Google apps
Main menu

Megjegyzés helye: PuPu BLOGJA

"NAGYURUNK ÚJ SEREGE"

30 megjegyzés -

1 – 30 / 30
Névtelen Promenad írta...

Csak legyen elég fapuska,meg fakard !
No meg hintaló !

2016. október 18. 12:29

Névtelen hello írta...

Tudod, mikor olvaslak, az jut eszembe, ha a nevetségesség öl, hogyhogy ezek még élnek?

2016. október 18. 12:45

Névtelen Promenad írta...

Hellonak.
Úgy,hogy a magyaroknak közismerten nincs humorérzékük.

2016. október 18. 13:00

Blogger Olasz Ildikó írta...

Az előttem szóló három hozzászólónak viszont legalább olyan vitriolos a humora...
PuPu! nagyon nagyra értékeltem a Pasa park védelméről felrakott képet. Kis huszárok kis gumicsizmában, fakarddal...
Mangalica-telep Bányavölgy: nem mondhatni, hogy gazdag, de annál szebb gyermekkorom egyik kedvenc helye, csodálatos fenyők és sziklák között egy csörgedező kispatak, egy néhány volt "cselédház", benne maradt volt urasági cselédekkel, majd 10-12 km-re minden lakott településtől.
Édesapám nyaranként felültetett a bicikli-vázra, ő ment dolgozni az erdőbe, és vitt magával... Na, most nem értem, hogy miért oda telepítették a sertés hízlaldát?
Gyurón, az ötvenes években kialakítottak egy rendkívül modern sertés-telepet, központi étkezdével, fürdővel az ott dolgozó és lakóknak... (és laktak az egyszobás konyhás cselédlakásokban az ólak mellett.
Ha jól emlékszem a TSZ időkben nem hasznosították ezt a telepet, mert a Magyar Állam tulajdona volt.
Igaz, hogy a létesítése óta eltelt 2-3 év, de hát nem vette észre Lőrinc gazda ezt a lehetőséget? Nincs messzebb Felcsúttól, mint Bányavölgy. Akkor talán a gyuróiak is élvezhetnék a ME és Barátja jótékony hatását.
A többihez meg csak annyit, hogy én végtelenül örülök, hadseregünk ilyetén felszereltségének. Most képzeljétek el, hogy valamelyik, Hendéhez hasnló kvalitású helyi hadúr komolyan venné a feladatát, és tényleg nekiállna háborúzni. Az ellenségnek nem is volna dolga, hiszen saját erőből kő kövön nem maradna. Ráadásul még pacifista is vagyok.

2016. október 18. 16:42

Névtelen Kibic37 írta...

"...amikor Wilkie közelebbi felvilágosítást követelt, azt mondta, hogy a tűkkel alkalmilag odatűzhetik a gumikesztyűket a teniszütőkhöz, ha úgy adódik, majd egyszer, hogy felmerül a biztosítótűk használatának kérdése.
Nem merült fel többé..."

/Rejtő: A Láthatatlan Légió

2016. október 18. 16:50

Névtelen Névtelen írta...

Chuck Berry ma 90 éves!
nézegettem a videókat s eljutottam ide:
.
https://www.youtube.com/watch?v=xPFtzUilUSI
.
nézzétek meg!
érdemes!
érdemes a különbség miatt, ami egy csuti geci, s egy Obama között van akárcsak a kedvenc száma között.
az egyik a lányok megvacakolásáról képes csak fantáziálni, míg a másik valami egészen másról.

2016. október 18. 17:38

Névtelen Cereus írta...

Bolond az a lyuk, amiből a mindennapi szelünk fúj !
A bolond szél, pedig belekezdhetne a " Harcom" megírásába !
Egy normálisan gondolkodó Európától, csak annyit várok el, hogy a művét ne fejezhesse be!

Kedves kormányváltó, ellenzéki "barátaim", csak így szarakodjatok tovább !!!

2016. október 18. 20:19

Névtelen mavtelep írta...

Cereus
Ugyan matekból világ életemben hülye voltam, valahogy kiszámoltam, hogy a demokratikus ellenzéknek háromszoros erőfölénnyel kell szembe néznie !
Na ! Erre dolgozz ki stratégiát !
Szervusztok, jó estét !

2016. október 18. 20:37

Névtelen Cereus írta...

Kedves PuPu !

Bocs! Elfelejtettem .
Ez kép viszont szerintem nagyon találó.
A felkapaszkodott parasztfiú, nemcsak helikopterben de mentében is díszeleg.

2016. október 18. 21:09

Névtelen Névtelen írta...

"Beszállnak katonásdit játszani, miközben fogalmuk sincs, hogy a tűzzel játszanak, hiszen ők fogják kiképezni a szélsőjobboldal szabadcsapatait.
Bocsáss meg nekik Urunk, nem tudják, mit csinálnak..."

De. Szerintem tudják :-(

2016. október 19. 7:31

Blogger góbé írta...

Kedves Mavtelep !

Van erre stratégia, egyszerü mint a faék. Ha már matek: a fidesz kevesebb szavazattal nyert 2/3-ot 2010.-ben és főleg 2014.-ben, mint amennyivel 2006.-ban elbukta a választásokat.

Tehát nem a fidesz szavazók lettek többen, hanem, főleg a Mesterházy féle emeszpében csalódottak maradtak otthon. Emlékezz a 2013.-as müegyetemi tüntetésre ahol ez a szerencsétlen nemhogy meghallotta volna a nép szavát, de még meg is sértődött ! A népre !!!

Orbán a hat év alatt tett annyit az ország, az emberek, sőt a nemzet ellen, hogy ha ez a sok magát demokratának valló idióta létrehoz egy komolynak tekinthető, hiteles választási pártot orbán eltakaritására és a mondjuk 100 napot kér a jogállam helyreállitására, ezzel párhuzamosan a maffia elszámoltatására, felelősségre vonására, az a másfél-kétmillió csalódott és csömörlött polgártársunk elmegy szavazni, mert esélyt lát végre...

2016. október 19. 8:16

Névtelen Névtelen írta...

Kedves Góbé!

Még ha úgy is lenne, ahogy írod, másfél-két millió akkor is kevesebb, mint a fideszjobbik 3,2 milliója.

2016. október 19. 9:40

Blogger góbé írta...

Üdv Mozigépész !

Soha nem tudjuk meg, ha meg sem próbálják !

Egyelőre ne ötvözzük a fideszt, a jobbikkal. A fidesznek van ugy 1,5- 1,8 millió biztos szavazója, a jobbiknak max. 1 milla, a 2014-es adatok szerint. Ismeretségi és lakókörnyezetemben viszont tudom, jobb hiján sokan átszavaztak anno a jobbikra, a hiteltelen és nevetséges összefogósdiban nem bizva, de ezzel együtt 1,5-2 milla szavazó igy is otthon maradt.

Ha! - játszunk el egy kicsinykét a gondolattal. Egy, az országhoz méltó demokrata egyesülés párszáz-párezer szavazattal legyőzné a fideszt, óhatatlanul megkapná a kormányalakitás lehetőségét, bár könnyen lehet hogy kisebbségben...

A nerr, és az általa létrehozott mocsok elkaritásában, a jó ügy érdekében az ördöggel is cimborálok elve alapján lehet, és muszály is lenne megállapodni a jobbikkal, miszerint a rom-eltakaritás, a viszonyok demokratikus rendezése után, a 100-200 nap mulva, korrekt, tisztességes választások ir ki az addig regnáló szakértőinek nevezett kormány.

Ismétlem, ha meg sem próbálják, próbáljuk, soha nem tudjuk meg !

2016. október 19. 10:50

Névtelen Cereus írta...



Ha itt a rablók és cselédek országa helyett, egy élhető, modern, európai országot vizionálna
az ellenzék együttese, akkor a nem szavazók nagy részét elvihetné az urnák elé.

Kedves mozigepesz !

Azt állítod, hogy a fidesz és a jobbik együtt akar kormányozni egy megnyert választás után ?
Abból a kettőből újkori történelmünkben eddig csak egy maradt.
Szerintem több választja el őket, mint ami összeköti.
A baloldalt pedig azért támogatom, mert csak a megvitató demokráciában hiszek.

2016. október 19. 11:43

Névtelen Névtelen írta...

Kedves Góbé!
Akik azt hiszik, hogy bármi jó sülhet ki abból, ha a „baloldal” összefog a jobbikkal, azok szerintem borzasztó nagyot tévednek.

Kedves Cereusz!
Azt állítom, hogy a mi szempontunkból lényegtelen, hogy azok a szavazók a fidesz, vagy a jobbik miatt szavaztak nemmel. Az eredmény, hogy 3,2 millió ember vette a fáradtságot, hogy elmenjen a széljobbra szavazni.
És igen, ha minden esély ellenére mégis veszélyezteti valami a hatalmukat, akkor összefognak a demokratikus erőkkel szemben. Legfeljebb a fidesz majd a jobbikot is ledarálja, ahogy az mdf-fel vagy a kisgazdákkal tette.

2016. október 19. 12:33

Névtelen mavtelep írta...

Ráadásul az LMP, az Együtt és PM sem fog soha a baloldal mellé állni.
Ez van Emberek, esszük amit főztünk !
Szervusztok, jó napot !

2016. október 19. 12:50

Blogger góbé írta...


Mozigépész !

Lehet hogy pontatlanul fogalmaztam. Szó sincs a jobbikkal való összefogásról. Van egy közös nép-nemzeti érdek a demokratikus oldal és a jobbik között, G.orbán becstelen, korrupt rendszerének eltakaritása. Eddig és nem tovább, mert nem is lehetséges, tul nagy a kontaszt.

Ennek megtörténte után ráérnek megkülönböztetni magukat a másiktól, egy korrekt, konszenzusos választási rendszerben.

Vonáékról feltételezem tanulmányozták a az FKGP, az MDF de akár a KDNP történetét, mi lett a sorsa annak, aki orbánékkal kokettált...

2016. október 19. 13:06

Névtelen Névtelen írta...

Góbé!
Akkor én is pontosítok.
Akik azt hiszik, hogy bármi jó sülhet ki abból, ha a „baloldal” a jobbikkal együttműködve dönti meg a fidesz hatalmát, azok szerintem borzasztó nagyot tévednek.
Mondjuk ennek szerintem semmi realitása, ahogy már írtam, véleményem szerint egyáltalán nem akkora a különbség a jobbik és a fidesz között, hogy ne fognának ők össze, ha…

2016. október 19. 13:30

Blogger góbé írta...


Kedves Mozigépész !

Ezt rendesen kitárgyaltuk. Ha a Te verziód jön be, akkor valószinüleg tényleg sohasem fogjuk megtudni... Rajtunk marad a fidesz, talán örök időkre...de legalábbis az államcsődig/anarchiáig.

2016. október 19. 14:04

Névtelen Névtelen írta...

Kedves Góbé!
Szerintem 2 év múlva valószínűleg megtudjuk, melyikünk verziója jön be. Kívánom, hogy a tiéd, de egyáltalán nem hiszek benne.

2016. október 19. 14:13

Névtelen hello írta...

Ezt minenkinek látnia kellene!

2016. október 19. 14:27

Blogger csakafidesz? írta...

mavtelep(10-17 10:53)
Igazad van abban, hogy én nem vagyok igazi demokrata, mert én a magam részéről a "kisebb rakás" elméletében hiszek,
Ha az életutam során találkoztam két rakással ami kikerülhetetlennek bizonyult, akko mindig igyeksztem a kisebb rakást kiválasztani.
Az a véleményem ugyanis, hogy a rendszerváltás óts csak a rakások száma növekedett de az életminőség nem hogy javult volna sót rosszabodott.
Ebből világosan kikövetkeztethető, hogy számomra a "puha diktatúra" évei többet jelentettek, mint a demokrácia eddigi időszaka. Akkor sokkal kevesebb volt a kalandor, mindenki számára biztosított volt a megélhetés és este későn is ki lehetett menni az utcára.
Hogy miért vagyok mégis baloldali demokrata? Az összes körülményt figyelembevével csak azért, mert egész életem a baloldalhoz kötődik - apám és nagyapám is mozgalmi ember volt - emiatt én nem is lehettem más.
Vissza a rakások kérdéséhez. Mindig azt az elvet vallottam, hogy a "stílus maga az ember" és ha ebben a konstellációban az erőszakos, mindenkin és amindenen áttaposő Fidesz képviseli a nagyobb rakást, a kicsit balfék galamlelkű ellenzék, akik még kormányon sem tudott elég határozott lenni képviseli a kissebbik rakást. A "bébipártocskák"ahelyett, hogy igazodnának, a különállást választják. Gondoljátok át nyugodtan, hogy mit szól ehhez a bizonytalan választó. Azt, hogy akkor maradjon a Fidesz, mert azok legalább együtt vannak, ezekkel a "macskajóskákkal nincs mit kezdeni mert még egymással együttműködni és képtelenek.
Ettől függetlenül mindkettő szarból van és ebből a választékból egyértelmú. hogy a kisebbik a jó választás.
Ezen az állapoton kellene változtatni, de nem megy. Mi is ahelyett, hogy nagyjából egy nyomvonalon haladnánk, kifelé szinte mindig össze-vissza beszélünk.
Azt hiszem ez a demokrata oldal legfőbb hibájs a nagypolitikában is.. Ameddig legalább a deklaráció szintjén nincs megegyezés, addig a valamit is tenni akaró emberrekben jogos az elégedetlenség.
Tiszta Bábel az egész!!!

2016. október 19. 14:52

Névtelen Névtelen írta...

Hello, szerintem ez is engem igazol…

2016. október 19. 15:03

Névtelen NewTiborc írta...

Csakafidesz?
Gyáva vagy. Nem mered kimondani, hogy a Kádár rendszer vége élhetőbb volt mint ez a katyvasz? Pedig a hozzászólásod érteleme az.!! Ne izgulj nekem is hasonló a véleményem. Csak az a baj, hogy a magyar értelmiségnek nevezett "hülye gyülekezet" annyira fostober, hogy inkább átment papagáj kommandóba. Nagyon szomorú, hogy önös rövidtávú érdekük miatt mindenre találnak nyakatekert álmagyarázatot, közben az ország meg megy a gajra. Ki fogja talpra állítani? Kitől fognak elvonni a helyreállításhoz? A gázszerelőktől? nem, majd az egyszerű emberek megfizetik különféle adók formájában, ők meg élnek vidáman, mint Marci a hevesen. Ez így lesz.

2016. október 19. 15:06

Névtelen hello írta...

Nagyon érdekes élményem volt ma:
van a Hír TV-n egy visszatekintő sorozat, nem tudom a pontos címét, csak olykor belefutok, mint ma is.
A 10 évvel ezelőtti, az egyetemi tandíj elleni diáktüntetést mutatták be újra: a táblákat, a kiabált jelszavaikat, a tömeget.
Ha belegondolunk, ők mára a fiatal értelmiség. Hogy a bánatba nem veszik észre, hogy az a tandíj egy zacskónyi szotyola ára volt a mai egyetemi tandíjakhoz képest?
És hogy van az, hogy a mai egyetemistáknak ezt simán le lehet nyomni a torkán -tiltakozás, tüntetés ellene egy szál se?
Óhatatlanul az jut eszembe róla, hogy a 10 évvel ezelőttiekre nem maguktól jött rá a tüntethetnék - ahogy a tévét ostromlókra + a Kossuth téren táborozókra sem! A Gyurcsány ellen már a megválasztása előtt is tüntetők és provokálók is akár némi anyagi ösztönzéssel rásegítve mentek oda minden helyszínre balhézni.
Ti erről mit gondoltok?

2016. október 19. 15:38

Blogger góbé írta...


Kedves Hello !

Ugyanazt gondolom amit Te. Sőt ez kiterjeszthető Gaskó barátunk gördülő vasutas sztrájkjaira is anno, nemkülönben a kegyetlen tekintetü Jakab István/MAGOSZ által, g.orbán megbizásából végrehajtott, gyakorlatilag permanens traktoros tüntetésekre.

Gigászi hőbörgés tizedannyi sérelem miatt, ma pedig mindenki lapit...

2016. október 19. 16:05

Blogger Olasz Ildikó írta...

Mozigépész!

Hogy mekkora a különbség a Fidesz és a Jobbik között, azt a daráló lyuka mutatja majd meg, ha,
HA ne adj Isten koalícióra lépnének egymással és '18-ban nyernének. Fidesz: a Jobbik seftel a támogatásával a törvénymódosításához. Én: és a Fidesz mivel seftel? a betelepítési kötvényekkel! Vajon kié a nagyobb üzlet?

Hello!

Hogy mit gondolok mindarról, amit itt írtatok? - Hát csak annyit, hogy Isten kegyelmezzen a baloknak, ha kis számaránnyal nyernék meg a választásokat!
Amit Fideszék 2002-ben műveltek az - egyébként saját választási irodájuk és bizottságukkal: 4x? vagy 6x? számoltatták át a szavazatokat, és utána jött a Budai féle híd lezárás - szóval mindez kiskutya füle lesz, de még a 2006-os 50 éves "megemlékezés" is akkor. Jobb volna mielőbb döntésre vinni a dolgokat. Persze, ahhoz összefogás is kellene - és NEM a Jobbikkal!

2016. október 19. 16:19

Névtelen mavtelep írta...

A baj csak az, hogy ezt néhány öreg csataló már akkor is tudta és MONDTA IS, de sajnos a többség az "elemzésekben" hitt és nem a tapasztalatban.
Tökéletes rendszer, folyamat, szervezet nincs ! Igaza van csakafidesz?nek, összesen két lehetőség között választhatunk, az elmútt6év gyalázatos volt, ne prolongáljuk !

2016. október 19. 16:26

Blogger csakafidesz? írta...

NewTiborc!
"Gyáva vagy. Nem mered kimondani, hogy a Kádár rendszer vége élhetőbb volt mint ez a katyvasz?"

Ha visszaolvasod mondjuk úgy 1 évre a hozzászólásaimat, kimondtam én már ennél fajsúlyosabb dolgokat is. Soha sem volt jellemző rám, hogy akár egyetlen percig is elégedett lettem volna azzal, ami most van.
Most mondom ki utoljára! A mai halyzet ilyetén alakulásáért a mi pártjaink, a mi képviselőink és taermészetesen mi magunk vagyunk a felelősek.
Hagytuk, hogy így legyen!
Ma viszont ezen már változtatni sem tudunk, Minden erőnk és eszközünk a ellenfélhez került.

2016. október 19. 18:05

Névtelen Névtelen írta...

Apupu kezdődik :)

http://index.hu/belfold/2016/10/19/a_demokrata_kimutatta_hogy_rogant_gyurcsanynal_is_jobban_elutasitjak/

2016. október 19. 18:09

Használhatsz néhány HTML-címkét is, például: <b>, <i>, <a>

A megjegyzések moderálása engedélyezve van. A küldött megjegyzéseket jóvá kell hagynia a blog szerzőjének.

A megjegyzés elküldése után be kell majd jelentkezned.
Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot