Google apps
Main menu

Megjegyzés helye: PuPu BLOGJA

"HOVA LETTETEK MINTAMÓKUSOK?"

13 megjegyzés -

1 – 13 / 13
Névtelen 1970 írta...

Kedves PuPu!

A mai magyar "baloldal" (már amelyik párt a parlamentnek nevezett bohócgyülekezetben ezt a jelzőt egyáltalán magára aggatja, bár tényleges politikai cselekedeteiben fényévekre van attól) nem csak saját jövőjével nem foglalkozik (amint arra pontosan rávilágítottál), múltja sem érdekli. Az éppen 100 évvel ezelőtti Somogyi - Bacsó gyilkosságról (mely a 20. század legaljasabb, legmocskosabb politikai gyilkosságainak egyike volt, és amelyben bizonyítottan vitéz kőbányai világos lovastengerész volt a felbujtó) egyetlen szót sem ejtettek magukat "baloldalinak" nevező politikusaink.
Ezen az eseményen kívül ezt egyáltalán megemlítette valaki a parlamentben?
https://www.facebook.com/events/2673065179626239/
https://merce.hu/2020/02/17/a-szocialdemokracia-es-a-sajtoszabadsag-fekete-napja-100-eve-gyilkoltak-meg-somogyi-belat-es-bacso-belat/

2020. február 27. 7:44

Blogger talalom írta...

Miközben egyetértek, hogy a gyerekek nevelése fontos - és ezt ezerrel nyomatja a ner is -, felhívom a figyelmet. Amikor kormánytöbbséget kap egy erő, az egyúttal felhatalmazást jelent arra, hogy a közös pénzeinket a belátása szerint használja föl.
E felhasználás ellenőrzésére lenne a parlament pár más, jogállami intézménnyel együtt. Nincs a ner-nek szilárdabb támasza, mint az, aki ezeket az intézményeket "bohócgyülekezetnek" titulálja. Égi zene ez a Főnerfi füleinek: hiszen maga - és kompániája is - gyakran, és élvezettel fejezi ki a megvetését a "fölösleges viták", meg az "akadékoskodó ellenzék" iránt.
Nem pártfeladat az oktatás/nevelés - anyagi erő sincs ehhez. Nagyságrendekkel több pénz kell pl. egy táboroztatáshoz, mint amennyi a pártoknak (pláne ellenzéki pártoknak) van. Miközben sok-sok állami milliárd ment az Erzsébet táborokra - néhány tazezer gyerekre. Az állam feladata lenne. Ráadásul: hányszor hallottam a jajongást (erről az oldalról is): Jajjaj, politikát az iskolába?! Mintha valami pornográfia lenne, ha beszélnénk a gyerekeinknek arról, hogy működik a politikai rendszer, milyen eszközei vannak, mire figyeljen, hogy ne szopja be a legátlátszóbb átveréseket - mostanában meg már a legaljasabb uszításokat.

2020. február 27. 11:51

Blogger sphagin írta...

Kedves PuPu !

Való igaz amit írsz, nem is vitatkozhat veled senki.

Egy biztos azonban, hogy ez a világ már másvilág és még mindig keressük a helyünket mindnyájan.
Az istennek se találjuk.

Egyet azonban már tudunk, hogy ebben a világban pénz nélkül nincs semmi !

Igen, könnyű azt mondani, hogy ez kell, meg az kell, csak éppen ki csinálja meg és annak a családja közben miből él meg, azt már nem akarja megmondani senki.

Orbán már tudja ezt és ez szerint cselekszik.
Eteti a népét és ezzel biztosítja a hatalmát is.
Amíg pénze van és van mit ellopni, addig nincs gond.
Tehetünk neki egy szívességet.

Mit lehet ilyen helyzetben tenni és ki van olyan helyzetben, hogy tegyen is valamit ?
Szidhatjuk itt a pártokat és a vezetőket, de minek ?
A dolog ettől nem fog működni, ha nem lesz üzemanyag hozzá !

Az Orbán hatalmára az EU és Merkelék bólintottak rá, finanszírozták, elnézték a stiklieit, mert ebben látták az előnyeiket.
Fogtak egy rókát és nem tudják elengedni, nem tudják a szellemet visszadugni a palackba.

Ők sem bírnak vele, hát akkor mit várunk egy itthoni ellenzéki párttól, pénz és eszköz híján ! Rojtosra lehet itt beszélni a szánkat, a dolgok ettől nem mozdulnak előre !

A pénz beszél a kutya ugat. Jó közmondás, de ránk illik !
A többi csak hab a tortán.

Üdv sphagin.

2020. február 27. 13:56

Blogger Kapat írta...

Kedves "talalom"!

Gondolatébresztő megjegyzésed egy-két dolog megemlítésére késztetett. Nem hiszem, hogy van olyan felhatalmazása egy demokratikus parlament többségének, hogy közpénzeinkkel "belátása szerint" tömje tele rokonai, barátai, hívei zsebét. A mi pénzünk Orbán és bandája hathatós közreműködésével, csak az ő hasznukat szolgálja.
A demokrácia tökéletes felszámolására sem hatalmaztuk fel őket, mellyel ezt a tolvajlást lehetővé, sőt "törvényessé" tették.
Ami a parlament "bohócgyülekezet" jellegét illeti, ugyancsak az Orbán-banda züllesztette le a parlamentet, mely ellenőrzés nélkül, törvénytelenül, alkotmányellenesen működik.
Az oktatási rendszerünk tönkretételével gyerekeink jövőjét a legaljasabb módon "törvényesen" teszik tönkre és akkor még az egészségügyről és sok minden másról nem is beszéltünk. Ez a maffia-banda nem él, hanem visszaél a felhatalmazásával.

2020. február 27. 18:01

Blogger talalom írta...

Kedves Kapat!Minden kormányerő felhatalmazást kap a közpénzek elosztására.Ráadásul ezek feles törvények, kétharmad se kell hozzá. Ez így van jól: különben egyetlen politikai erő sem tudná megvalósítani az elképzeléseit. A baj az, hogy egyharmadnyi ellenzék az ellenőrzési funkcióját is nehezen tudja gyakorolni - pláne, hogy a kétharmaddal megszállták az Alkotmánybíróságot, Számvevőszéket, Médiatanácsot stb. Bár legalább néhányan tudunk arról, mi történik. Ha az ellenzék kivonulna a parlamentből - nem is tudnád, mi folyik ott, míg az átlagszavazó megnyugodna: csend, rend, nyugalom van végre, megszüntették az akadékoskodó ellenzéket.
Persze én is gyakran feldühödök, és legszívesebben az Aurórát vontatnám a Parlament elé töltött ágyukkal. (Bár lehet, azokat az ágyucsöveket inkább a Várra kéne irányítani.)
És akkor mi van??? A népesség fele ma is boldogan nyalogatja a mézesmadzagot a "magyaremberekigazságérzeté"-vel, meg a "magyarbüszkeség"-gel. Bár erős a kormányzati nyomás, hogy azt a madzagot tekerjék végre mindazok nyakára, akik kritizálni merik a "száz év óta legsikeresebb" kormányt. Lövünk egymásra? Vagy szétlőjük a Parlamentet, Várat, házakat? Ugyis nekünk kell újjáépíteni, akárki "győz". Magam inkább a folyamatos, határozott nyomást pártolnám, meg azt, hogy próbáljunk többségbe kerülni, akármilyenek is a választási törvények.
Ehhez meg legelőször egymással kell szót értenünk. Ehhez fontosak az ilyen PUpu nyújtotta lehetőségek.

2020. február 28. 10:11

Névtelen 1970 írta...

Kedves talalom!

Rettentően sajnálom, hogy szövegértelmezési problémáid vannak, de én NEM ÁLTALÁBAN a parlamentre, mint intézményre utaltam ezzel a jelzővel, hanem a JELENLEGI HAZAI parlamentre. Ez esetben viszont fenntartom a véleményem: nézd meg mit tettek ezzel az intézménnyel kisgömböcék, és ehhez - sajnos - asszisztáltak kedvenceid. Lehet itt finomkodni, meg "szép, demokratikus" elveket pufogtatni, de az a helyzet, hogy a minket körülvevő társadalmi valóságot is ismerni kellene egy kicsit.
Egyébiránt Kapatnak tökéletesen teljesen igaza van: a legnagyobb bűn, amit elkövettek, az az oktatási rendszer totális lezüllesztése és tönkretétele. Sajnos ez a folyamat nem most (és nem is 10 éve) kezdődött, de az tény, hogy a jelenlegi oktatáspolitika semmi más, mint totális káosz. (Napi szinten tapasztalom ennek a hatását, mert ebben dolgozom!)

2020. február 28. 19:29

Névtelen Attila írta...

Üdv!

Kedves talalom!

Alapvetően tévedés az alábbi mondatod:

Amikor kormánytöbbséget kap egy erő, az egyúttal felhatalmazást jelent arra, hogy a közös pénzeinket a belátása szerint használja föl.

Nem a belátása szerint, hanem az ország, a nép jóléte érdekében kell(ene) felhasználnia.

Attila

2020. február 29. 10:05

Blogger talalom írta...

1970! Kicsit unom már, hogy kizárólag általánosságokat hajtogatsz - dehát üsse kő. Nem vagy egyedül:sokan gondolják, hogy az a "politizálás", ha habzó szájjal ugranak bárminek. Pedagógusokra különösen jellemző, hogy Mekcsey-Dobó, meg Geréb-Boka párban képesek csak gondolkodni, pedig az ember felnő - és jó esetben rájön: az élet hangyányit bonyolultabb.
A kedvenceim egyébként a szilvalekváros bukta, meg a sóska tüktojjal. Politikai programokat, cselekedeteket, csoportokat, személyiségeket nem a menümön tartok.



2020. február 29. 11:36

Névtelen 1970 írta...

"Amikor kormánytöbbséget kap egy erő, az egyúttal felhatalmazást jelent arra, hogy a közös pénzeinket a belátása szerint használja föl."
"E felhasználás ellenőrzésére lenne a parlament pár más, jogállami intézménnyel együtt."
"Minden kormányerő felhatalmazást kap a közpénzek elosztására."
"Magam inkább a folyamatos, határozott nyomást pártolnám, meg azt, hogy próbáljunk többségbe kerülni, akármilyenek is a választási törvények."

Kedves talalom!

Ugye felismered a fenti idézeteket?! Milyen szerencse, hogy Te mentes vagy az "általánosságok hajtogatásától". Bár ennél nagyobb lózungokat senki sem tudna kitalálni.
Én véletlenül sem szeretnék általánosítani: így a pedagógusokról sem gondolom, hogy ez lenne jellemző rájuk. Tudod, kedves talalom, ők is nagyon színes társaság. Javaslom, maradj a sóskádnál, és próbálj meg szabadulni egy kicsit a lózungjaidtól és a sztereotípiáidtól. Talán akkor rájössz, hogy hazánk jelenlegi valóságára nem alkalmazhatók azok az üres sablonok, amelyekben gondolkodsz.

2020. február 29. 19:12

Blogger talalom írta...

0970! Szóval az, hogy 2x2=4, az üres sablon. Az meg, hogy egy oxigén két hidrogént képes megkötni, az lózung.
Az a helyzet, hogy a társadalomtudományoknak is vannak törvényei.

2020. február 29. 22:58

Névtelen 1970 írta...

Kedves talalom!

