. 15:46

Blogger Unknown írta...

Kedves Lívia!

Ha ilyenért, akkor szólj nekik! Nálunk megtalálják (és másféléket is).

2016. április 12. 17:02

Névtelen ThinkBowl írta...

Tamás Rédey, eretneknek eretnek, de akkor is hülyeség ez a mondat: "Az eröszak ott és akkor történik meg, ahol s amikor az ember(iség) jogszabályokkal írja felül az univerzum említett törvényeit." Eszerint, ha nem lennének jogszabályok, akkor 1. Az eddigi erőszakolóknak eszébe se jutna az erőszakolás. Őket ugynis a jogszabályok viszik rá erre; 2. Ha ennek ellenére, megtörténik az erőszak, jogszabály hiányában az nem is erőszak. A megerőszakolt nők gondolják csak úgy, mert nem tudják, hogy nincs is erre vonatkozó jogszabály...

2016. április 12. 18:04

Blogger Unknown írta...

Kedves ThinkBowl!

Köszönöm a minősítést. Csípőből én is ezt válaszoltam volna magamnak. Utána talán leülök és végigrágom szórol szóra, betűröl betűre, ha kell. (Pláne, ha ily szélsőséges.) Végül pedig megbeszélem. Szerencsémre elég közel vagyok hozzám.

2016. április 12. 21:48

Használhatsz néhány HTML-címkét is, például: <b>, <i>, <a>

A megjegyzések moderálása engedélyezve van. A küldött megjegyzéseket jóvá kell hagynia a blog szerzőjének.

A megjegyzés elküldése után be kell majd jelentkezned.
Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot