Google apps
Main menu

Trimiteți un comentariu pe: Lumea …. aşa cum nu o ştim?

"De ce e important să răspundem la Recensământ"

5 Comentarii -

1 – 5 din 5
Anonim Anonim spunea...

Voi boicota recensamintul.
Statul vrea timpul meu pt a afla informatii depre mine.
Timpul meu costa. Statul nu prea avea “timp” de mine cind stateam ore intregi pe la cozi la ghisee si institutii. Asa ca nu am de gind sa acord statului cele 10 sau 20 de minute cit dureaza chestionarul.
In plus, informatiile sunt o arma si costa. Statul vrea sa beneficieze – din nou- gratis si de timpul, si de informatiile mele.
Nu mai pomenesc ca statul cheltuie tot banii mei de cotribuabil pt a face recensamintul. Mai bine ar face ceva practic cu acei bani.
Secundo….Statul romin nu este un stat de drept, iar rominia nu este o tara civilizata. Informatiile obtinute prin recensamint vor sta la baza calculelor prin care statul ne va spolia in continuare prin taxe si impozite, iar structurile de afaceristi si mafioti din jurul si interiorul partidelor vor sti mai bine cum sa isi directioneze afacerile si jaful legalizat.
Biserica ortodoxa si celelalte culte vor folosi inf. pt a se imbuiba si mai mult din bugetul statului, indreptindu-ne tot mai mult spre o teocratie ortodoxa national-socialista.
Partidele politice vor avea informatii proaspete pentru a dveni mai eficiente in lupta pentru acapararea puterii, pauperizarea si inapoierea populatiei si jefuirea si mai profunda a veniturilor si averilor private.
Tocmai prevederea ca “voi fi amendat daca refuz recesamintul” imi da si mai mult de gindit, se simte clar ca anumite structuri (servicii secrete. partide, trusturi, etc) au nevoie de informatii pt a restringe si mai intens putina libertate ce ne-a mai ramas.
Pe cale de consecinta, voi fi “plecat” de acasa zilele respective, si NU voi aparea/figura in recensamintul comandat de cleptocratia stat-partide din rominia.
BOICOT!
PS – nu am aceasta pozitie fiindca s-a trezit un bombonel roz pesedel sa se bage in seama. Nu cred nici in masoni, reptilieni sau gogoritze apocaliptice de ziua a 11-a.
Consider ca am ocazia sa trasez de unul singur o linie, sa raspund de unul singur statului cu aceeasi moneda si in acelasi registru in care ma trateaza de 21 de ani. Evident, tot evolutia situatiei din ultimii 20 de ani ma face si sa nu am incredere nici in prezent, nici pentru viitor in ceea ce intreprinde statul sau reprezentantii lui.
Statul se comporta de prea mult ca si cum eu exist fiindca el o permite/ingaduie/avizeaza. Lucrurile trebuie sa stea invers. Statul si structurile sale exista pentru mine. Il/le finantez, ii respect legile si regulile si tot eu trag semnalul de alarma daca ceva mi se pare ca nu corespunde unei relatii corecte.

21 octombrie 2011 la 11:51

Blogger Bogdan Voicu spunea...

Stimate anonim,

Vă înţeleg şi vă respect poziţia. Ea reflectă de altfel o opinie larg răspândită în societăţile europene din Evul Mediu. Oamenii credeau pe atunci că statul constituie un element de represiune al claselor dominante împotriva celor mulţi. Între timp însă au mai trecut ceva ani şi oamenii şi-au schimbat opiniile. Ele converg mai degrabă către a privi statul drept un instrument în serviciul tuturor. El furnizează servicii pe care de altfel le utilizaţi şi domnia voastră: educaţie, medicină de urgenţă, infrastructură publică, servicii de securitate, sisteme de legi care asigură coabitarea dintre indivizi etc. Pentru aceasta oamenii pun laolaltă bani (prin impozite şi taxe) şi timpul lor (participând de exemplu la referendumuri o dată la 10 ani, aşa cum se întâmplă în absolut toate ţările europene şi nu numai), finanţând astfel funcţionarea statului.

Sunt convins că sunteţi o persoană onestă şi că decizia dumneavoastră de a nu vă alătura recensământului va fi însoţită şi de renunţarea la beneficiile oferite de traiul în societate, pe care le-am amintit mai sus. Prin urmare nu veţi mai folosi drumuri publice, nu veţi mai face apel la poliţie, nu vă veţi trimite copii la şcoală şi, în general, veţi alege să trăiţi în afara oricărei ţări, pentru a scăpa de stat şi de cele implicate de acesta.

Acest lucru ar fi o dovadă de respect faţă mulţimea de oameni care vor folosi timpul lor valoros în beneficiul comun. Altfel, refuzând obligaţiile ce decurg din traiul în colectivitate, dar folosind beneficiile implicate de acesta, aţi da dovada nedorită că nu îi respectaţi pe ceilalţi. Atunci şi ceilalţi îşi vor pierde respectul faţă de dumneavoastră şi vă vor sancţiona în consecinţa. De exemplu vor folosi unul dintre instrumentele statului, aplicându-vă mai întâi o amendă.

Vă urez succes în demersul dvs. de plasare în afara societăţilor umane!

21 octombrie 2011 la 14:39

Anonim Anonim spunea...

Stimate domnule Bogdan.
Sunt de acord cu 99% la suta din ceea ce imi spuneti, si sunt gata sa "divortez" amiabil de orice inseamna stat, cu unele precizari:
- facem socotelile si mi se returneaza la leu tot ce mi-a luat statul ca taxe si impozite, evident dupa scaderea contravalorii serviciile de care am beneficiat.
Sunt sigur ca balanta este in favoarea mea:)

Iar partea cu statul "in serviciul tuturor", obligatia de a respecta si de a fi respectat , etc etc ...de ce mi se aplica numai mie, iar statului NU?
Un minim exemplu > orice jurist va poate confirma ca fct 2 termene de prescriptie in care pot fi depuse actiuni de revendicare a unor drepturi banesti ..unul de 3 ani pt obligatiile statului, unul de 5 ani pt cele a cetateanului.
Adica...daca eu ca angajta a statului vreau sa il dau in judecata pt un drept banesc , tre sa fac in 3 ani, dupa aceea nu mai pot introduce actiunea, statul "scapa".
Eu ca si cetatean pers fizica pot sa fiu urmarit in instanta pt de ex o amenda neplatita 5 (cinci) ani.
e numai un exemplu, ma astept ca un asa aparator a drepturilor statului asupra cetateanului cum sunteti d-voastra sa inteleaga ideea :)
In final, tind sa subiniez ca departe de a fi in Evul Mediu ca persoana, doresc sa ma disociez de o structura statala ce finanteaza biserici, popi,catedrale si educatie religioasa misionara si de indoctrinare in scoli, chestii mult mai "medievale" decit pozitia unui cetatean contribuabil ce s-a cam saturat sa fie numai bun de muls prin impozite si taxe si un supus mergator la vot si participant la refendum-uri.
Din realitatea ultimilor 20 de ani se desprinde o relatie si o conduita a statului cu mine ce transmite un mesaj cam asa >"tu vierme traiesti fiindca eu statul o permit". Senzatia reiese clar tocmai din faza cu "raspunde la recensamint, sau te amendam". Pt mine personal, amenintarea cu amenda a fost picatura care a umplut paharul. Daca era "la liber" as fi raspuns.
Pina la modificarea acestei stari de fapt (din pacate imposibila pt rominia) , imi voi mentine pozitia de 'element dusmanos si anti-etatist" :) cu sau fara voia d-voastra, a vreunui politician incaltat in costum sau a vreunui statistician ce trebuie sa isi justifice institutul.

24 octombrie 2011 la 14:31

Anonim Anonim spunea...

ms pt publicarea raspunsului meu ...halal trasparenta, stimate comisar a statului

26 octombrie 2011 la 10:30

Blogger Bogdan Voicu spunea...

@al doilea anonim:

1. Vă înțeleg perfect punctul de vedere: conform opiniei domniei voastre, dacă o lege nu a fost respectată sau o percepeți drept injustă, e dreptul domniei voastre să încălcați orice alte norme sociale formalizate de către societatea respectivă. Aveți dreptate, așa gândeau mai tpți oamenii în epoca primitivă. Vă doresc mult succes pe insula dvs. pustie. Cred că puteți să încercați să îl luați cu dvs. și pe primul anonim care a postat ceva mai sus.

2. Îmi cer scuze de asemenea scuze că nu am putut ajunge în fața computerului la timp pentru a publica inestimabilul dvs. comentariu. Nu veți mai avea însă astfel de probleme în afara societății: acolo nu există astfel de bunuri publice, precum Internetul, reglementate prin reguli pe care le acceptă și le respectă toți.

26 octombrie 2011 la 11:00

Am decis să recurg la moderarea comentariilor, pentru a le menţine pe acestea la un nivel civilizat, fără jigniri şi deliruri...

Acest lucru înseamnă că, uneori, când nu sunt prin preajma computerului, poate dura ceva timp până ce comentariul va fi afişat.

Exceptând însă eliminarea reclamelor şi a comentariilor injurioase, nu recurg la nici un fel de cenzură.
Puteți utiliza unele etichete HTML, cum ar fi <b>, <i>, <a>

A fost activată moderarea comentariilor. Toate comentariile trebuie să fie aprobate de către autorul blogului.

Vi se va solicita să vă conectați după trimiterea comentariului dvs.