Amerikában a nėgereket az iskoláztatásukkal zárkóztatták fel. Amerikában volt rá pénz, Magyarországon nincs. Vagy van, csak ellopják. De az a magyarokat nem bősziti feleannyira sem, mintha inkább a cigányság integrálására költenék.. Ha egy párt azzal kampányolna, hogy zászlajára tűzi a cigányság felemelését, mert csak az vezetne a békés egymás mellett éléshez, azzal soha választást nem nyerne, annyi cigány szavazó nincs.. És micsoda támogatottsága lenne a jobbiknak: tömegek üvöltenék, hogy az én adómat ne a cigányokra költsék.. Igy is gyűlölik őket még a párezer ft segélyért is... Költeni ne költsenek rájuk, ugyanakkor lenézik őket,mert a putri nem emberhez méltó, és miért nem tudnak ugy élni mint mások.. a munkához sokkal kisebb esélyük van,a nyomorból felkapaszkodni ma a nemcigánynak se sikerül, a cigányok esélye sokkal kisebb, akkor mi legyen.. Nincs megoldás. A cigányság jó része egyre lejjebb csúszik, mi meg fintorgunk, mert ápolatlanok, kikerüljük mert műveletlenek, primitivek, elforditjuk a fejünket mert gusztustalanok, és biztos lopnak is, mert elóitéletesek vagyunk. Az is aki azt mondja, ő nem..helytelen, de kisebb-nagyobb mértékben mindenkiben ott van.
2013. november 28. 4:29
útkaparó írta...
Válaszom az utolsó kérdésedre: nem. A "magyar észjárás" nem teszi lehetővé. És ennél többet már kedvem sincsen mondani, a cikkedben leírtak igazsága annyira szomorú, hogy csak az lehet az "örömöm", hogy én talán már nem érem meg a polgárháborút, amit sokan jövendölnek. Gyerekeim, unokáim már nem itt élnek, miattuk nem kell aggódnom.
2013. november 28. 8:49
daczu írta...
Lassan tényleg ott tartunk, hogy az ember szégyenli azt, hogy magyar. Lassan a magyar, Kertrész Ákos sorsára jut. Nem azokra a magyar-magyarokra gondolok, akik két féltéglával verik a mellüket. Nekünk tényleg a külső elnyomás, a megaláztatás való, mert akkor tudunk viselkedni, összefogni, együtmúködni. Ahol össze kéne fogni két magyarnak, ott három felé húznak, négy felé szaladnak. Egy régi történet, még a hatvanas évekből, amit a két szememmel láttam az "összefogásról". Két cigányember összeverekedett a kocsma előtt. Odament egy "magyar" szétválasztani őket. A két cigány összefogott , és jól megverte a "magyart", hogy miért szól bele, az ő dolgukba. Látszólag nem ide való, de... Képesek voltak a saját sérelmükön felülemelkedni, és összefogni, mivel bántották a sajátjukat, a vérüket. Képtelenek vagyunk a közös munkára, mert olyan "OKOSNAK" érezzük magunkat, hogy csak mi tudhatjuk a tutit. Nem engedünk a 48-ból. Okoskodni igazán tudunk, de okosan gondolkodni, már kevésbé. Az enberi önzést tartjuk mindenek felett. Önzőek vagyunk, nivel ma szeretnénk élni. ELKESERÍTŐ EGY ÁLLAPOT. Ezt a degeneratív, buta, önző, mást hibáztató emmberi tulajdonságot, sajátosságot használja ki OV. Sajnos egyszerűbb a másikban a hibát keresni, mint a sajátunkat elismerni. "MÁS SZEMÉBEN A SZÁLKÁT IS MEGLELI? DE A SAJÁTJÁBAN A GERENDÁT FEDI." "NEM LÁTJA A FÁTOL AZ ERDŐT." Van még pár ilyen "szólásunk" a multból. Ebből is lászik, hogy nem mai probléma. A kivándorolt 500 000 jó "munkaerő", már nem fog hazajönni. A családjukat is viszik előbb- utóbb. Fogy a magyar, az "igaz magyar" meg méginkább. Hamarosan nem marad más, itt Magyarország helyén, csak egy "SZÖGESDRÓTTAL" bekerített "SKANZEN". Jurtával, csikóssal, gulyással, kondással, és hátrafelé nyilazó "igaz" magyarokkal. ELSZOMORÍTÓ! Tisztelettel daczu.
Az totzicher, hogy a magyarok nem onmaguktol fognak rajonni a rasszizmus keptelensegere. Az is igaz persze, hogy nem nagyon lehet egy nemzetet sem megnevezni, ahol a rasszizmus valamilyen formaja meeg nem utotte volna fel a fejet. A kulonbseg csak az, hogy a gyokereben demokratikus orszagokban megvan az ertelmes tobbsegben az a szandek, hogy megertse a masikat es egyenlo felkent kezelje az elet kulonbozo szituacioiban. Ha mo-n valaha demokracia lesz, akkor a legnagyobb etnikum helyzete is lassan jobb lesz. Addig is szerintem mindenkinek maganak kell ebben az ugyben is a pluralis eszmek alapjan kiallni olyan emberek mellett, akiket a jelenlegi rendszer altal kulonosen felajzott neptomegek megkulonboztetnek es kitaszitanak.
2013. november 28. 9:19
Névtelen írta...
Sokat, nagyon sokat tehetnének a milliárdos "kőgazdagok", pl. erdősítéssel, fásítással, csemetegondozással, amit meg is kellene aztán fizetni, nem alamizsnát nyujtani.Könnyű annak, akinek fial a svájci bankbetétje. A 24 órában vagyunk. :O( Eperke.
2013. november 28. 9:52
daczu írta...
Tudom, hogy nem a témához szól a link amit ide teszek. Vagy mégis? http://nepszava.com/2013/11/velemeny/bartus-laszlo-uzenet-a-pocegodorbe.html Döntsétek el ti. Tisztelettel daczu.
2013. november 28. 10:39
Avi írta...
Pupu minden sorával egyetértek. Viszont az is elkelne a cigányságnak, hogy olyan vezetőik legyenek akik nem az aktuális hatalom seggét nyalnák és a népük felemelkedésre kapott pénzeket dézsmálnák, hanem őszintén tennének is értük valami hasznosat.
Pupu tökéletesen egyetértek veled, meg az itt kommentelőkkel is, szerintem se fogunk mi soha megváltozni, félelmetes a sötétség itt, néha a facen még hozzászólni sincs kedvem, mert a legritkább, hogy emberi hangon, kulturáltan és nyugodtan tudnánk egy témát megvitatni, ki hogy látja, általában mindig van egy-két hőzöngő, minősíthetetlen stílusú, hogynemondjam bunkó, alpári hozzászóló, nekem meg most már jó ideje nincs kedvem ezeknek a győzködéséhez, baromira fárasztanak ahogy osztják az észt és persze nincs igazuk, gondolkodni nem tudnak, nem is akarnak. Hogy is lehetne megértetni velük, hogy a cigányságot csak és kizárólag iskoláztatással lehetne felzárkóztatni, amikor ezeknek sincs iskolájuk, nem is értik már a felvetést sem. Arról nem beszélve, hogy a tanult magyarok is előítéletesek, mindenkinek van pár rossz tapasztalata és kivetíti. Nem tudom mi a megoldás, azon kívül, hogy rongyosra és az unalomig kell/kellene beszélgetnünk magunkat ezekben a kényes témákban hátha egyszer elkezdene pislákolni valami a sötét fejekben, de az is lehet, hogy ilyen soha nem lesz - mert Kertész Ákos után szabadon -genetikailag így vagyunk kódolva. Szégyenletes.
2013. november 28. 14:27
Kismaci írta...
PuPu drága, tudhatnád nagyon jól, hogy semmi ebben a blogszférában, vagy az országban nem generál több kommentet, mint a cigány kérdés. Ez nemcsak itt van így nálad, sok blogon jártam és kommenteltem.
Neked5: hidd el, nem pénz kérdés, vagy nem elsősorban pénz kérdés! Színvak bölcsődei gondozónők, óvónők, tanárok kérdése. Gondoljatok bele: itt még egy hófehér bőrű gyereket is kiközösíttet a többivel a tanár (megéltem), hát még a cigánygyereket!
Azt kellene megérteni: Magyarországon egy szegény gyereknek is több esélye van, ha fehér a bőre, mint egy cigány gyereknek.
Amíg pedig azok a cigány származású emberek, akik kikapaszkodtak a kakiból, nem tesznek azért, hogy elmondják a többieknek, mit kellene tenniük ugyanezért, addig azt hiszem, szegények maradnak ahol vannak.
Kellene oda nekik egy Martin Luther Lakatos. Kellenének emberek, akik megmutatják: így is lehet, így kell, és nézd, ha így teszel, akkor ez lesz. Kemény meló, de egy nemzedék alatt kikapaszkodhatsz a kakiból!
Amíg a sajátjaik is leszarják a fejüket... :((((
A nácikoktól meg mit vársz, PuPu?? Olyan lúzerkék szegények. Semmi másuk nincs az életben, mint a fehér (?) bőrük. És arról se ők tehetnek...
2013. november 28. 14:29
Névtelen írta...
etele1:
minden további nélkül meg lehet oldani a cigányproblémát.
mindösszesen politikai akarat és intelligencia kérdése az egész,
a dk szempontjábóól viszont érdemes lenne azon elgondolkozni, nincs-e elentmondásban a liberalizmus kisebb állami beavatkozást igénylő elve a kiugróan nagymértékű állami gyámkodással és beavatkozással, amivel ez együtt jár.
másképp: mi a szöszt akartok igazán?
2013. november 28. 15:20
Amade írta...
etele1 "nincs-e elentmondásban a liberalizmus kisebb állami beavatkozást igénylő elve a kiugróan nagymértékű állami gyámkodással és beavatkozással, amivel ez együtt jár."
Az általános iskolás korúak iskoláztatása, a családsegítő szolgálat hetenkénti megjelenése náluk, a segély beosztásának megtanítása és figyelemmel kísérése az már gyámkodás vagy beavatkozás?
Ki minek látja, mert leginkább hozzáállás kérdése.
2013. november 29. 0:14
kekec/éva írta...
Az a feneség Pupu, hogy CIGÁNY miniszterelnökünk van, ami rányomja a bélyegét az egész kormányzásra: Nyilvánvaló tények égre-földre lehazudása, mások tulajdonának semmibe vétele - és a közvélemény-kutatások szerint a többségnek ez bejön! Ha pedig ez így van,akkor könnyű lesz a béka feneke alatt integrálni a cigányokat: 4 millióan már így is azon a nyomorszinten élnek - és még nem ég Budapest. "Mert megérdemeljük"
2013. november 29. 18:57
Névtelen írta...
etele1:
az nem elég.
már csak azért sem nem fogsz találni megfelelő emberanyagot a feladat elvégzéséhez.
tudod az egy dolog, hogy aláirják neked a a papirt, hogy"jártak kint" és megint egy másik az, hogy "elvégezték a feladatot"
ezért nem mindegy milyen célt tűzöl ki, (mennyire helyesen méred fel a célt), és milyen eszközöket választasz hozzá.
2013. november 29. 19:05
Névtelen írta...
ez a legutolsó Amade-nak ment
2013. november 29. 19:06
kiskato írta...
Kismaci 2013.november 28 14:29
Bogdán László azt teszi...a legtöbb gyűlöletet a sajátjai között aratja... :')
2017. november 28. 18:27
[Image]
Az előző posztban arról próbáltam győzködni olvasóimat, hogy van az
országban egy olyan problémakör, mellyel nem foglalkozik jelentőségének
megfelelően egyetlen politikai erő sem, a kormányok pedig egyszerűen rettegnek
a témától, nem is piszkálják még messziről, bottal sem.
Írtam
előítéletekről, írtam arról, hogy a társadalom mennyire egyoldalúan kezeli ezt
a problémát, néhány előítéletnek pedig mennyire nem felel meg a valóság.
Arról
is, hogy a valóságos gondok miből adódnak, és legfőképpen arról, hogy ez a
problémakezelés – pontosabban a probléma kezelésének elmulasztása - hova fog
vezetni, hacsak nem történik valami érdemleges, komoly lépés, ami időigényes és
pénzbe fog kerülni, ha eredményt is el akarunk érni..
Hát,
kaptam utána hideget-meleget, hozzászólásban, privát levélben egyaránt, mintha
már magában az is baj lenne, hogy a témát szóba hoztam, méginkább, hogy ha már
szóba hoztam, akkor nem állítottam a téma középpontjába az ároktői banda viselt
dolgait, vagy a szegény Szögi Lajost agyonverő primitíveket.
Szóval,
nem arattam nagy közönségsikert, mégha a primitív rasszisták és neonácik
hozzászólásai önmagukat is minősítik.
Eléggé
szánalmas állapotokat tükröz, hogy a kommentek szép csendesen zsidózásba
fordultak, és itt-ott megjelent a liberálisok gyalázása is, jóllehet, hogy ha
kedves szélsőjobbos kommentelőim közül egynek is meg kellene fogalmazni, hogy
mi is az a liberalizmus, bajban lennének, mint a liba, amelyiknek a nyaka
felett a nem éppen EU – konform háziasszony lengeti a kést.
Jöttek
a sztereotip idétlenségeikkel, (Figyelem Dunyhás testvér! Ezeket nem kell
kék-piros szemüveggel nézni!), személyeskedtek, megvádoltak azzal, hogy a
hasamra csapva adtam meg adatokat, amikor pedig megadtam a forrást, akkor
eltűntek, mint a büdösség.
Elkedvetlenedtem.
Nem is
taglalnám hosszan ezt, mindössze arra szeretném felhívni ezeknek a hazafiaknak
a figyelmét, hogy ők azok, akik a saját helyzetüket – és vele a mienket is -
rongálják.
Ha
körülnéznének a világban, akkor mindenfelé azt tapasztalhatnák, hogy a fejlett
társadalmakban alacsony a születésszám, míg minél fejletlenebb és szegényebb a
társadalom, annál több a gyerek, így „népesedték ki” a románok a magyarokat a
múlt század elejére Erdélyből, az albánok a szerbeket Koszovóból, és ki tudja
mi lesz a kínai és indiai népességrobbanás végeredménye.
Minél
nagyobb nyomorba lökjük a cigányokat, annál több lesz a kispurdé, ami csak
azért baj, mert a jövőjük érdekében nem történik semmi.
Lehet,
egy új népvándorlás során ide nem is a kínaiak, hanem az indiaiak jönnek, oszt
akkor lehet cigányozni majd éjt nappallá téve.
De ez
csak az egyik fele a dolgoknak.
Ami
még ennél is nagyobb probléma, az a sajátosan érdekes magyar mentalitás,
amelyik egyszerűen képtelen szembenézni a valósággal, vagy ha még szembenéz is
vele, akkor is addig csűri-csavarja, gyúrja, gyurmázza, ameddig nem valami
számára kedvező eredmény derül ki belőle, elsősorban az, hogy mindenki más
hülyegyerek, ellenben magyarember gőzmozdony.
Hogy
ez mire jó, azt a fene se tudja, mert azt ugyan el lehet fogadni, hogy
egészséges önbizalom és reális önismeret nélkül nem lehet egy nép sikeres, de
hogy egy nép ne higgyen tényeknek, adatoknak, ne tanuljon a saját történelméből
egy hazug álomvilág kedvéért, az már mégiscsak beteges.
Talán
a történelem során elszenvedett rengeteg kudarcunk, vereségeink, katonai
sikereink hiánya alakította így a jellemünket, hogy a mai magyar valahol Pató
Pál és Háry János között táborozik félúton, hogy állandóan ellenséget keres
magának, akin – reményei szerint - elégtételt vehetne végre az évszázadok megaláztatásaiért,
a szolgasorsért, megalkuvásaiért, árulásaiért, elhallgatott vagy elhazudott
bűneiért – egész bánatos, de dicsőségesnek hazudott történelméért.
És mai
helyzetéért, amelyiket szintúgy a valóságtól elrugaszkodva értékel, nem törődve
a világ értékítéletével, saját valóságos produktumával, mert a világ a zsidók
és cigányok érdekeit szolgálja, ezért nincs neki BMW-je, ezért nincs villája,
ezért nem villás a farka, mint a fecskemadárnak.
A mai
felgyorsult világban ezzel a mentalitással csak a sír felé lehet ballagni –
egyénileg is, nemzetként is.
Ha
emellett még úgy is viselkedünk, mint egy krakéler kocsmatöltelék, akkor
egyszer csak elfogy a szerencsénk, és elfogy vele az országunk is.
Jobb
lenne ezt elkerülni, de ehhez kicsit gondolkodni is kellene, két hőbörgés
között.
Vajon
alkalmasakká válunk valaha is erre?
"SZEMBEN A TÜKÖRREL"
16 megjegyzés -
http://www.youtube.com/watch?v=eF9S0h-8Wks
2013. november 28. 0:48
A probléma nem ujkeletű...
http://www.oco.hu/a-roma-kisebbseg-szociologiai-problemai/
http://jemecomprends.com/post/28413464103/ki-a-cigany
Amerikában a nėgereket az iskoláztatásukkal zárkóztatták fel. Amerikában volt rá pénz, Magyarországon nincs. Vagy van, csak ellopják. De az a magyarokat nem bősziti feleannyira sem, mintha inkább a cigányság integrálására költenék.. Ha egy párt azzal kampányolna, hogy zászlajára tűzi a cigányság felemelését, mert csak az vezetne a békés egymás mellett éléshez, azzal soha választást nem nyerne, annyi cigány szavazó nincs.. És micsoda támogatottsága lenne a jobbiknak: tömegek üvöltenék, hogy az én adómat ne a cigányokra költsék.. Igy is gyűlölik őket még a párezer ft segélyért is... Költeni ne költsenek rájuk, ugyanakkor lenézik őket,mert a putri nem emberhez méltó, és miért nem tudnak ugy élni mint mások.. a munkához sokkal kisebb esélyük van,a nyomorból felkapaszkodni ma a nemcigánynak se sikerül, a cigányok esélye sokkal kisebb, akkor mi legyen.. Nincs megoldás. A cigányság jó része egyre lejjebb csúszik, mi meg fintorgunk, mert ápolatlanok, kikerüljük mert műveletlenek, primitivek, elforditjuk a fejünket mert gusztustalanok, és biztos lopnak is, mert elóitéletesek vagyunk. Az is aki azt mondja, ő nem..helytelen, de kisebb-nagyobb mértékben mindenkiben ott van.
2013. november 28. 4:29
Válaszom az utolsó kérdésedre: nem.
A "magyar észjárás" nem teszi lehetővé.
És ennél többet már kedvem sincsen mondani, a cikkedben leírtak igazsága annyira szomorú, hogy csak az lehet az "örömöm", hogy én talán már nem érem meg a polgárháborút, amit sokan jövendölnek. Gyerekeim, unokáim már nem itt élnek, miattuk nem kell aggódnom.
2013. november 28. 8:49
Lassan tényleg ott tartunk, hogy az ember szégyenli azt, hogy magyar. Lassan a magyar, Kertrész Ákos sorsára jut. Nem azokra a magyar-magyarokra gondolok, akik két féltéglával verik a mellüket. Nekünk tényleg a külső elnyomás, a megaláztatás való, mert akkor tudunk viselkedni, összefogni, együtmúködni. Ahol össze kéne fogni két magyarnak, ott három felé húznak, négy felé szaladnak.
Egy régi történet, még a hatvanas évekből, amit a két szememmel láttam az "összefogásról".
Két cigányember összeverekedett a kocsma előtt. Odament egy "magyar" szétválasztani őket. A két cigány összefogott , és jól megverte a "magyart", hogy miért szól bele, az ő dolgukba.
Látszólag nem ide való, de... Képesek voltak a saját sérelmükön felülemelkedni, és összefogni, mivel bántották a sajátjukat, a vérüket.
Képtelenek vagyunk a közös munkára, mert olyan "OKOSNAK" érezzük magunkat, hogy csak mi tudhatjuk a tutit. Nem engedünk a 48-ból.
Okoskodni igazán tudunk, de okosan gondolkodni, már kevésbé.
Az enberi önzést tartjuk mindenek felett.
Önzőek vagyunk, nivel ma szeretnénk élni.
ELKESERÍTŐ EGY ÁLLAPOT.
Ezt a degeneratív, buta, önző, mást hibáztató emmberi tulajdonságot, sajátosságot használja ki OV.
Sajnos egyszerűbb a másikban a hibát keresni, mint a sajátunkat elismerni.
"MÁS SZEMÉBEN A SZÁLKÁT IS MEGLELI? DE A SAJÁTJÁBAN A GERENDÁT FEDI."
"NEM LÁTJA A FÁTOL AZ ERDŐT."
Van még pár ilyen "szólásunk" a multból.
Ebből is lászik, hogy nem mai probléma.
A kivándorolt 500 000 jó "munkaerő", már nem fog hazajönni.
A családjukat is viszik előbb- utóbb.
Fogy a magyar, az "igaz magyar" meg méginkább. Hamarosan nem marad más, itt Magyarország helyén, csak egy "SZÖGESDRÓTTAL" bekerített "SKANZEN". Jurtával, csikóssal, gulyással, kondással, és hátrafelé nyilazó "igaz" magyarokkal.
ELSZOMORÍTÓ!
Tisztelettel daczu.
2013. november 28. 8:56
Az totzicher, hogy a magyarok nem onmaguktol fognak rajonni a rasszizmus keptelensegere. Az is igaz persze, hogy nem nagyon lehet egy nemzetet sem megnevezni, ahol a rasszizmus valamilyen formaja meeg nem utotte volna fel a fejet. A kulonbseg csak az, hogy a gyokereben demokratikus orszagokban megvan az ertelmes tobbsegben az a szandek, hogy megertse a masikat es egyenlo felkent kezelje az elet kulonbozo szituacioiban. Ha mo-n valaha demokracia lesz, akkor a legnagyobb etnikum helyzete is lassan jobb lesz. Addig is szerintem mindenkinek maganak kell ebben az ugyben is a pluralis eszmek alapjan kiallni olyan emberek mellett, akiket a jelenlegi rendszer altal kulonosen felajzott neptomegek megkulonboztetnek es kitaszitanak.
2013. november 28. 9:19
Sokat, nagyon sokat tehetnének a milliárdos "kőgazdagok", pl. erdősítéssel, fásítással, csemetegondozással, amit meg is kellene aztán fizetni, nem alamizsnát nyujtani.Könnyű annak, akinek fial a svájci bankbetétje. A 24 órában vagyunk. :O( Eperke.
2013. november 28. 9:52
Tudom, hogy nem a témához szól a link amit ide teszek.
Vagy mégis?
http://nepszava.com/2013/11/velemeny/bartus-laszlo-uzenet-a-pocegodorbe.html
Döntsétek el ti.
Tisztelettel daczu.
2013. november 28. 10:39
Pupu minden sorával egyetértek. Viszont az is elkelne a cigányságnak, hogy olyan vezetőik legyenek akik nem az aktuális hatalom seggét nyalnák és a népük felemelkedésre kapott pénzeket dézsmálnák, hanem őszintén tennének is értük valami hasznosat.
2013. november 28. 13:28
Pupu tökéletesen egyetértek veled, meg az itt kommentelőkkel is, szerintem se fogunk mi soha megváltozni, félelmetes a sötétség itt, néha a facen még hozzászólni sincs kedvem, mert a legritkább, hogy emberi hangon, kulturáltan és nyugodtan tudnánk egy témát megvitatni, ki hogy látja, általában mindig van egy-két hőzöngő, minősíthetetlen stílusú, hogynemondjam bunkó, alpári hozzászóló, nekem meg most már jó ideje nincs kedvem ezeknek a győzködéséhez, baromira fárasztanak ahogy osztják az észt és persze nincs igazuk, gondolkodni nem tudnak, nem is akarnak. Hogy is lehetne megértetni velük, hogy a cigányságot csak és kizárólag iskoláztatással lehetne felzárkóztatni, amikor ezeknek sincs iskolájuk, nem is értik már a felvetést sem. Arról nem beszélve, hogy a tanult magyarok is előítéletesek, mindenkinek van pár rossz tapasztalata és kivetíti. Nem tudom mi a megoldás, azon kívül, hogy rongyosra és az unalomig kell/kellene beszélgetnünk magunkat ezekben a kényes témákban hátha egyszer elkezdene pislákolni valami a sötét fejekben, de az is lehet, hogy ilyen soha nem lesz - mert Kertész Ákos után szabadon -genetikailag így vagyunk kódolva.
Szégyenletes.
2013. november 28. 14:27
PuPu drága, tudhatnád nagyon jól, hogy semmi ebben a blogszférában, vagy az országban nem generál több kommentet, mint a cigány kérdés. Ez nemcsak itt van így nálad, sok blogon jártam és kommenteltem.
Neked5: hidd el, nem pénz kérdés, vagy nem elsősorban pénz kérdés! Színvak bölcsődei gondozónők, óvónők, tanárok kérdése. Gondoljatok bele: itt még egy hófehér bőrű gyereket is kiközösíttet a többivel a tanár (megéltem), hát még a cigánygyereket!
Azt kellene megérteni: Magyarországon egy szegény gyereknek is több esélye van, ha fehér a bőre, mint egy cigány gyereknek.
Amíg pedig azok a cigány származású emberek, akik kikapaszkodtak a kakiból, nem tesznek azért, hogy elmondják a többieknek, mit kellene tenniük ugyanezért, addig azt hiszem, szegények maradnak ahol vannak.
Kellene oda nekik egy Martin Luther Lakatos. Kellenének emberek, akik megmutatják: így is lehet, így kell, és nézd, ha így teszel, akkor ez lesz. Kemény meló, de egy nemzedék alatt kikapaszkodhatsz a kakiból!
Amíg a sajátjaik is leszarják a fejüket... :((((
A nácikoktól meg mit vársz, PuPu?? Olyan lúzerkék szegények. Semmi másuk nincs az életben, mint a fehér (?) bőrük. És arról se ők tehetnek...
2013. november 28. 14:29
etele1:
minden további nélkül meg lehet oldani a cigányproblémát.
mindösszesen politikai akarat és intelligencia kérdése az egész,
a dk szempontjábóól viszont érdemes lenne azon elgondolkozni, nincs-e elentmondásban a liberalizmus kisebb állami beavatkozást igénylő elve a kiugróan nagymértékű állami gyámkodással és beavatkozással, amivel ez együtt jár.
másképp: mi a szöszt akartok igazán?
2013. november 28. 15:20
etele1
"nincs-e elentmondásban a liberalizmus kisebb állami beavatkozást igénylő elve a kiugróan nagymértékű állami gyámkodással és beavatkozással, amivel ez együtt jár."
Az általános iskolás korúak iskoláztatása, a családsegítő szolgálat hetenkénti megjelenése náluk, a segély beosztásának megtanítása és figyelemmel kísérése az már gyámkodás vagy beavatkozás?
Ki minek látja, mert leginkább hozzáállás kérdése.
2013. november 29. 0:14
Az a feneség Pupu, hogy CIGÁNY miniszterelnökünk van, ami rányomja a bélyegét az egész kormányzásra:
Nyilvánvaló tények égre-földre lehazudása, mások tulajdonának semmibe vétele - és a közvélemény-kutatások szerint a többségnek ez bejön! Ha pedig ez így van,akkor könnyű lesz a béka feneke alatt integrálni a cigányokat: 4 millióan már így is azon a nyomorszinten élnek - és még nem ég Budapest.
"Mert megérdemeljük"
2013. november 29. 18:57
etele1:
az nem elég.
már csak azért sem nem fogsz találni megfelelő emberanyagot a feladat elvégzéséhez.
tudod az egy dolog, hogy aláirják neked a a papirt, hogy"jártak kint" és megint egy másik az, hogy "elvégezték a feladatot"
ezért nem mindegy milyen célt tűzöl ki, (mennyire helyesen méred fel a célt), és milyen eszközöket választasz hozzá.
2013. november 29. 19:05
ez a legutolsó Amade-nak ment
2013. november 29. 19:06
Kismaci
2013.november 28 14:29
Bogdán László azt teszi...a legtöbb gyűlöletet a sajátjai között aratja... :')
2017. november 28. 18:27