Nahát, ez tényleg a hét vicce! A matematika, a természet- és a társadalomtudományok törvényszerűségeit összekeverni üres politikai lózungokkal. Sokan sokféle aljasságra képesek voltak már, de ez mindenen túltesz kedves talalom.
Mindegy, maradj csak kedvenceid mellett, szurkolj nekik szorgalmasan, és majd amikor 15-20 év múlva is ugyanezt az impotens, neoliberális ellenzéket hallgatjuk, miközben hazánk végleg leszakadva, lepusztítva itt fog állni ennek az aljas, embertelen, gőgös maffiatársaságnak az uralma alatt, na akkor talán kinyílik a szemed. Csak nehogy későn ébredj "Csipkerózsika álmodból"!

2020. március 1. 12:36

Blogger talalom írta...

A törvényeknek az a természetük,hogy működnek: függetlenül attól, hogy 1970 ismeri-e azokat.
A társadalmi törvények kissé nehezebben átláthatóak, mivel rendkívül sok változótól függ az érvényesülésük, így leginkább valószínűségekre építhetnek. Az pl. erősen valószínű - kb. 96% -, hogy 1970-et - nem zavarják egy politikai rendszer keretei, garanciális elemei, így nyugodtan beszánthatják azokat. Amíg van kire-mire vicsorogni, nincs baj, még akkor sem, ha egy másik politikai erő kerül időlegesen fölénybe. 1970 két hét múlva arra vicsorog, a fő, hogy ki ne lendítsék tu... nyugalmas világából, ahol "két láb rossz, négy láb jó".
Nem véletlenül nyomatják a ner apologétái, hogy a politika csúnya dolog, a politikus meg még randább. De ők áldozatosan magukra vállalják ezt a csúnya, nehéz szerepet. 1970 nyakán mindig "maffiatársaságok" fognak ülni.
Mellesleg: a Kádár rendszer ebbe IS bukott bele, mármint az 1970-ek tömegébe. A gazdasági nehézségek miatt az MSZMP 80-as és 85-ös kongresszusa új irányt igyekezett venni a munkásönigazgatás felé. Sok törvény született erről: pl. a üzemi irányítás nyitásáról a szakszervezet, a fiatalok felé. Hajjaj! Megannyi "üres lózung"! A nép inkább belerohant a használt Opelek, meg a mindig kapható banán ölelő karjába.

2020. március 4. 12:24

Névtelen 1970 írta...

Kedves talalom!

Megint a megszokott üres lózungjaid, ráadásul immár a személyesség minden elemét nélkülöző hozzászólásban. Mondd, Te mindenkivel ilyen elképesztő fellengzős stílusban "társalogsz"?
Nem, kedves talalom, az a helyzet, hogy ez az egész poshadt, rohadt rendszer pontosan az olyan emberekre épít, mint Te. Azokra, akik 30 éve ugyanazt ismételgetik, és észre sem veszik, mi folyik körülöttük. Közben pedig - egy másik vezérjelölt imádatában elmerülve - ütnek-vernek mindenkit, aki nem velük egy követ fúj (ehhez lásd:http://muon.hu/tenyleg-gyurcsany-mondja-meg-hogy-mi-lesz-2022-ben/)
Jó álmodozást, kedves talalom, úgy látszik messze még az ébredés Nálad. Keserű lesz...
(Egyébiránt: a "nép" nem "belerohant a mindig kapható banán ölelő karjaiba", hanem tökéletesen megvezették az emberek tömegeit azzal, hogy "eljön majd a Kánaán". Ahogy Téged is megvezetnek 3 évtizede a "csodás jogállam" dumával. Sokan már felébredtek lázálmukból, Te még nyeled a mantrát...)

2020. március 5. 7:23

Használhatsz néhány HTML-címkét is, például: <b>, <i>, <a>

A megjegyzések moderálása engedélyezve van. A küldött megjegyzéseket jóvá kell hagynia a blog szerzőjének.

A megjegyzés elküldése után be kell majd jelentkezned.
Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot