Google apps
Main menu

Megjegyzés helye: PuPu BLOGJA

"ILLÚZIÓ"

17 megjegyzés -

1 – 17 / 17
Blogger éva írta...

Pupu most (mint Barna bácsinál) nem értünk egyet! Szerintem a Chartások sem hülyék, és nagyon jól tudják, hogy nincs jelentősége, ha Schiffer visszavonná a feljelentését, mert az Gyurcsányon nem segítene. De annak nagyonis van, ha NEM vonja vissza, sőt ilyen demagóg, debil, antidemokratikus szöveggel még meg is indokolja!
Mert ezzel a jóhiszemű szavazóik nagy részét rá lehet ébreszteni, hogy mennyire elqrták, amikor rájuk szavaztak. Ahogy ezt a NET-en már több helyen lehet is olvasni. Ha így nézem, sem felesleges, sem ügyetlen húzás nem volt.
Egyetlen rizikó volt benne - ha Schiffer azonnal visszavon - de a Chartások rendelkeznek némi emberismerettel. Ez az önhitt kis orbántanonc nem követ el ilyesmit.
A lényeg továbbá, hogy Orbánc ezerszer több "hatáskörrel való visszaélést" valósított meg, ami ellen nem jelentgetett fel az LMP. Azért az Szdsz-es tábor sem csopa hülyéből áll!

2011. augusztus 25. 0:34

Névtelen zombi írta...

"Hát" lassan egy éve nem úgy néz ki, mintha az MSZP vezetőit elönteni a harci kedv. Csak sunnyognak, tovább folyik a belső viszálykodás, kötélhúzás, klikkesedés. Nincs közöttük egy karizmatikus ember sem. Szanyiban is csak a nagy löttyös indulat munkál, vagy úgy tesz, mintha.....
De nincs közösséget összetartó ereje.
Csak azt nem értem, miért nem akarnak Gyurcsány mellett kiállni. Az egyetlen, akitől Orbán fél. A többit félézzel lesöpri. Miért nem magyarázzák meg az embereknek, hogy Gyurcsányt a Fidesz hazugságai járatták le. Már akkor kampányt kellett volna indítani ez ellen, amikor az a szerencsétlen hülye közhirré tette, hogy neki, meg Navracsicsnak volt a feladata Gyurcsány lejáratása. Akkora magaslabda volt, hogy az egekig ugrott, az MSZP vezetősége meg csak nézte, hogy esik vissza a földre minden eredmény nélkül.
Mert az MSZP vezetőségével az ördög sem törődne, ha nem 6 millió ember sorsa függne tőle. Mert a két millió fideszfant, úgysem lehet meggyőzni.Azoknak van állásuk, meg minden, ami kell.

2011. augusztus 25. 9:29

Névtelen Klára írta...

A Charta levele nem segít Gyurcsányon, de a gesztus mégis jelentős,mert segíti az olvasók tisztánlátását. Ez is egy kiállás, ha elég késői is. Most egyetlen lehetőséget sem szabad kihagyni.

2011. augusztus 25. 9:32

Blogger PuPu írta...

kedves Éva, ezt te - attól tartok -túlkomplikálod.
A nép egyszerű gyermeke azt mondja: Gyurcsány besz@rt, a haverjai meg ki akarják húzni a slamasztikából.
Nincsen itt semmi körmönfont trükk, ez valakinek egy hirtelen, jónak tűnő ötlete volt, de szokás szerint nagyon ügyetlen.
De ne legyen nekem igazam.
:O)))

2011. augusztus 25. 12:27

Blogger PuPu írta...

Kedves Klára, ez olyan, mintha a hiénafalkát felszólítanád falatozás közben a gyengébbek védelmére.
Ez nem gesztus, ez a szokásos ügyetlenkedés, talán meg kellene végre érteni, hogy a kommunikáció egy szakma, amelyikhez nem elég a papír, tehetség is kell hozzá.
Ez nem lehetőség, sajnos...
:O)))

2011. augusztus 25. 12:31

Névtelen Névtelen írta...

PuPunak mázlija van. Ha egy ehhez hasonló írást ereszt meg egy hete, nem szavazok rá a blogversenyen.

2011. augusztus 25. 15:30

Névtelen Névtelen írta...

Nagyi írta...
Tapogatózás a sötétben.
Lányi András Élőláncát fúrták meg Andriskáék elég pofátlanul. Aztán váratlanul megjelent Róbert bácsi a Jueszéj-ből. Ez sem volt elég a zöld labdás ingyen cirkusznak bedőlő bumburnyákoknak.
Most megy az "ereszd el a fülem" vetélkedő.
Az egész kezd hasonlítani a demokrácia paródiájához.
Mi pedig loholunk a hol-olcsóbb-a farhát akciók után. Majdcsak beledöglünk!
Elég hatmillió magyar-mondá Ivánkánk, az ávós bölcsőde dísze
Úgy lesz, ámen!

2011. augusztus 25. 16:06

Blogger Koldoknezo írta...

Hörög a maszop. Pedig egy közérdekű ügyben történt feljelentést (amely egyébként még a fidesz győzelme előtt kelt, egy olyan ügyben, amely egy ökologista párt számára fontos) nem lehet visszavonni. Megismétlem, mert lényeges: közérdekű feljelentést a feljelentő nem vonhat vissza.
Innentől fogva az egész cirkusz rosszhiszemű, és még rosszabb színben tünteti fel a DCh-t és a maszopot, amely ugyanúgy ledarálta a lehetséges szövetségeseit, mint a fidesz, csak hülyébben.
A maszopot először is Puchtalanítani kellene, amíg a pártpénztárnok irányít, addig hiteltelen.

2011. augusztus 25. 18:13

Blogger éva írta...

Pupu, tudom, hogy van ilyen nézet is a NEt-en (pl a Varánusz)de én mégis a saját verziómra szavazok. Mert több helyen is olvastam VOLT lmp-s szavazótól, hogy EZ UTÁN a válasz után az lmp többé szóba sem jöhet náluk. Azaz többeknél segít kinyitogatni a szemecskéket. Aki meg gyurcsányfóbiás, az mindent be tud illeszteni az agybajába - ha netán Nobel békedíjat kapna, még azt is! (pl a zsidóplutokrata oligarchák így akarnak bosszút állni a szabadságharcos Orbánon)

2011. augusztus 25. 19:08

Blogger PuPu írta...

Mázlis névtelennek.
Gondolom, liberális vagy.
Azért a macskám nem nyírod ki, ugye?
Nagyon-nagyon szégyellném magam, ha ez szempont lenne nálam akár a témaválasztásnál, akár a véleményem elmondásánál.
Egyébként sem szeretem az általában megfogalmazott kritikát, jobban kedvelem a konkrétumokat.
De azért sajnálom, hogy nem értünk egyet.
:O)))

2011. augusztus 25. 21:09

Blogger éva írta...

Ida Kiss: csak tájékoztatásul: az egyébként ÜGYVÉD foglalkozású Schiffer "hivatali hatalommal való visszaélés" miatt tett feljelentést. Annak tényállási eleme (már a magyar büntető törvénykönyv szerint) a haszonszerzési cél. Tehát már akkor sem volt gömbölyű, na meg a szakma csúcsait sem döngette: kizárólag némi önfényezés és publicitás volt a célja.
Soha senki sem állította (Schiffer sem), hogy Gyurcsány "anyagi" hasznot akart SAJÁTMAGÁNAK a sukorói döntéssel - viszont ilyen hasznot hozott volna az ORSZÁGNAK! Ezt nevezte Schiffer "politikai haszonszerzésnek" A hasonló külföldi példák MIND korrupciós ügyek: bizonyítható volt a SAJÁT anyagi haszonszerzés az érintettek vonatkozásában (Ukrajna kivétel: de azt minden normális állam koncepciós pernek nevezi!)
Persze, nincs értelme visszavonni a feljelentést, mert maga a bűncselekmény (ha megvalósult volna)államilag üldözendő. Talán elkerülte a figyelmedet az ELSŐ válaszom: Jelentősége a visszavonás elutasításának van. "De annak nagyonis van, ha NEM vonja vissza, sőt ilyen demagóg, debil, antidemokratikus szöveggel még meg is indokolja!"
A puchtalanítással egyetértek - de itt és most a Demnokratikus Charta akciójáról volt szó (gyengébbek kedvéért: ők nagyon nemazonosak a maszoppal!)

2011. augusztus 25. 21:19

Névtelen Névtelen írta...

Kedves Pupu!
Tegnap nagyon érdekes volt egymás után egy LMP-s képviselőnő megjegyzése erre a problémára és utána Bauer Tamás hozzászólása.
"Ez nem az LMP ügye."
Majdnem így van! De!
Ez a Suszter(inas) magánakciója volt, mint valójában az LMP is az ő magánpártja- zavaros háttérrel. Azonban az LMP-ben (a parlamentben is) vannak normális emberek és számukra pár dolog és ügy egyre kínosabb - információim szerint a gittegyletben egyre nő a belső feszültség.
És akkor fog kiéleződni, ha mindenki számára nyilvánvaló, hogy a (pancser)suszter magánakciója szaresőként hull vissza az egész gittegyletére. És ettől kezdve jól láthatóan a (pót)király meztelen lesz...
A többiek pedig negyedosztályú sameszei.

Üdv, Sela.

2011. augusztus 26. 13:08

Névtelen Névtelen írta...

Engem nagyon bosszantott az SZDSZ "mindenki dögöljön meg aki nem olyan liberális mint mi" féle pökhendisége. A tortán levő habon levő csokin levő meggyen levő marcipándarabka pedig az volt, amikor Horn Gáborék jól mulattak és megjegyzéseket tettek GyF vergődésén, miközben nem tudták hogy forog a kamera. Én Horn Gyula hibájának tartom, hogy 54 százalékkal a háta mögött mégis felemelte őket a kormányába. Akkor nyílt ki igazán a csipájuk. Az LMP-t pedig szerintem a Fidesz holdudvara kreálta, saját szalonképes ellenzéknek. Megaztán ennyivel is kevesebb hely jut a többieknek. Az egész párt egy gittegylet, akiknek még mindig fogalmuk sincs, hogy tulajdonképpen mit is akarnak. Nekem nem a liberalizmus elvével van bajom (bár emlékszem rá amikor Szuhai Balázs is liberális képviselő akart lenni '90-ben, ő is érzett rá tehetséget, hiszen remekül szinkronizálta Macilacit), de akik ma ezt eszméjüknek hirdetik, azokkal szerintem komoly bajok vannak, talán fogalmuk sincs hogy miről is beszélnek.

2011. augusztus 26. 20:00

Blogger éva írta...

Névtelen 08.26. 20.00
Légy erős: aki most még mindig a liberalizmus eszméit vallja, amikor abból nem néz ki semmi anyagi"eshetőség" - akkor azt komolyan is gondolja. Ne kövesd el azt a hibát, hogy a liberalizmus eszméjét az azt igencsak pökhendi és káros módon képviselő Szdsz-el azonosítod.
Ez pont olyan hiba, mint a kommunizmust hírbe hozni Sztálinnal.
A liberalizmus lényegét legtömörebben az "Élni és élni hagyni" mondás fejezi ki. NEM beleszólni más véleményébe, szexuális irányultságába, kulturális ízlésébe. És saját fejjel gondolkodni, nem birkaként vonulni az erősebben kolompoló után.

2011. augusztus 27. 11:14

Blogger vera64 írta...

Én az ilyen írásaid miatt szavaztam rád a múlthéten! Az ügyben viszont az a véleményem,hogy az szdsz egyík fő bűne,hogy a liberalizmus szitok szó lett.Nem féltem Gy.F.-et,lényegesen talpraesettebb és okosabb mint vádlói.Én kisember nem tudhatom miben bűnös és miben ártatlan,de akkor legalább úgy vádolnák meg,hogy ne derülne ki,hogy amit mondanak az finomán szólva is hülyeség.

2011. augusztus 27. 14:19

Névtelen iii írta...

Névtelen: fárasztó ezt a sok hülyeséget olvasni az üldözési mániában leledző pártfanok tollából. Az LMP-t természetesen nem a Fidesz csinálta és senki sem csinálta. Létrejött, ahogy létrejöttek a nyugati zöldpártok is. Az Szdsz-hez végképp nincs semmi köze. Az MSZP és Gyurcsány-fanoknak nehéz elviselni, hogy az LMP nem akar a segédjük lenni. Ezért hablatyolnak a pökhendiségről, amikor valaki ragaszkodik az elveihez.

Az LMP nagyon is tudja, mit akar, csak el kellene olvasni, ott van a honlapjukon.

Ugyanakkor az LMP valóban alkalmas arra, hogy egyenrangú alapon akár a Fidesz, akár az MSZP koalíciós partnere lehessen. Jelenleg nem úgy néz ki, hogy a Fidesz programjával össze lenne egyeztethető az LMP, marad a szocik. Csak ehhez nem kellene elmérgesíteni a helyzetet.

2011. szeptember 2. 11:47

Blogger PuPu írta...

iii-nek.
Persze, szűznemzéssel született, zöldnek meg még a politikusainak füle is zöldebb, mint a pártjuk.
Az összes volt SZDSZ szavazó ott mocorog a környékén, a párt meg ugyanolyan doktriner és ugyanolyan pökhendi, mint az SZDSZ volt.
Ha megfejted nekem, hogy mitől más náluk a politika, mint az összes többinél, nyertél egy Tibi csokit.
Ami meg a szocikkal való kapcsolatukat illeti, azt írod: "Jelenleg nem úgy néz ki, hogy a Fidesz programjával össze lenne egyeztethető az LMP, marad a szocik. Csak ehhez nem kellene elmérgesíteni a helyzetet."
Hát mondd el nekik!
:O))))

2011. szeptember 2. 18:48

Használhatsz néhány HTML-címkét is, például: <b>, <i>, <a>

A megjegyzések moderálása engedélyezve van. A küldött megjegyzéseket jóvá kell hagynia a blog szerzőjének.

A megjegyzés elküldése után be kell majd jelentkezned.
Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot