Google apps
Main menu

Megjegyzés helye: PuPu BLOGJA

"HÁROM PERC"

32 megjegyzés -

1 – 32 / 32
Névtelen Névtelen írta...

Újabb korongot kellene felrakni. Ez a frankhitelesek lemeze már megakadt. Mint ahogy a kormánynál is, amit csak helyeselni tudok. A szerződésükben bele volt írva, hogy az árfolyamkockázatot a hitelesek fizetik. Akkor most miért kellene menteni őket? A két szép szemükért? Röhej. Ahhoz volt elég eszük meg kapzsiságuk, hogy felvegyék a hitelt, ahhoz már segítség kellene, hogy ki is fizessék. MEGÉRDEMLIK!

2011. augusztus 16. 5:51

Blogger éva írta...

Pupu: csak a pontosság kedvéért, vagy ezerMILLIÓK vagy SZÁZmilliárdok mentek a MOL-ra. Az ezermilliárdok már költségvetési nagyságrend.
Névtelen korongos: az ÖNKORMÁNYZATOK is CHF-ben adósodtak el. Tényleg azt hiszed, hogy azt nem MI fogjuk megfizetni? De egyébként szépen prezentáltad azt az állításomat, hogy a magyar nyelvben még szó sincs a szolidaritásra!

2011. augusztus 16. 8:52

Névtelen Klára írta...

Névtelen! Igazad van, de ha egy autós a közlekedésben hülyeséget csinál, azért kijön érte a mentő!
A frankhiteleseket nem a két szép szemükért kellene menteni, ha lehet. A családjuk, a gyerekeik is fedél nélkül maradnak... és azt is hozzá kell venni, hogy sokan nem tudták volna vállalni a forinthitel utáni magasabb törlesztést.

2011. augusztus 16. 9:12

Névtelen OK írta...

Korongos névtelen!
1. tökkéletesen igazad van.Nem kell menteni őket, a forinthiteleseket sem mentik. Közülük is lehetne sokat.
2.A cigánygyerekek jobban rászorultak lennének, őket sem mentik.
Akkor miért épp a volt dőzsölőket kellene menteni. Mert szoszo: ezek az emberek dőzsöltek rendesen, meg még most is ezt látom a környezetemben. Ők azt hitték dörzsöltek, de tévedtek, lemászhatnak a magas lóról.

2011. augusztus 16. 11:14

Névtelen Névtelen írta...

Klára, kimegy értük mentő? Hát tőlem a frankhitelesekért is kimehet.

2011. augusztus 16. 11:16

Névtelen Hamburger Jenő írta...

Tévedés. AZ is tévedés, hogy az utcára kerülnek, meg az is, hogy meg kell menteni őket.

1.Bármilyen megoldás a "megmentésükre", mondom bármilyen megoldás, azt jelenti, hogy helyettük valaki más fizeti ki a hitelt, csak azért, hogy hogy ő a jó kis modern építésű vadonás új lakásába maradhasson. Na ezt nem. Főleg ne az fizesse, aki gondolkodott és nem vágott bele ebbe és az se, aki azért nem vett fel hitelt, mert semmilyen törlesztőt nem tudott volna fizetni és most is egy nedves parasztházban lakik. Hoppá! Ha az állam menti meg őket ha a bank a végén mindenképpen mi fizetünk, akik nem vettünk fel hitelt és egy régi szar házban lakunk.

2.Utcára kerülés?
Kérem ebben az országban Kádár óta senki nem volt és nem is lesz az utcán, ez csak egy ócska szoci húzás ennek felemlegetése. Megmondom hova kerül a bedőlt hiteles, akinek igenis el kell venni a házát,- mert pontosan ez a jelzálog hitelezés lényege, hogy ha bedől, akkor vissza a zálog és nem az, hogy más fizeti akkor helyette-
oda kerül, ahol a hitelfelvételt megelőzően be volt jelentve. Meg kell nézni a lakcímkártyáját és ahova be volt jelentve előtte oda kell visszaköltöztetni. PL. apukához, anyukához, régi családhoz stb. stb. stb. Mert a hitelezés előtt is mindenki lakott valahol, csak az esetleg nem tetszett neki, vagy nem volt elég szellős.

A szocik most szavazatokat szeretnének szerezni megértem, de az igazság most a fidesznél van. Egyenlőre. :(

Nem tudom sajnálni a devizahiteleseket!

Hamburger Jenő

2011. augusztus 16. 11:26

Névtelen Haubrich Zsocó írta...

Más téma, de mégis...

Ha Stohl Andrást felmentik és nem kerül börtönbe és ha a mi pénzünkből fizetik ki a devizahiteleseket akkor (ez persze nem fenyegetés :) csak vélemény nyilvánítás) akkor
kimegyek a parlament elé, köpök egy hatalmasat és elhúzok ebből az országból mint a vadlibák. Remélem jól emlékszem és a vadlibák nem térnek vissza. :) Elmegyek a fidesz székházhoz és utána a szoci székházhoz, mind a kettő előtt köpök egy hatalmasat és elhúzok ebből az "országból".
Vagy ha még sem, akkor azt hiszem szégyen szemre jobbik szavazó leszek! :(

Haubrich József

2011. augusztus 16. 11:31

Névtelen Névtelen írta...

A frankhitelesek azt hitték ők kötik a legjobb üzletet. Hát be kellett látniuk, hogy rákeféltek. Van ez így. Szopjanak.

2011. augusztus 16. 13:03

Blogger MoonRiver írta...

Nem kellene ezt így elkezdeni, hogy ha, és akkor, és nem mentjük és dőzsöltek és a ti adótok, vagy a mienk. Együtt élünk, egy libaszaros országban, amit nem csak a libák tojtak össze. Mondhatnám ezerrel, hogy mi közöm nekem a BKV-hoz, sosem utazom vele, miért az én adómból (is) támasztják fel ezt a hullagyáros városi közlekedést. Nekem falun nincs rá gondom. Szóval ezt csak egyszer kell elkezdeni, és akkor széjjelebb szakadunk, mint azt bárki politikus elképzelné szép álmaiban.
Tehát tessenek vigyázni ezekkel a kirekesztő nézetekkel, mert ha banki hitel károsultakról van szó, őket már el is kezdték gettósítani. A következők a sorban akár a névtelen korongosok kasztja is lehetne?

2011. augusztus 16. 14:14

Névtelen Szántó Béla írta...

Teljes félrevezetése a dolgoknak az, hogy a forint hitelnek magasabb a törlesztő részlete. Nem magasabb, ugyanannyi kb. csak többet kell visszafizetni a banknak, amint frankhitelnél.
Az igaz, hogy a ház majdnem kétszeresét kell visszaadni, de viszont mennyit kérnek vissza az uzsorások? És! És nincs árfolyam kockázat, csak több ideig kell visszafizetni. Az uzsorások sokkal magasabb kamatra adnak kölcsön, mint a bank és ráadásul pisztollyal kérik vissza a törlesztőt. (is). Így elvtársaim nem kell s "zsidó" bankoktól feltétlen felvenni kölcsönt, vannak nem zsidó uzsorások is.
Vagy van frank hitel és árfolyam kockázat, mindenkinek szabad választása volt és most is szabad választása van visszaadni a lakást, vagy törleszteni.
Mer az nem megy, hogy az adós ugyanúgy él mint azelőtt és sír, hogy nem tud törleszteni. Nem kérem szépen elmondom, hogy miből lehet törleszteni.
1. Kevesebbet kell zabálni
2. Tömeg közlekedéssel kell járni autó helyett, mert az sajnos nem igaz, hogy az autó olcsóbb.
3. Kevesebbet kell költeni ruhába, pl. szakadt cipőben is lehet járni.
4. Nem kell a tengerpartra menni szabadságra.
5. A hétvégéket otthon bezárva kell tölteni.
6. A lakásban elég lehet télen 16 fokC is.
7. Hideg vízbe kell fürödni.
8. A főzésnél, merthogy főzni kell a hitelesnek, nem fontos konyhai gépeket használni, meg lehet oldani kis kézzel is.
És még sorolhatnám miből lehet befizetni a törlesztőt, de inkább azt mondom, mert egyszerűbb, hogy miből nem lehet.
A MI pénzünkből nem lehet. Sem az államéból, mert az is ami adó forintjaink, sem a bankéból, mer az meg mások forintjai.

Szántó Béla

2011. augusztus 16. 15:29

Blogger PuPu írta...

Bélám, ezt azért még cizellálgassad kicsit!
És hogy gyünnek ide az uzsorások?
Uzsorahitelt az vesz fel, akinek ki kell fizetni a villanyszámlát, nem az, aki házat akar venni.
A forinthitelnek nem a törlesztőrészlete magasabb, hanem a fizetendő kamat, ha tudsz követni.
És hogy benned hogy jön össze a zsidózás ezzel a problémával, az titok.
Mindenesetre van társadalmi szolidarítás is és ezzel nem azt mondom, hogy más helyett kell fizetni, hanem azt, hogy megoldást kell találni.
Merthogy te hiába mentél volna oda bunkósbottal a bank elé, legfeljebb hülyének néznek, míg az állam képviseletében ott ágáló Orbánt is hülyének nézték ugyan, de azért kiköhögtek cseppnyi különadót.
Szóval higgadj le, mosakodj meg hideg vízben és kezdj bele a gondolkodás nehéz műveletébe!
:O))))

2011. augusztus 16. 16:50

Névtelen Szántó Béla írta...

Megpróbálom.
Az uzsorások úgy jönnek csak ide, hogy tőlük is kehet kölcsönt felvenni, nem csak a bankoktól. Tehát itt is van választás. A zsidók úgy jönnek ide, hogy a fideszesek és a jobbikosok szerint, mint tudjuk a bankokban még a takarítónő is zsidó. És ha nem tudná, amikor valakinek egy bankkal van vitája az emberek nagy része hangos zsidózásba kezd, csak így jön ide.
Én is pontosan ugyanazt mondtam, hogy a forint hitel törlesztője nem magasabb, csak a végösszeg amit vissza kell fizetni, hol itt az ellentmondás? A gond csak ott volt, hogy a hitelesek ingyen akartak hitelt. Ha nem is ingyen de megkapták. A forint hitel törlesztőjével nem volt semmi bajuk, csak azzal, hogy a banknak, szerintük persze, túl sokat kell visszafizetniük a forinthitelnél. Most meg sírnak.
Így van, van társadalmi szolidaritás, pl. iszapkárosultak, árvízkárosultak stb. stb. stb. és még nagyon sok. De nem ez, Ez nem ide sorolandó szerintem.
Abban is igazad van, hogy megoldást kell találni, mert mi nem az ellenségeik vagyunk, én sem. De akármilyen megoldást találsz, mint azt írtam, nekik csak az a megoldás, ha más fizet helyettük, ha nem is az egészet, de egy részét a háznak. Minden megoldás csak abból állhat, hogy ki más fizet helyettük. Na most ha az én adóforintjaimból fizetnek (is)meg máséból is, akkor mi kérünk részt a házból az ingatlan lapon. :)
Nem akarok bunkósbottal a bank elé menni, hanem leírtam fent, hogy szerintem mi a megoldás. A megoldás megint csak a MEGSZORÍTÁS! Ezt Gyurcsány Ferenc is megmondta, csak most éppen a devizahiteleseknek kell megszorítaniuk. Illetve a ház vissza adása a banknak és a szülőkhöz költözés. Ebben az esetben az öreg szülők gondozása is egycsapásra megoldódik!
Szerintem pedig higgadt vagyok, csak nem értünk egyet. Sajnálom.
Amúgy meg lehet hülyézni de...

Szántó Béla.

2011. augusztus 16. 17:51

Névtelen Névtelen írta...

Egy egész kicsit becsüllek pupu. Kitartásod az van.
kranführer voltam az indexről
egy nyilas :-)

2011. augusztus 16. 18:26

Névtelen pálpusztai sajt írta...

"Együtt élünk, egy libaszaros országban, amit nem csak a libák tojtak össze."hanem a tevék is, ugye Pupu?
Beelus!Igazad van. Nagyon teccet a felsorolásod. Még ha kettőt írtál volna, lehetne úgy is nevezni, hogy a frankók tízparancsolata. Azt azért megkérdezném, hogy kell-e a bankoktól nagyobb uzsorás? Szerintem ők a legnagyobbak. Bármilyen is legyen zsidó, vagy nem zsidó.
Pupu! Lehetnél az én forinthitelemmel is szolidáris. Jól esne. Ugyanis és kőkemény kamatot fizetek utána. Namármost nálam kamat, a frankóknál pedig árfolyam különbözet. Egyszar, mindegyik magas. Majd ha az én kamatommal szolidáris lesz valaki, akkor tőlem is elvárhatja a frankós. Mégeccer, hogy el ne feledjétek: A bankosok nagy zsidók, vagy uzsorások, ezeket is mindegy, hogy hogy hívjuk.

2011. augusztus 16. 18:36

Névtelen IGAZ? írta...

Éva!
PUPU!
Nektek mennyi frankhiteletek van?
Mennyi adóságotokhoz kellene a mi szolidaritásunk?
Bár ha jól belegondolok csak egy pár részvényt kellene eladnotok.

2011. augusztus 16. 18:40

Blogger éva írta...

Pupu, egy régebbi Bomba című szövegedet Harunalrasid felrakta a NOL-ra Ellenszék blogon -
de a forrást nem jelölte (sőt egy kommentje szerint "nem akar plagizálni" - már Oszkótól)
Most vagy te vagy Harunalrasid IS, vagy ez elég érdekes technika így a goldenblog szavazás körül!
http://ellenszek.nolblog.hu/archives/2011/08/16/Az_idiota_tuzszeresz/

2011. augusztus 16. 18:55

Blogger PuPu írta...

Kedves Éva, nem én vagyok Harunalrasid, méltatlankodtam is egy keveset a forrásmegjelölés hiánya miatt a blogjában, kíváncsi vagyok megjelenteti e?
Ha technika, sem az én technikám.
Majd meglássuk, szar é a koma vagy kalaposinas...
:O)))))

2011. augusztus 16. 19:26

Blogger PuPu írta...

Igaz?
Nem igaz, mert nekem decemberre lejár az a kocsi-hitelem, eddig sem kértem senkit, hogy segítsen, ezután sem fogok kérni tőled egy petákot sem.Annyt csak ehhez, hogy a kezdőrészletem 58000 forint volt és ebben a hónapban átlépte a százezret, ha ezt lfordítod lakásra, az azért húzós.
nem adományozni kell egyébként ezeknek az embereknek, hanem azt jell mondani, hogy egy bizonyos árfolyamemelkedésen túl ez a mozgás nem volt előre kalkulálható, tehát viselje a kockázatot felesben az adós és a bank, mindjárt szebb lenne a leányzó fekvése.
Itt viszont számodra és számomra átláthatatlan pénzügyi trükközések indulnak, az eszközkezelő majd megveszi a lakásokat féláron és majd értékesíti valakinek 55%-on, ki majd eladja 110 %-on és így tovább - és itt százezer családról van szó...
Ez már statisztikailag is mérhető változásokat hoz a magyar gazdaságban, másrészt meg velejéig erkölcstelen féltéglákkal verni a mellünket, hogy itt a megoldás, holott ami itt van, azt a csődör hordozza a hátsólábai között.
Nemigen érted te ezt, úgy látom...
:O)))

2011. augusztus 16. 19:39

Blogger PuPu írta...

kranführernek:
Szia!
Jobb egy megbízható ellenség száz álnok barátnál!
Mellesleg Szálasi is kitartásra buzdított, oszt mire ment?
Én is itten hányom csak a borsót a falra...
:O)))))

2011. augusztus 16. 19:41

Blogger PuPu írta...

pálpusztainak:
Kedves sajtó, téged sem vertek bottal, hogy vegyél fel hitelt, de ha a te családod feje fölül tolnák el a tetőt, akkor bizony veled is kellene kezdeni valamit, ez vitathatatlan.
Neked mennyit emelkedett a törlesztőrészleted?
:O)))

2011. augusztus 16. 19:44

Névtelen tele a f@aszom a sirámaiddal írta...

"A svájci frank árfolyamának rohamos emelkedése a hazai közszereplők életét is megkeseríti: az egykori Baby Gabi, Szklenár Gabriella recepciósként dolgozik részben saját fodrászszalonjában,
Bíró Ica pedig arra kényszerült, hogy kiadja fitnesz klubját . /A klubra vette fel a kölcsönt./
Csisztu Zsuzsáék például húszmilliós hitellel küszködnek"

SZEGÉNYEK ÉS TÉLLEG SZEGÉNYEK! jAJJJJJ MEGHASAD A SZÍVEM! EMBEREK MIBŐL VAN A SZÍVETEK? NETÁN TÁN KŐBŐL?TÉLLEG ÉS VALÓBAN MEGKELENE OLDANI A SZEGÉNY FRANCI HITELESEK PROBLÉMÁJÁT.
Méghogy a tetőt tolják a fejük fölül.
Álszent, demagóg blogger!

2011. augusztus 17. 5:57

Névtelen IGAZ? írta...

No hát a frankhitelesek nem mások, mint spekulánsok, mint te is. Van részvényed, a múlt héten vagy valamikor írtad. De azért hitelre veszel kocsit. Ha nem részvényt, hanem kocsit veszel kp-ra, akkor most nem emelkedett volna fel a hiteled. Hát ugye azt tudod, hogy nem a szegények vették fel ezeket a hiteleket? Ezeket a hiteleket bizony mind a tehetősebb, nagyravágyóbb réteg vette fel.Mint ahogy te is.Úgy vélem rokoni köreidben is lehet ilyen hitel. S azért sírsz-rísz itt rendszeresen.

2011. augusztus 17. 6:27

Blogger PuPu írta...

Igaz?
Hát már megint hülyeségeket írsz.
Ha e bemész egy boltba és a termékre ki van írva, hogy 100,-Ft mellette meg ugyanarra, hogy 120,-Ft, akkor te, ha a drágábbat veszed meg, nem spekuláns vagy, hanem hülye.
Vannak az életben előre kalkulálhatatlan dolgok, ilyen egy világválság vagy egy atomháború, esetleg egy éhséglázadás.
ezeket nem lehet normális üzletmenet részének tekinteni és az árfolyamingadozásfogalmába sem fér bele, ami a svájci frankkal történt.
Emellett jól is nézne ki az ország, ha csupa hozzád hasonló lúzerrel lenne tele, van, akiknek a tudását, szakértelmét megfizeti a piac és van annyi jövedelmük, hogy nem utópia számukra egy autócsere például.
Amúgy meg tévedsz, a rokonságból senki sem érintett, még annyira sem, mint én.
Csak átérzem azok problémáját, akik mondjuk eladtak egy gyengébb minőségű, vagy kisebb lakást és vettek helyette egy másikat, amit akkor tudtak fizetni gond nélkül, most meg nem tudnak, merthogy ez már nem fér bele a költségvetésbe.
Eladni nem tudják, mert az ingatlanpiac halott, a beruházók ott állnak szomorú szemekkel az eladhatatlan ingatlanok előtt és várják a csodát, ami persze nem jön el.
Te meg ez a faszomtuggya is fölötted rettenetesen hülyék vagytok a gazdasághoz, viszont irigyek vagytok mindenkire, akinek kicsivel több van, mint nektek.
sajnállak benneteket, mert egész életetekben irigykedhettek - esze például minden veled szembe jövőnek több van nálad...
:O)))

2011. augusztus 17. 7:39

Névtelen Értem írta...

Igaznak igaza van. Kell-e tőled irigyebb? Úgy irigyled Viktort, hogy megtudnád ölni egy kanál vízben.Azért ugatérozol itt napmint nap. Te nem a szegényekért írogatsz itt, hanem magadért és a hasonszőrűekért.Ti vagytok az újgazdagok, de még gazdagabbak szeretnétek lenni. De most bebaszott a gazdasági mizéria és Viktorka. Én nem vagyok szegény és eladósodott sem, nincs részvényem sem, de megvagyok nélküle. Mindenből van annyim, amivel elégedett vagyok.Még rátok sem vagyok irigy. De már ne ti mondjátok meg, hogy nekem mit kellene adni másoknak.vagy kivel kellene szolidaritást vállalni.

2011. augusztus 17. 9:03

Névtelen Névtelen írta...

Tisztelt Uram! figyelmébe ajánlom:
A lúzer önmegvalósításra, sikerek elérésére lényegileg alkalmatlan, reménytelen életű, kilátástalan jövőjű személy. Amerikai, hacker eredetű, súlyosan pejoratív szleng kifejezés. Tükörfordított jelentése: „vesztes”.
Hát pont ráillik a francihitelesekre.

2011. augusztus 17. 9:36

Névtelen Névtelen írta...

Kedves Pup
A frankosok igenis sortolák a Forintott ugyanis forintott adtak el frankért és mivel jó sokkan csinálták (ugy az egész keleti blokk sikerült neki) arra dörzsölték a kezüket hogy a forint erős marad ("erős kormány erős ember stb" "a kormány szánt szándékall rontja a forintoT" ismerös nem szerinetettek kimondta ezzeket a csodálatos sorokat bizony a kárpátok géniussa volt ) :))))

2011. augusztus 17. 9:52

Blogger éva írta...

Pupu, az említett kommentelők fényesen igazolják Graham állítását:
" Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak - az okosak meg tele vannak kételyekkel"
Az ezerszer elátkozott szocik alatt (eltekintve a 2006-os figyelmeztető forintfelrántást, ami rákényszerítette Gyurcsányt az őszödi beszéd elmondására és a költségvetés rendbetételére)
a CHF és az EURO is igen alacsony árfolyamon állt, és NORMÁLIS gazdaságpolitikát és gazdasági helyzetet feltételezve tényleg nem tűnt reális lehetőségnek az árfolyamok elszaladása. Ezért a magánszemélyeknél sokkal nagyobb szaktudással és apparátussal rendelkező önkormányzatok (sőt az állam is) nagyrészt devizában adósodott el (remélem Járai sokat csukladozik mostanában!)
Aki most az állítja, hogy a magánszemélyek vessenek magukra, mert nem látták előre a világgazdasági válságot és az Eltolcsyval súlyosbított orbánjárást, az ugyanilyen alapon kifogásolhatja, hogy az önkormányzatok és az állam adóssága is nőttön nő az árfolyam miatt.
A világgazdasági válság vis major (olyan körülmény, amivel reálisan senki sem számolhatott előre)viszont, hogy azt NORMÁLIS gazdaságpolitikával lehet kezelni, azt éppen Bajnai_Oszkó bizonyította be, amikor a világgazdasági válság mélypontján átvezették az országot - és a kormányváltáskor 180.-Ft-os árfolyammal adták át az országot. Csak aztán a két kormányzati bohóc előadta a maga kis kasszafeltöltő short-számát, és az árfolyam egyből megugrott - a válság újabb szakasza meg már egy magasabb árfolyamról indult. Köszönjük Emese!
Egyébként a magántermészetű kérdésre válaszolva: nincs hitelem, mivel a rezsi csökkentése érdekében összeköltöztem a fiammal, és a másik lakás eladásából előtörlesztettem az egyik legjobb árfolyamon: kevesebbet kellett visszafizetnem, mint ha az addigi összes törlesztésemet tőkére számolták volna el,kamat nélkül. Na ja! Akkor még Gyurcsánynak hívták a kormányfőt! Egyébként ezt tartom azóta is életem egyik leg"ragyogó"bb döntésének!

2011. augusztus 17. 10:40

Blogger éva írta...

Látom Harunalrasid korrigált. Az arabok és a tevék egészen jól összeillenek, szerintem nem volt teljesen alaptalan a feltevésem.
Nem szerettem volna egyébként Harunban csalódni, régebben macskabolondként találkoztunk a blogján.

2011. augusztus 17. 18:26

Blogger PuPu írta...

kedves Éva, köszönöm, hogy szóltál, kidumálta magát és büntetésül köteleztem, hogy szavazzon a blogomra - azt írta, hogy megtörtént.
:O)))))

2011. augusztus 17. 20:03

Névtelen Névtelen írta...

Jól teszed. Ezentúl olvaslak. Nem értek egyet, de az észt és a kitartást becsülöm. Meg én is megöregedtem. Lassan beállok kommunistának:-)))
Üdv
kranführer

2011. augusztus 18. 16:48

Blogger éva írta...

Pupu, itt valami galádság történt. Ki van csukva, hogy 30 hozzászólás mellett csak 20 embernek tetszik a szöveg. Most már csak 19. az új szavazatommal: tehát visszafelé számlál a "tetszik" funkció. Meghekkeltek?

2011. augusztus 19. 5:17

Blogger PuPu írta...

Új domain került bevezetésre, és az átirányítás megette a tetszéseket, de úgy látom, azóta már megint működik, - most folyik a felderítése, hogy lehet e visszacsinálni az eredeti állapotot...
:O)))

2011. augusztus 19. 7:30

Használhatsz néhány HTML-címkét is, például: <b>, <i>, <a>

A megjegyzések moderálása engedélyezve van. A küldött megjegyzéseket jóvá kell hagynia a blog szerzőjének.

A megjegyzés elküldése után be kell majd jelentkezned.
Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot