Google apps
Main menu

Megjegyzés helye: PuPu BLOGJA

"LEGALJA-ALSÓ"

26 megjegyzés -

1 – 26 / 26
Blogger sphagin írta...

Kedves PuPu !

"Van még feladat előttünk ?"

Ajjaj !
Nem elég amit felsoroltál ?

Azért igazad lehet: " bolond lyukból bolond szél fúj" !

Nincs más, mint ami a sajátunk.
Ha csak ennyi jön ki belőlünk, ennyik is vagyunk.

Ez az igazság !

Üdv sphagin.

2014. október 2. 10:39

Névtelen Varjú néne írta...

Kedves Pupu úr!
Szeretem olvasni a maga írásait, mert olyan emberiek és szívhez szólóak.
A mai engem nagyon megindított, mert mintha rólam szólt volna.
Én már 39 éve a külügyben dolgozom - és nem szégyellem, - takarítónőként. Nálam pedánsabb munkaerő nincs a szakmában. Hallott rólam az új külügyminiszter úr, aki behivatott és aszonta: Varjú néni!
Ha olyan fényesre tudja suvickolni a hivatali "vécémet", hogy megláthatom benne a képem, akkor kineveztetem magát nemzeti tisztaságért felelős helyettes államtitkárnak és a fizetését is megemeljük havi 70 ezerről egy millióra.
Azt várta talán, hogy elájulok, de nem, mert én azt sem tudom mennyi az az egy millió, mert mi csak százezerig tanultunk számolni.
Még azt is mondta, hogy én leszek a 103.-ik. (Mi?)

Ez az év egyébként is nagyon jól alakult, mert a tóalmási nyaralónkban nyaralt egy nagyon gazdag ember, aki magáról csak annyit árult el, hogy Zsolt és vezérigazgató és nem utazhat külföldre mert "körözött" vagy kőrözik, - nem tudom melyik a helyes.
Gavallérosan fizetett az ottlakásért és a végén még borravalóként adott az uramnak egy ezer forintos Erzsébet utalványt is.
Az év végén nyugodtan állíthatom, hogy ez az év számomra a megújulás volt. Üdvözlettel: Varjúné

2014. október 2. 10:51

Névtelen hello írta...

PuPukám, nem először írod, hogy van még feladat előttünk, de valahogy nem látom ehhez gyülekezni azokat az életük virágában levő nemfideszeseket és nemjobbikosokat, akik a most és korábban általad is pontosan számbavett képtelen helyzetek ellenében bármit is képesek és hajlandók lennének tenni.

Márpedig, gondolom, sem nem a kisdedektől, sem pedig a rozoga, sokan már bottal, sőt, járókerettel közlekedő antik tinédzserektől várható el ezen feladatok elvégzése.

2014. október 2. 11:29

Blogger Anikó írta...

Én nem is tudom, hogy mi van itt ebben az országban, esküszöm ez egy kész őrület, de ezt csak mi látjuk így pár ezren???
Értem én, hogy iszonyú sokan nem tájékozódnak, mert nincs nekik hol,honnan, hogyan, és olyan sincs aki elmagyarázná nekik amit elkéne, de az életük egy tragédia lett itt millióknak, azt csak észrevették, még ez sem inspirálja őket semmire???
Ezek mennek mostanság:
Szíjjártó kipucolja a külügyet, csak azt nem értem ki fog ott dolgozni, mert hogy a miniszter nem - hacsak nem üzen hadat az amerikaiaknak, ez még megtörténhet, amilyen bátor - ugyanis egyszer kipucolta már Martonyi, majd jött Navracsics és ő is, most ez a ki seggfej, kérdezem én kikkel pótolták azt a rengeteg embert, mert szakértelemmel nem az hétszentség.
Azt sem hiszem, hogy Németh Zsolt elbír ennyi mindent, még ha megfeszül sem.
Ennyi külügyekhez értő ebben a kis országban nincs, tehát ott abban az épületben a portás és a takarítónő is külügyesként dolgozik már.
Képzeljétek el azt a hozzáértést és szakértelmet ott a külügyminisztériumban.
Bár Orbánékon szakértelmet kérni nonszensz, minek az, csak akadályozná őket a lopásban.

Szíjjártó büszke a szüleire, legyen is, én is az vagyok az enyéimre, bár az én apukám nem kartellezett, csak 40 évig dolgozott becsülettel, de mit adj isten ettől nem is lettek milliárdjai, nagy kár, piszok jól jött volna, nem, hanem csak megéltek tisztességgel ahogy sokan mások is ebben az országban, és segítettek is engem, ahogy csak tudtak, de sajna nem százmilliókkal, hanem csak pár fazékkal, tésztaszűrővel, mikor mivel és az is nagyon jól jött nekem akkor.
Szegény apám életében se látott soha annyi pénzt.
A Szíjjártó szülők sokkal ügyesebbek voltak egy élet munkájával megszerzett javakkal no meg egy kis kartellel.
Kisfiúk meg büszkén belenézve és szemrebbenés nélkül belehazudva a kamerába, égette őket is, magát is.
Meg is érdemelték.

Szanyin nagyon kiakadtam, ezt azért, mármint, hogy ennyire hülye, nem gondoltam volna.
Néha olykor-olykor már megfordul a fejemben, hogy a szocikon belül jó párat valamikor megvette Orbán kilóra, hogy szétverjék az MSZP-t és az egész baloldalt.
Különben hogy lehet elkövetni ennyi baromságot, nyilatkozgatni ennyi állatságot???
Horn Gyula forog a sírjában az tuti.
Szerintetek ördögtől való a gondolat???

Navracsics meg egészen elképesztő, hogy mindig tud annak a szája íze szerint beszélni akivel épp szemben áll. Előadja a köpönyegforgatás csimborasszóját.
Az EU-ban is meg itthon is mindenki tudja, hogy tökéletes lakája és kiszolgálója volt Orbánnak, a jogállam lebontásában, a pénzek mindenhonnani kivonásában, ellenvetése soha nem volt, na ja akkor repült volna, mint a szél.
Most meg a bizottság előtt - túl azon, hogy rengeteg a mellébeszélése - demokráciáról, európai értékekről, liberális gondolatokról hablatyol.
A mindig mindenkit mindenkor hülyére venni gyönyörű iskolapéldája.
Remélem úgy megbillentik, hogy hazáig repül, nehogy má ez az ember az oktatás és kultúra értékeit képviselje kint, amikor itthon meg ezek leépítésében dolgozott ezerrel !!!

Szóval ezek mennek itt, és nekem egyre növekvő hányingerem van...

2014. október 2. 11:31

Névtelen Névtelen írta...

"...uniós körtökben..." -t

2014. október 2. 15:06

Névtelen Joszi írta...

Minden kulon ertesites helyett, ezuton gratulalok mindenkinek, aki Bokrost favorizalta Falus helyett .A Median szerint pont fele annyian tamogatjak, mint Falussal tettek volna.Aki egy percig is elhitte, amit a nezopont, vagy mi, c.
Fideszes intezmeny meres cimen kozreadott, egyszeruen eszkozze valt a fideszes forgatokonyv vegrehajtasahoz.Karacsony egykori medianos , pedig szegyenteljesen aszisztalt mindehhez.Ilyen arulasra csak a horthy rendszeben volt pelda, bravo.

2014. október 2. 15:58

Névtelen csakafidesz? írta...

Olvasom PuPu blogját és elgondolkodom. Milyen sok érdekes furcsaság kötődik a mai politikai szereplők munkájához, életéhez, mindennapi dolgaihoz.

Aztán visszalapozok másfél-két évtizedet miközben azt kérdezem, hogy mi lenne most velünk és főleg a blogíróval, ha eleink anno nem követik el ugyanezeket a nehezen érthető furcsa dolgokat. Most miről szólnának az írások.

No de ne beszéljünk rébuszokban. Az ősbalfax maga a szépemlékű Horn Gyula volt.
1. Máig is érthetetlen indoklással 1994-es választások után koalíciós partnerként maga mellé vette a liberális SZDSZ-t, holott egyedül is alakíthatott volna kormányt.
2. A kormányzati túlsúly kiegyenlítésére bevezette az 5/4-es törvénykezést , ezzel lehetőséget adott a törpepártoknak az országos ügyekbe való beleszólásba. Ne felejtsük el, az akkori Fidesz MPP aki alig több mint öt százalékkal képviseltette magát a parlamentben. Sokan mondják, hogy ez azért történt így, mert H. ízig-vérig demokrata volt, de én meg tudom, hogy mindez az SZDSZ nyomására történt.
Így jár az, aki ádáz ellenfelét beengedi a házába. Soha sem tudhatja, hogy honnan éri támadás.
3. A törpe Fideszt eltaposhatta volna a számottevő többség, ehelyett azonban megszólalási lehetőséget, bizottsági helyeket adott neki.
4. A "Bokros-csomag" hatására kibontakozni látszó elégedetlenség a kormány elleni tiltakozások fokozódását eredményezte, amit a Fidesz nem tehetségtelen ifjoncai sikeresen meglovagoltak. Ennek eredményeként furcsa körülmények között a maradék MDF-el és Kisgazdákkal összefogva 1998-ban kormányt tudtak alakítani.
A többit már ismerjük.

Erről az Ezeregyéjszaka meséjéből az "Alladin csodalámpája" jutott eszembe.
A szellemet elég egyszer kiengedni a palackból, azonnal óriás lesz belőle. A mese végén - nem tudjuk, hogy volt-e ilyen, de a mesének egyszer mindig vége van - már nem ő teljesíti a te kívánságodat, hanem rákényszerít, hogy te teljesítsd az övét.

Ezek után ne csodálkozzunk, hogy megannyi furcsaság vesz körül bennünket.

A Fidesz meg - ha javasolhatok ilyent - HGY-nak valami exponált helyen állíttasson legalább egy mellszobrot, mert megérdemli. Megjegyzem, mi is!

2014. október 2. 16:04

Névtelen Móricka írta...

Azért ha én, fideszes parlamenti képviselő lennék, - én már csak külön gratulálnék és megköszönném Szijjártó úrnak, hogy azt a rohadt 167 milliós házat megvette és nem elégedett meg mondjuk egy 50 milliós vityillóval!
Mert azóta újságírók és ingatlan szakértők hada fotózza, méricskéli a házainkat és olyan kérdéseket tesznek fel, hogy mi a sz@rból tellett nekünk.

2014. október 2. 16:41

Névtelen Névtelen írta...

Kedves PuPu

Ahelyett hogy mindenfele embereket idezunk /mint a lama meg ilyenek/a face-en,szerintem toled kene.En ezentul csakis a te gondolat futtatasodat fogom idezni ha persze emlekszem majd,mivel egy egesz irasod majd minden mondatanak tortenelmi sulya van.
Veled kene egy uj"hungarikum"listat kezdeni.
Halas koszi minden elemzesedert,soha ne add fel.
Te vagy az ilyen "oreg komihazaarulok"remenye es nyugtato pirulaja.Legalabbis az enyem.
Megjegyzem en a Kadar evek alatt 'pattantam'meg,de ez sokakat nem zavart es zavar.Kulonben is ugy tanultuk az oskolaban hogy 'mi egy munkas diktatura vagyunk es most szocializmusban rakodjuk le a kommunizmus alapjait a gyermekeinknek'.Meg ehhez hasonloak,majdnem ugy mint a templomban=ahova minden vasarnap jartam meggyonni a buneimet es bemutatni az uj orkan kabatot meg pliszirozett szoknyat.
Elvesztettem a szalat mivel elragadtak az emlekek.Anyhow....a templomban a pap bacsi is azt mondta hogy igaz szenvedunk sokat itt a foldon,de sebaly majd a menyorszagban meg leszunk elegedve,mivel ott majd a boseg kosarabol mindenki egyforman merit.
Bar akkoriban olvashattam volna a szeppenetjeidet,mert tisztabban lattam volna.
Na mennem kell,de megosztalak elobb a facen.Meg mernek ra eskudni hogy senki nem mer likolni/ezt a jatekot mar alamuszian eljatszottam egy parszor/Amelyik kutya ugat nem harap-ez nem toled van:)/

Koszi megeccer

2014. október 2. 16:51

Névtelen kekec írta...

Joszi, most komolyan. Ha Bokros lép vissza Falus javára, nem pont ugyanezt írták volna?
Szimpla karaktergyalulás.
És Bokrossal szemben későn kezdenek bele! Ilyesmit szoktak az amerikai futballban is csinálni: nem az viszi tovább a labdát, aki a rakás aljára kerül.

2014. október 2. 18:24

Névtelen Joszi írta...

Kedves Kekec, komolyan gondolod, hogy a Median,Ipsos,fideszes, ezzel szemben a Nezopont korrekt?Az ellenkezoje lehet igaz, ennek van indoka is.Bokros idealis tarolosnak, s vele verheto szet tovabb a baloldal.Mindegy mar, en is ra szavazok, mint iranyithato valaszto, de szomoruan teszem.

2014. október 2. 19:26

Névtelen hello írta...

Tudjátok, ebben a ki kinek a javára faroljon ki a miből - tippmixben csak az a jó, hogy így garantáltan mindig lesz egy "naugyeénmegmondtam"- kórus pro és kontra.

2014. október 2. 19:50

Blogger H.Marianna írta...

Nagyon sajnálatos ez az egész, ahogy a baloldal szétveri, engedi szétverni saját magát!
Nem szoktam bántani senkit, de ez a visszalépés, nagyon kiakasztott, mert tisztességtelennek tartom, bárki is találta ki, hogy ennek így kell lennie!

Vészmadárkodni sem szoktam, de ha Tarlós nyer, akkor vége az országnak, nem kell készülnünk 2018-ra, mert Orbán,( ha csak valaki nem likvidálja), véghez viszi amit akar, és fasza egypárt rendszer lesz újra Magyarországon! Mert ugye az utcára senki nem mer kimenni, akik ott vannak, azokat is lassan cserben hagyják már! Fotelből, TV elől, Szg. előtt könnyű okosnak tűnni!

2014. október 2. 22:54

Blogger civilhuszár írta...

Vidéken lakóként nincs kanalam a fővárosi szavazásban, de az ellenzék helyében szervezni kellett volna egy fővárosba bejelentési hullámot, mint ahogy fideszék tették a romániában lakókkal. De hát a piszkos munkához is megfelelő emberek kellenek, és talán nem találnak annyit mint a maffia.

2014. október 3. 0:29

Névtelen Érdemteleneknek írta...

Szegény erőlködő Magyarok.Lehajtott
fejjel csak bányászok maradtok.Végre akadt egy karakán ember ki tojt a hagyományokra és megalkotta a maga buliját.Eddig is segítettétek ezután is fogjátok.Nézzetek körül talán ha 10-20 fő olvassa a blogot.Ennél jobban senki sem tartja a lelket bennetek.Szerintem ezt sem érdemlitek meg.

2014. október 3. 9:17

Névtelen Góbé írta...

Joszi !

Bizonyára nem kevés személyt a nézőpont közvélemény-kutatása orientálta Bokros felé.
Azonban vagyunk -szerintem - szintén nem kevesen, akik látva hogy Falus dr., az őt kitalálói által magára hagyatva hogyan csetlik-botlik, a kellően határozott, következetes és komoly, teljesithető programmal rendelkező Bokrost itéltük meg a bőséges felhozatalból Tarlós egyetlen esélyes kihivójának. / a kétkedőknek javaslom a MOMA progjának tamulmányozását. / A nézőpont megállapitásai legfeljebb megerősitették e véleményt.

A medián felmérése első látásra borit mindent, alátámasztja hogy Bokros orbánc-bérenc, az OGYM meg a fidesz előretolt állása.

Ugyanakkor vannak itt jócskán kérdőjelek, mely aggályossá teszi a medián beélesitett bombáját.

Az első, hogy a jelek szerint a szokásos egyezer tetszőlegesen kiválasztott és nyilatkozni hajlandó személy helyett 200 fő megnyilvánulása alapján hirdettek eredményt. Ez igy túl elnagyoltnak, sietős munkának tünik. Miért nem birtak elmenni 1000-ig, ahogy szokás.

Aztán arról is beszélnek, hogy a balos meadiánt, a balosok nem kérték fel közvélemény-kutatásra. Ha igaz, megértem. Pénzük alig, Falus dr. lexarása alapján a zakót eleve tudomásul vették. Minek költsenek erre fölöslegesen.

A jelek szerint, a medián, már "meccs", - Falus dr. visszalépése - után saját szorgalomból ( ?!?) csinál egy elnagyoltnak, elsietettnek tünő kutatást és közzéteszi. Közzéteszi akkor, mikor Falus dr. már nem indul, igy a mérésének helyességét, valódiságát lehetetlen ellenőrizni !
Igy könnyü bármit mondani, annak már nem lehet semmilyen következménye.

Először is nem hiszem el, hogy a Medián pénzt pocsékol egy, annak helyességét nem ellenőrizhető kutatásba.

Kétlem, bár kizárni sem tudom, hogy tóbiásék "jobb ügyhöz méltó buzgalommal" a "szövetségeseik" elleni bosszúból áldoztak volna erre anyagi forrásokat...

Az egész manőver a fidesz stilusát idézi fel ... Mindenesetre valaki jól keveri itt a szalámit. A nem kellően tájékozott fejekben most csak úgy zümmögnek a darazsak, vajon ki, kivel is van...

2014. október 3. 10:07

Blogger civilhuszár írta...

Érdemteleneknek írta...

Kedves magyarul író !

Ha neked egy ország kirabló gengszter karakán hazafi akkor találjon meg téged is. Oszt jó napot.

2014. október 3. 10:18

Névtelen csakafidesz? írta...

Góbénak!

Te kedves barátom aki engem kavarónak és összeesküvéselméleteket gyártónak nevezel pontosan azon oknál fogva, - ami engem az akkori hozzászólásaim megírására késztetett - te magad is elbizonytalanodni látszol.
Egy dolgot nem szabad figyelmen kívül. A Fidesz a maga aparátusával és eszközrendszerével már uralma alá hajtott mindent és mindenkit. Ne csodálkozz azon, amit mondok; - köztük engem is, meg téged is. A közvélemény formálásához egyedül csak neki vannak eszközei.
Ha azt vizsgálod - úgy önszorgalomból - hogy mi miért történik, akkor kapásból adott a válasz. A Fidesznek már megvan a saját ellenzéke is és nem engedheti meg, hogy ezt a hegemóniát bármi megzavarja.
Azt ne kérdezd, hogy erre mivel kényszeríti rá a pártokat és azokat a szervezeteket akik még hajlandók némi kis ellenállásra. Nem tudom, de biztosan vannak eszközei hozzá.
Európa közepén totális diktatútát létrehozni, kész öngyilkosság lenne, de a látszatdemokrácia még szalonképes járható útnak látszik.
Ezen az úton kezdtünk el mi is járni!
Akkor bizton kijelenthetjük, hogy itt senki sem kavar, hanem mindenki a számára központilag kiszabott akaratot hajtja végre.
Osz't jónapot!

2014. október 3. 10:47

Névtelen hello írta...

Pár napig nem volt módom híradót nézni, de mert a boxban ott vannak a beprogramozott korábbi felvételek, tegnap este jutottam hozzá, hogy az ATV híradóit elkezdjem visszanézni.

Találtam egy árulkodó momentumot arra, hogy Bokros nem fideszérdekű kitaláció. Ugyanis oda kezdtek el fideszék aggályoskodva nyilatkozni, hogy ez által nincs baloldali kihívója Tarlósnak.
Hogy nem szakad meg a szívük a részvéttől!
Na persze, világos, ez arról szól a részükről, hogy ezzel a baloldali szimpatizáns szavazók fejében jó nagy, a szavazástól eltántorító zavart tudjanak okozni.

Tudjátok, miközben nyilvánvaló a véleményem róluk, azt el kell ismernem, hogy a kommunikációjukban vérprofik.
A baloldal hozzájuk képest a fasorban sincs.

2014. október 3. 10:51

Névtelen csakafidesz? írta...

Javítás (egy szócska kimaradt:
A mondat helyesen így szól: -
Egy dolgot nem szabad figyelmen kívül hagyni.

2014. október 3. 10:52

Névtelen Góbé írta...

Üdv Csakafidesz? Ha jól értem, 10.47-esbejegyzéseddel azt mondod, mindannyian tudatunkon és akaratunkon kivül, mintegy megbabonázva, viktorunk szándéka szerint s az ő irányitása alatt tesszük amit teszünk.
Nem gondolnám, hogy viktort Grazban sikerült volna ilyen telepatikus képességgel, hatalommal felruházni, mert ha még létezne is ilyen képesség, annak nyilvánvalóan nem lehetne korlátja az országhatár.

Ha ez igy lenne, már az EU is szőröstől-bőröstől, az ő tenyeréből enne... Ezt pedig láthatóan nem teszi, igy értelmezésed szerint csupán minket, magyarokat delejezett volna meg.

A magyart azért többre tartom, és alappal. Más irányból kellene megközeliteni a dolgokat, úgyhogy hadd higgyem én, léteznek jócskán kis hazánkban szuverén, önálló gondolkodásra, véleményalkotásra képes individumok,
akár szimpla állampolgári - én magam és még pár-millióan, - , akár közszereplői szinten. Egy Mellár Tamásra, Ángyán Józsefre, Járaira, Róna Péterre, Pogátsa Zoltánra igazán nem mondhatod hogy balosak lennének, dolgoztak viktornak, de nem hagyva magukat delejezni, elfordultak tőle... Nem delejezhtők ! Szuverén egyéniségek.

Egyébként bizonytalan csak abban vagyok, hogy a mediánt a fidesz vette-e meg, avagy tóbiásék - ugyebár se Falus dr., se Bokros - kicsinyes bosszúja volt a motiváció, esetleg Hahn Endre unatkozott. Az hogy e kavarás a fidesz érdeke, ahhoz természetesen kétség nem fér.

2014. október 3. 11:43

Névtelen Kibic37 írta...

T. csakafidesz!

Írod: "Európa közepén totális diktatútát létrehozni, kész öngyilkosság lenne, de a látszatdemokrácia még szalonképes járható útnak látszik.
Ezen az úton kezdtünk el mi is járni!"
Ez kétségbeejtően igaznak tűnik, különösen ha a haladás irányát is figyelembe vesszük, ami ugyebár Kelet felé mutat. Példának tekinthetjük Moldáviát, ahol az utazót a repülőtérről a miniszterelnök taxivállalatának gépkocsija szállítja a miniszterelnök tulajdonában levő szállodába, ahol a miniszterelnök tulajdonában levő pékség által sütött brióst eszi.
Szép perspektíva ...

2014. október 3. 12:11

Névtelen csakafidesz? írta...

T Góbé!
Nem kívánom ezt a vitát tovább élezni, mert mi tkp. nem vagyunk ellenfelek és mindegyikünk csak a véleményét mondja el egy adott helyzetről.
Természetesen nem gondolom, hogy egész Európa a Fidesz "tenyeréből enne", de ha jól belegondolsz azért már voltak Orbánnak erre vonatkozó próbálkozásai.
Azt mondod: -"A magyart azért többre tartom, és alappal...léteznek jócskán kis hazánkban szuverén, önálló gondolkodásra, véleményalkotásra képes individumok..."
Igazad van csak ők is rejtőzködnek. Mondhatnám azt is, hogy ami nem látható az nincs.
Az általad felsorolt tiszteletreméltó személyiségek miért nem állnak, mondjuk egy látható mozgalom élére, miért nem vállalnak politikai(ellenzéki) szerepet, miért nem akart egyikük sem mondjuk Bp. főpolgármestere lenni? Ismertségük, tekintélyük, emberi értékeik biztosan alkalmassá tették volna erre őket.
Mi csak azokról tudunk, akik látszanak és a mi érdekünkben hajlandók bármit is tenni.
A demokrata oldalnak az a legfőbb problémája, hogy kicsi az értelmiségi holdudvara. Nosza, lehet jelentkezni. És arra senki se hivatkozzon, hogy a baloldalhoz nem...mert most már van más lehetőség is, mondjuk a DK.
Én is szuverén vagyok a magam módján, de a nevemet azért nem vállalom, mert a gyermekeim kontójára ezt nem kockáztathatom meg. És rajtam kívül még sokan vagyunk így!

2014. október 3. 13:31

Névtelen Góbé írta...


T. Csakafidesz?

Örülök hogy a felsorolt személyeket kölcsönösen tiszteletreméltónak tartjuk. Nálam természetesen Bokros is tagja e társaságnak, és éppen most a főpolgármesteri cimre hajt...tényleg fogalmazhattam volna pontosabban.

A felsorolás természetesen hiányos, akkor épp ezek jutottak eszembe. Egyébként Ángyán úron én is csodálkozom. Láttam többször megszólalni a parlamentben, videókat, - azt is amiben a kistakony államtitkárt teljesen jogosan porig alázta - mit mondjak, van benne vér, nem kevés.
Ha csak a kisemmizett vidéki gazdálkodókat összefogná, tömegpárt-vagy mozgalom élén találná magát...

A többiek szakemberek, mondandójukat a szavazók talán 10 %-a képes felfogni. Nem mozgalmároknak valók.
Értékeltem Bajnait de neki is ez volt a hátránya.
Amit a DK-val meg a neveink vállalásával kapcsolatban irtál maximálisan egyetértek veled.

2014. október 3. 14:33

Névtelen kekec írta...

Joszi nem a mérés eredményét kétlem (bár....) hanem annak értelmezését. Amikor mérték, Falus mögött álltak a támogató pártok (11 %), Bokros mögött csak a MOMA (5 %). A válaszolók meg nem az alkalmasságukról nyilatkoztak, hanem, hogy kire szavaznának. Azaz az elkötelezett pártválasztók Falust mondtak. De amíg az elkötelezettek átszavaznának Bokrosra, a MOMÁ-sok nem szavaznának Falusra. Azaz így lehetett a szavazatokat maximálni.

2014. október 3. 20:58

Névtelen Névtelen írta...

"És még nincs is vége, sajnos…"
Ezért kellene akadályt gördíteni a továbbiak útjába.
Az utóbbi történések célja hogy nagy legyen a széthúzás, a hatalmas baloldali szocialista blokk tagjai ne szavazzanak egységesen Bokrosra. Ha ők ezt átlátják és pont ezért mégis rá szavaznak, nem kizárt hogy javíthatnak a jövő esélyein:) Nem igaz hogy ezen az oldalon nincs fifikás gondolkodás a saját érdek érvényesítése okán. Okosak az emberek, van józan paraszti eszük amin nem olyan könnyű mindig túljárni.

2014. október 4. 2:34

Használhatsz néhány HTML-címkét is, például: <b>, <i>, <a>

A megjegyzések moderálása engedélyezve van. A küldött megjegyzéseket jóvá kell hagynia a blog szerzőjének.

A megjegyzés elküldése után be kell majd jelentkezned.
Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot